Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. lukasz930
    L

    lukasz930 (@lukasz930)

    0
    Reputacja
    9
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o lukasz930

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez lukasz930

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez lukasz930

    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      cze.
      Moja rada pogoń tego mechanika odnośnie tej osłony bo szkoda paska i kółek przy jeździe podczas wiosennej odwilży po kałużach..

      A co do silnika w ten weekend troszkę dalej przegoniłem autko w trakcie tych mrozów i... przyznaję - silnik nagrzewał się do normalnej temperatury po ok. 10 km potem troszkę temperatura spadła podczas nagrzewania kabiny.. ale jadąc dalej wszystko wróciło do normy!!!
      Nie jestem specjalistą! ale wydaje mi się, że te silniki po prostu nie lubią krótkich dystansów, a już w szczególności krótkich zimowych dojazdów do pracy :przestraszony: <!-- s:przestraszony: --> ?!?!

      Pozdrawiam wszystkich!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      "Ciacho" dzięki za pomoc!

      1. olej pełny syntetyk mobil 5w50 u mnie
      2. widzę, że dobrze rozumiesz mój problem i masz doświadczenie z tym tematem bo wszystko co piszesz ma dokładne odbicie w moim przypadku!
        dlatego i tobie i sobie i wszystkim w sdi życzę umiarkowanych mrozów... i Boże spraw aby cena ropy na światowych rynkach nie wykazywała tendencji wzrostowej!!!!!!!
      3. widzę, że ten motor po prostu już tak ma ...

      Pozdrawiam! Koniec tematu..

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      dłuższe nagrzewanie to pikuś ... mnie martwi to że przy dużych mrozach jak juz w końcu się nagrzeje jadąc za miastem (wiadomo odrobinę szybciej- bo ślisko) to jeżdżąc po mieście nie nie może utrzymać tej temperatury!!!!!!! wskazówka temp opada!!!!!!! i to mnie martwi!!!!! :mur: <!-- s:mur: -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      do kolegi "kornat" - ten motorek ma tak mało dynamiki więc nie widzę możliwości wyciśnięcia z niego "cudów" dlatego (a może dlatego że taki już mam zły nawyk?) jeżdżę na dość niskich obrotach, 1800obr/min do ok. 2700obr/min, rzadko kiedy przekraczam 3000obr/min!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      Witam. Dziękuje za podpowiedzi!

      1. sprawdzę oczywiście ten wąż na chłodnicy czy aby nie puszcza termostat
      2. kartonik przed chodnice już "zainstalowałem" :hyhy: <!-- s:hyhy: --> - ale niestety tyle to dało co nic , no może minimalnie!
      3. drogi "Ciacho" martwi mnie to co napisałeś, bo potwierdzam ja odpalę swojego sdi i jak nie ruszę z miejsca to może parę godzin chodzić i wskazówka od temperatury nawet nie drgnie!!!
        więc pytam - czy ten silnik może pracować w warunkach takiego niedogrzania? a co z olejem ? nie zrobi się "śmietana" ? :przestraszony:
      4. problem w tym, że teraz właśnie ponoć idą mrozy i dlatego poruszam ten temat!! :rozpacz:

      Pozdrawiam!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Niedogrzany silnik Fabia 1.9 SDI

      Witam.
      Proszę o pomoc posiadaczy fabii z silnikiem 1.9 SDI 64kW
      Przy temperaturach do ok. -5 st C wszystko jest ok! Tzn. odpalam autko, i po rozpoczęciu jazdy (delikatnie bez wchodzenia na wysokie obroty) silnik co prawda powoli (nic dziwnego, ten motor zawsze długo się grzeje) ale dochodzi do odpowiedniej temperatury i utrzymuje ją, dodam, że wtedy dopiero puszczam mocniejszy nawiew na kabinę.
      Problem pojawia się wtedy gdy temperatura spada poniżej ok. -7,-8 st C. Jadąc poza miastem silnik ledwo dogrzewa się do właściwej temperatury (wskazówka podchodzi prawie pod środek skali temperatury) ale prawdziwy problem zaczyna się gdy wjadę do miasta przy wolnej jeździe temperatura silnika gwałtownie spada!!!!!! Silnik nie utrzymuje swojej prawidłowej temperatury!!!! 😞 😞 <!-- s:( -->

      Proszę o podpowiedzi. Za wszystkie z góry dziękuję!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      [F1 i F2] Wycieraczki

      Witam. Dodatkowa informacja-zauważyłem, że problem z wycieraczkami wychodzi w chwili gdy one popracują pare minut... Pojedyńcze załączanie któregokolwiek biegu jest ok.
      :help: <!-- s:help: -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Wycieraczki

      Witam Panów i dziękuje za podpowiedzi! Narazie mogę powiedzieć, że mechanicznie (mechanizm dźwigniowy wycieraczek) jest w porządku-tyle wiem na ten moment.. Jak dojde co się dzieje dam odpowiedź!
      P.S. Boje się, że dzieje się coś złego z silniczkiem wycieraczek, a mianowicie brak dobrego styku na szczotkach... Dzięki!!! Odezwe się! :lamer: <!-- s:lamer: -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Wycieraczki

      Witam. Proszę o pomoc! Mamy jesień deszcze i tu właśnie mam problem...Podczas jazdy w deszczu używałem wycieraczek w trybie tzw. "czasowym". Jak mniej padało to je wyłączałem jak mocniej załączałem i tu lipa za którymś razem wycieraczki się nie załączyły!
      Dopiero kilkakrotne naciśnięcie dźwigni wycieraczek w dół(czyli do załączenia pojedyńczego ruchu) wycieraczki ruszyły i zaczeły dalej pracować, popewnym czasie sytuacja się powtórzyła! Z góry dziękuje za pomoc! :help: <!-- s:help: -->

      napisane w Warsztat elektryczny