Dzięki za zainteresowanie tematem, padła pompa wspomagania, koszt regenerowanej TRW to 700zł, już wymienione.
markus96 (@markus96)
Informacje o markus96
Najlepsze posty napisane przez markus96
Najnowszy post utworzony przez markus96
-
-
Wiązka była zrobiona przez serwis, raczej powinno być OK. Na czwartek jestem umówiony u elektromechanika, sam nie dam rady. Dzięku za info.
-
Witam wszystkich, od wczoraj mam problem z brakiem wspomagania w Skodzie Fabii 1,4 MPI. Pech chciał ze autko aktualnie chcę sprzedać a tu taka niespodzianka. Dodam, że od 3 tygodni autem nie jeździłem, pierwszy raz odpaliłem brykę w środę, nie było żadnych problemów, aż do wczoraj. Odpalam auto a kierownica działa jak w Polonezie i oczywiście świeci kontrolka wspomagania. Dzisiaj sprawdziłem bezpieczniki, wymieniłem nawet akumulator ale bez rezultatu. Dodatkowo odczytałem błędy Vagiem, jest ich dość sporo, czy ktoś pomoże zdiagnozować na podstawie tych kodów dlaczego nie mam wspomagania?
Address 09: Cent. Elect.
Controller: 6Q1 937 049
Component: BORDNETZ-SG. 1S30
Coding: 09234
Shop #: WSC 13765
5 Faults Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
49-00 - No Communications
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00906 - Horn (H1)
28-00 - Short to B+
00975 - Heated Rear Window (Z1)
28-10 - Short to B+ - Intermittent -
[quote="FIGO-23"]to wymien ja..[/quote]
Sonda lambda wymieniona i naprawdę z samochodem jest lepiej. Lecz jestem uparty i muszę sprawdzić jeszcze cewkę zespoloną, czy ktoś wie jak to zrobić? Jest możliwość wykonania tego vagiem? -
Miałem podobny problem i jeździłem z tym błędem prawie pół roku bo nikt nie potrafił tego zdiagnozować. Około 2 tygodni temu pojawił się błąd sondy lambda za katalizatorem, wymieniłem sondę i żaden z błędów się już nie pojawia. Także myślę że u mnie na wykończeniu była sonda lambda. Dodatkową auto było bardzo oporne na naciskanie pedału gazu, lekko go dławiło i badzo słabe bylo przyśpieszenie.
-
Tak zrobiłem ale to nie jest ta przyczyna. Wywala mi błąd o przerwie w sondzie lambda za katalizatorem.
Tak wygląda sprawdzenie Vagiem tej sondy.http://www.fotoszok.pl/show.php/56918_sonda.jpg.html<!-- m -->
Z odczytów wynika że na 99% jest uszkodzenie sondy za katalizatorem dot. grupy 030 kolumna 2, są same zera a powinny być 110 lub 111. Tak mi się wydaje :zalamany:
-
Ciągle szukam przyczyny mułatowości i nierównomiernej pracy mojej skody, temat bardziej rozwinięty http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=6905<!-- m -->. Nie ma jakiejś bardziej profesjonalnej metody sprawdzenia tej cewki?
-
Witam wszystkich. Mam pytanie, jak sprawdzić zespoloną cewkę zapłonową w Skodzie Fabii 1,4 MPI silnik 60KM?
-
Dzisiaj zapalił mi się "helikopterek", odczytałem na Vagu błąd . Wyskoczył 17526 - oxygen (lambda) sensor Hetaing B1S2: open circuit P1118-35-00. Już wiem, że to prawdopodobnie sonda lambda za katalizatorem. Tylko która to sonda za katalizatorem? Ta co jest podłączona do bloku silnika? Jak ją sprawdzić?
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 31-05-2010, 15:28[/i] ][/size]
Dzisiaj helikopterek znowu się zaświecił, ale po 5 minutach jazdy zgasł. Czy to na 100% sonda lambda?[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 05-06-2010, 11:37[/i] ][/size]
Dzisiaj zrobiłem test sondy lambda, czy z tego rysunku wynika, że sonda lambda padła - ta za katalizatorem? Chodzi o grupę 30.[url=http://www.fotoszok.pl/show.php/56918_sonda.jpg.html]sonda lambda[/url]
-
Wiem że to nie dział mechaniczny, ale skoro zacząłem wątek to go będę kontynuował. Czy jest to normalne że po przejechaniu niecałych 10000km, jak silnik się nagrzeje, znowu słychać łańcuch rozrządu?