Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. majpio
    M

    majpio (@majpio)

    0
    Reputacja
    4
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o majpio

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez majpio

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez majpio

    • M
      [F1] układ kierowniczy

      W jaki prosty sposób luzy można sprawdzić?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] układ kierowniczy

      Wczoraj zmieniane opony na pewne zimowe-także ciśnienie i opony można wyeliminować napewno.Łączniki luzów nie mają-więc jak inaczej mogą być uszkodzne?
      Auto zawsze jedzie prosto, nieważne do jakiego stanu wróci kierownica.
      "Niestabilne w zakrętach" - auto reaguje jak by z opóźnieniem na skręt kierownicą.
      Auto jest wyrażnie wyrzucane przodem skręcając w prawo.
      Zauważyłem jeszcze jedna prawidłowość- a mianowicie ,przy skręcaniu w lewo i powrocie kierownicy do jazdy na wprost, nie ustawia się ona już poziomo ,tylko jest jakieś 10 stopni przestawiona w lewo.Przy skrętach w prawo nie ma takiego efektu.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] układ kierowniczy

      przed ustawieniem zbieżności ,oddałem auto zaprzyjaźnionemu mechanikowi, który sprawdzał je na warsztacie i żadnych luzów w zawieszeniu nie stwierdził.
      Może jakieś naprowadzenie ,gdzie jeszcze mogę szukać.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] układ kierowniczy

      Witam!
      Jestem nowym posiadaczem Skody Fabii 1.4 16V automat sedan. Przebieg 66 000- auto niebite.
      Mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie :podczas jazdy a szczególnie skrętów kierownica raz wraca do stanu zerowego, innym razem po skręcie auto wraca do jazdy na wprost ,ale kierownica już nie ustawia się poziomo tylko z jakimś odchyleniem.
      Auto nie zachowuje się zbyt stabilnie w szybkich zakrętach.
      Zawieszenie sprawdzone-wszystko ok, zbieżnośc ustawiona , a problemy nadal występują.
      Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

      napisane w Warsztat mechaniczny