Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. lekarz
    L

    lekarz (@lekarz)

    0
    Reputacja
    7
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o lekarz

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez lekarz

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez lekarz

    • L
      [F1] Problem z ABS /czujniki/pompy/inne - temat zbiorcz

      Witam jestem nowym i mam pytanie możne trochę głupie ale czy fabia 1.9 SDI z 02 r Hatchback możne nie posiadać pompy abs ponieważ przy hamowaniu w czasie deszczu blokuje koła nic nie kopie w pedał porostu cisza

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      Witam nowy fan fabi z rodu kraka

      Witam od zeszłego tygodnia w moim garażu stoi nowy nabytek skoda fabia 1.9 sdi z 02 roku mam wiele pytań do użytkowników tych bryczek myślę ze dostane na nie odpowiedzi witam jeszcze raz i czekam na odpowiedzi

      napisane w Przywitaj się!
    • L
      [F1] Zwarcie do masy

      Witam panów i ponawiam temat wspomagania. Dziś jestem po wymianie czujnika skrętu kierownicy i nadal problem jest , a 420zl poszło i co dalej.Aha odwiedziłem warsztat pana Andrzeja na 98% miał być to czujnik

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1] Zwarcie do masy

      panowie nadal poruszam sprawę wspomagania czy może mi ktoś opisać czy oprócz kabla masowego i plusowego (środkowa wtyczka) jesteśmy coś wstanie sprawdzić miernikiem na pozostałych dwóch wtyczka.Wtyczka po prawej to jest czujnik skrętu trzy kabelki , wtyczka po lewej tez trzy kable po wyciągnięciu tej wtyczki przestaje działać wspomaganie .
      P.S
      Wyczytałem gdzieś na forum taka sprawę
      Aby sprawdzić czujnik skrętu należy podłączyć Vag i uruchomić silnik.
      Blok 44/08/02
      Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300
      Pokręcić kierownicą - obroty powinny wzrosnąć, do ~3000
      Jeżeli nie wzrosną - to czujnik skrętu jest uszkodzony.

      Złączka nr 30 (sprawdzić napięcie, powinno być ponad 12V)czy złączka nr 30 to ta duża przy pompie. U mnie po podłączeniu vag obroty nie wzrastają i nie wiem na ile mam wieżyc ze to czujnik

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1] Zwarcie do masy

      Witam Panów mam mały problem związany z kontrolka wspomagania kierownicy a mianowicie po odpaleni silnika kontrolka ta nie gaśnie a wspomaganie kierownicy działa. Po podłączeniu autka do vag i przeskanowani wywala mi błąd :: 01290 Napięcie odniesienia wspomagania kierownicy 29-00 zwarcie do masy:: czy nadszedł czas wymiany czujnika skrętu kierownicy , może problem tkwi w czy innym nadmieniam ze wspomaganie działa

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      Problem z drzwiami

      Witam panowie mam problem z przednimi lewymi drzwiami .Problem występuje tylko w tedy gdy na zewnątrz temperatura jest poniżej minusa i samochód jest po nocy to po otwarciu drzwi i ponownym ich zamknięciu , drzwi nie chcą się zamknąć efekt jest taki jak by ktoś trzymał klamkę od wew. sprawa nie dotyczy ryglowania drzwi tylko zamknięcia po prostu klapią tak jak by zamka nie było . Może ktoś z was spotkał się już z takim problemem fabia kombi 2001r

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • L
      Autoalam a system ASR

      Witam wszystkich formułowiczów .Mam od niedawna Fabie 1.9 tdi z 2001r w kombiku. Wczoraj podjąłem decyzje o zamontowaniu prostego taniego alarmu i oddałem samoch do punktu w którym montują alarmy .Dziś odebrałem auto z zamontowanym alarmem tego typu http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php?g=1<!-- m --> Alarmy Super Forteca
      dodatkowo zamontowali mi odcięcie zapłonu nie powiązane z alarmem działające na zasadzie podania masy na kabelek który jest gdzieś wpięty chyba w instalacje samochodu. Ale mój problem polega na tym ze kiedy uzbroi sie alarm i np. uderze w szybe, alarm sie zalancza wyje syrena wylanczam go pilotem i odpalę to ŚWIECI MI SIE KONTROLKA OD ASR i nie reaguje na przycisk na desce rozdzielczej dopiero po ponownym zgaszeni i zapaleniu silnika wszystko jest wpożądku.Zadzwoniłem do punktu gdzie był alarm montowany i gość wytłumaczy mi to tak ze alarm ma wbudowane odcięcie zapłonu i kiedy alarm sie włączy (czyli syrena wyje) automatycznie odcioł zapłon co spowodaowalo odciecie zasilania i to jest powodem zalanczania tej kontrolki ASR. Moim zdanie to źle wpięli sie w instalacje samochodu bo co ma autoalarm do ASR . Co myślicie na ten temat ,a może miał ktoś juz taka sytuacje po montażu alarmu

      napisane w Warsztat elektryczny