Jeżeli chodzi o wiązkę to widzę z postów, że wymiana jest droga. Nie chcę, żeby jakiś warsztat lub ASO mnie naciągnął na wymianę całej wiązki jak można tylko kilka kabelków.
Czy fakt że odpadła śrubka od plastikowej pokrywy podwozia oraz wypadły na leśnych wybojach 4 plastikowe " wstawki" z przodu ( nie wiem jak to się fachowo nazywa) mógł spowodować zamoknięcie tych kabli? Myśłicie, że dobry eletryk może sprawę załatwić?
z góry dziękuję za odpowiedzi
Magda (@Magda)
Informacje o Magda
Najlepsze posty napisane przez Magda
Najnowszy post utworzony przez Magda
-
-
[quote="Voytaz"]Koleżanko [b]Magda[/b], miałem u siebie podobnie, tzn objawy takie same, jednak u mnie był jeszcze wzmacniacz i ponoć pobierał dużo z akuma na postoju, auto odpaliłem dobrymi klemami (nie z tesco za 50zł) i było po problemie. U Ciebie może być problem z ładowaniem, a powiedz czy rozrusznik kręci, czy po przekręceniu kluczyka jest tylko marna cisza?
Można tez po 10 latach pokusić sie o wymiane akuma na nowy w sumie to u siebie zrobiłem to po 5 latach <!-- s:D -->[/quote]
Marna cisza, nic nie chodzi.
-
[F1] Witam, w FAbii 1,4 MPI 2001 przebieg 97000 km( poprzedni właściciele mało jeździli) nie mogłam wczoraj uruchomić silnika. Dodatkowo: nie działają przednie wycieraczki i spryskiwacz, z tyłu działa. Radio chodzi normalnie, zapalniczka też. Światła awaryjne nie chcą się włączyć. Po próbie kilka minut później włączyły się, mignęły kilka razy i koniec. Światło w środku raz działa raz nie ( ale nie miga, po prostu nie włącza się). Nie ma "pyknięcia" jak wyłączam immobilizer przy kluczyku. Przy pojedynczym przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie wskaźniki, potem gasną.
Samochód stał tydzień na parkingu, nie padało.
Panowie, pomóżcie!!!