Witam. Mam problem po założeniu tempomatu zgodnie z tą instrukcją. Auto to Fabia, produkcja 10.2010, silnik 1.6 TDI, 55 KW. Modul 6R7 937 087 F, kupione manetki to prawdopodobnie 7H0 953 513 (napisałem prawdopodobnie, bo nie miały naklejki z numerami). Złożyłem wszystko, pożyczyłem od kolegi komputer z kablem i aktywowałem. Przejechałem się, ale nic się nie zadziało. Wyskoczyły błędy o niewiarygodnym sygnale, albo informacji. Kupiłem drugie manetki, ale sytuacja ta sama. Przedzwoniłem miernikiem tę pierwszą manetkę i prąd przechodzi z płytki w środku, aż do pinów w kostce BCM. Prąd także przechodzi do pinu w kostce od sterownika silnika. Przy skrzynce bezpieczników przylutowałem sie do bezpiecznika 30 (nie pamiętam już czy z góry, czy z dołu, ale to chyba nie powinno powodować problemu, bo prąd bedzie i tak po zapłonie). Podłączenie sprawdzałem parę razy i jest zgodnie z tą instrukcją. Gdzie szukać problemu?
Maesa (@Maesa)
Informacje o Maesa
Najlepsze posty napisane przez Maesa
Najnowszy post utworzony przez Maesa
-
-
A mniej więcej ile może taka usługa kosztować w aso? Nigdy nie miałem do czynienia z aso i nie znam w ogóle przedziału.
-
Masz na myśli to, że na allegro można kupić jakiś leżak magazynowy o nieznanym wieku i że guma może być już nie taka jak powinna?
-
Witam. Moja skodziana (2 FL, model 2011, 1.6 caya zrobiona na 125 koni) ma najechane 185 tysięcy z hakiem, ostatnia wymiana podobno przy 126 tysiącach. Więc chcę wymienić rozrząd, bo nie wiem jaki był wsadzony wcześniej. Jaki polecacie mi kupić? Wpisując w allegro rozrząd caya nie ma zbyt wielkiego wyboru, wpisując cayc jest znacznie większy, ale czy to będzie pasować? Czym różnią się te wszystkie aukcje z identycznymi rozrządami do różnych aut? Długością paska? Czymś innym? Jak kupię na przykład rozrząd do golfa 1.6 tdi cayc to będzie inny niż mój caya, chociaż silniki to teoretycznie te same jednostki? Czy na przykład ten http://allegro.pl/rozrzad-pompa-skoda-fabia-ii-1-6tdi-caya-cayb-cayc-i6766142497.html<!-- m --> będzie odpowiedni?
-
Cześć wszystkim! Auto o jakim będzie mowa to F2 Fl, my 11, 1.6 tdi, CAYA (75KM). Od jakiegoś czasu podczas jazdy mryga mi kontrolka świec żarowych. Auto wtedy pracuje równo, normalnie, ale traci moc, nie wkręca się na obroty. Nie były jeszcze sprawdzane błedy, ale z tego co znalazłem w Internecie, to wina egr. Co polecacie zrobić dla tego silnika? Zaślepić, wywalić, wstawić jakiś regenerowany? Ile taka usługa powinna kosztować (okolice stolicy)?