Witam,
Dokładnie tak zrobiłem - wszystko działa.
Dziękuję za pomoc
Lopezooo (@Lopezooo)
Informacje o Lopezooo
Najlepsze posty napisane przez Lopezooo
Najnowszy post utworzony przez Lopezooo
-
Witam,
Zabrałem się za montaż centralnego zamka w mojej F1 i stanąłem przed problemem podłączenia sterownika do kierunkowskazów. Gdzie i w jaki sposób najłatwiej się podpiąć ? Dodam, że centralka ma jedno wyjście generujące +12V w momencie gdy mają zapalić się kierunki.
Pozdrawiam -
Witam,
Udało się rozwiązać problem ? Co były przyczyną szarpania ? Mam bardzo podobny problem... -
Witam,
Od jakiegoś czasu próbuję bezskutecznie wyeliminować pewną przypadłość, ale powoli kończą mi się pomysły. Zacznę może od początku. Mianowicie, niedługo po kupnie auta pojawił się problem nierównej pracy silnika (głównie na wolnych obrotach auto pracowało jakby tylko na 3 cylindrach). Winny tej sytuacji był jeden z wtryskiwaczy. Cała listwa została wyczyszczona (wymieniono też oringi uszczelniające na wtryskiwaczach) i wszystko wróciło do normy. Dodatkowo raz na jakiś czas, średnio dwa razy w miesiącu stojąc na skrzyżowaniu nagle zaczynają wariować obroty - gwałtowne wahania w zakresie 500-1000RPM. Po przejechaniu kilkuset metrów wszystko wraca do normy. To trwa do dnia dzisiejszego. W międzyczasie auto doposażyłem w instalację gazową (stag4+wtryski hana+reduktor tomasetto alaska). Wszystko działało bardzo ładnie. Po jakimś czasie pojawił się problem szarpania podczas przyspieszania (zarówno na LPG jak i PB, chociaż na PB minimalnie mniej) - szczególnie rano i na zimnym silniku - głównie w zakresie (1000-2500RPM). Świece wymieniałem kilka tyś. km temu (jak zasugerowali gazownicy przy przeglądzie) minimalnie pomogło na chwilę. W aucie wykonano tez inne naprawy (nie były wykonywane stricte pod kątem tych problemów, ale mogą mieć związek) typu: wymiana uszczelki pod głowicą, naprawa słynnej wiązki elektrycznej, ,czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Co jeszcze może mieć wpływ na tego typu problemy (szarpanie + sporadyczne wahania obrotów) ? Moje ostatnie podejrzenie to cewka zapłonowa, tylko sęk w tym, że nie chcę w ciemno wydać kilkuset złotych na nową (bo tyle kosztuje oryginał, a z tego co się naczytałem tylko taki będzie poprawnie pracował z PB). I tu kolejne pytanie, czy ktoś orientuje się gdzie na śląsku byłaby możliwość "wypożyczenia" modułu zapłonowego na kilka dni, aby upewnić się czy jego wymiana ma sens ? Silnik 1.4 MPI AZE 2001r.