Witam,
pytanie trochę z innej beczki. Wczoraj po podpięciu kompa (VCDC Lite) do auta wyskoczyły takie błędy:
16525 - oxygen(Lambda)Sensor B1 S2; Heating Circut: Malfunction
P0141 - 000- --Intermitted
16400 - Shareware Version
P0016 - 000 Please Register/Activate
16521 - Shareware Version
P0137 - 000 Please Register/Activate
Martwi mnie błąd 16400, wygląda na błąd czujnika wałka rozrządu, wg Ross-Tech'a:
16400/P0016/000022 - Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation
i pytanie, gdzie szukac tego czujnika w silniku BXW 1.4 16V 2008r Skoda Fabia 2?
Dobra, już wiem gdzie on jest.....
Lucas76 (@Lucas76)
Informacje o Lucas76
Najlepsze posty napisane przez Lucas76
Najnowszy post utworzony przez Lucas76
-
-
Auto zostało "przeglądnięte" VCDS'em 17.8 i nie wykazało żadnych błędów.
Ostatnio jechałem do Katowic po DTŚ i wg kompa śrdnia z trasy 6.5 litra, ale i tak mam wrażenie, że dość "mułowato" się rozpędza....
Spróbuję go jeszcze sprawdzić w czasie jazdy, na "live data", zobaczymy czy wszystkie czujniki pracują prawidłowo -
Witam
jak w opisie, szukam czujnika temperatury powietrza dolotowego w silniku BXW 1.4 16V 86 KM.
Nie mam "zielonego pojęcia" gdzie go zlokalizować... szukałem kostki 4-ro pinowej w okolicy kolektora ssącego, ale nie widzę...
Pozwoliłem sobie wrzucić 3 fotki kostek, jedna przy przepustnicy, jedna pod kolektorem dolotowym i jedna po lewej stronie silnika, patrząc na auto od przodu:
[img]https://img.td2.info.pl/images/2019/04/17/1.jpg[/img]
[img]https://img.td2.info.pl/images/2019/04/17/2.jpg[/img]
[img]https://img.td2.info.pl/images/2019/04/17/3.jpg[/img]czy któraś z kostek na zdjęciach może być tym czujnikiem temperatury powietrza dolotowego?
Bo dzwoniłem do ASO i zabili mnie ceną...diagnoza auta 250 zł :shock: :evil: <!-- s:evil: --> -
Co do auta, to Skoda Fabia 2 silnik BXW 1.4 16V 86 KM. Padł przewód ten: https://allegro.pl/oferta/przewod-waz-paliwa-036133723ah-fabia-2-ii-1-4-benz-7772533942<!-- m -->. (to jest ten po lewej stronie silnika patrząc od przodu na silnik)
A czemu tyle paliwa poszło, bo jeżdżę na gazie a pompa paliwa bez przerwy pracuje podając paliwo. A zanim zjechałem ze skrzyżowania to trochę zeszło......
p.s. nie da się zmienić opisu (80KM) w profilu. -
Podepnę i zobacze.
a propos, zapomniałem napisać, że podczas tej awarii poszło całe paliwo z układu. A po zatrzymaniu auta na poboczu spróbowałem go zapalić.... -
Sprawdzałem urządzeniem diagnostycznym FOXWELL NT301 i nie pokazywał innych błędów, ale sprawdzę jeszcze za pomocą VCDS-a....
A właśnie, ktoś z okolic Rudy Śl ma VCDS po polsku, albo podobny program diagnostyczny? -
Witam,
tydzień temu miałem dość niebezpieczną awarię w aucie, w czasie jazdy rozerwało mi przewód paliwowy doprowadzający paliwo do silnika. Efektem było 20 litrów benzyny na drodze :x <!-- s:x --> , cały mokry silnik oraz utrzymujący się do dzis lekki zapach benzyny w kabinie.A dwa dni po tym zajściu zapalił się check.
Po wymianie przewodu i zalaniu zbiornika 20 litrami benzyny zauważyłem, że po odpaleniu na zimnym silniku, on nierówno pracuje. Te nierówne obrotu utrzymują się do momentu prawidłowego nagrzania się silnika, kiedy przełącza się na gaz.
I mam wrażenie, że zaczął więcej palić gazu....
Po skasowaniu checka miałem błąd P0113,"Czujnik temp. powietrza wlotowego - wysoki sygnał wejściowy"
Dziś rano niestety znów czuć nierówne obroty....
Co powinienem jeszcze sprawdzić? -
[quote="Lucas76"]Podpinam się do tematu, u mnie wygląda to tak, w przednich drzwiach szyby elektryczne, w prawych drzwiach po lekkim naciśnięciu przycisku szyba jedzie w dół do puszczenia przycisku, po całkowitym naciśnięciu szyba zjeżdża automatycznie do końca, z zamykaniem tak samo.
Lewa strona lekki nacisk, szyba jedzie w dół, a mocny nacisk nie powoduje automatycznego opuszczenia szyby....do góry tez działa połowicznie.
Ale ostatnio zapalił sie check (od drugiej sondy lambda), nie kasowałem go, bo byłem na urlopie, ale jak sam zgasł przy którymś odpaleniu auta, to zaczęła działać lewa szyba...niestety do czasu zgaszenia silnika.....po odpaleniu kolejnym juz znów działała połowicznie.
Błędów na kompie nie wyświetla.... ???
Co można sprawdzić?
Próbowałem opcji otworzyć szybę i przytrzymać 3 sek przycisk, ale wtedy słyszę takie szybkie cykanie w drzwiach, mimo wszystko tak zrobiłem i w dolnym położeniu i górnym i nic....[/quote]
wczoraj doszła jeszcze ciekawsza opcja, szyby nie otwieraja sie w ogóle.....nie słychac działanie silniczka w drzwiach po naciśnięciu przycisku otwierania szyb.
Zadziałały szyby po otwarciu i zamknięciu za pomocą kluczyka w zamku, ale po zamknięciu auta, wyglada jakby komputer kasował ustawienia, bo po otwarciu auta z pilota, wsadzeniu kluczyka do stacyjki, szyby zaś nie działają. I wtedy opcja kluczyk do zamka, otwórz, zamknj i na jakis czas działa....
Chyba, że jest ktoś z moich okolic (Ruda Śląska) i ma dobry program do diagnostyki i jest w stanie zdiagnozować przyczynę nie działania szyb w moim aucie....
Temat ogarnięty, szyby działaja, jak w poście poprzedzającym, przerwany kabelek zasilający, teraz wlutowane krótkie "przedłużenie" i szyby śmigają, aż miło....