Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. kubex
    K

    kubex (@kubex)

    0
    Reputacja
    10
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o kubex

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez kubex

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez kubex

    • K
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      Witajcie

      Mam problem z mrugającą kontrolką od oleju. Silnik jest świeżo po remoncie ( 1.2 12v) wszystko poskładane jak w książce, nigdzie olej nie cieknie więc nie jest to raczej problem silnikiem. Kontrolka zapala się gdzy mam ok 1500-2000 obrotów. Podłączyłem Fabiochę wczoraj do kompa i pokazywało, że olej ma -60 stopni.
      Czujnik wymieniłem wraz z remontem tak więc stawiam bardziej na wiązkę. Jak ją poprawnie sprawdzić ( ale tak krok po kroku bo z elektryką się nie za bardzo lubię 😛 <!-- s:P --> )

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] Sprzęgło - temat zbiorczy

      Witajcie

      Wymieniłem wczoraj sprzęgło w mojej fabce, bo strasznie piszczało łożysko. Wpadł komplet Sachsa. Skrzynia zdemonotwana bez problemu, w środku wyczyszczone z syfu, profilaktycznie wymieniona uszczelka wałka sprzęgłowego. Wszystko poskładane go kupy i przy odpaleniu pojawiło się tkaie oto głośne stukotanie https://drive.google.com/file/d/0B1TUxOdIn-2eSkJGT1RFOWdRTkU/edit?usp=sharing<!-- m -->.

      Nie ważne czy pedał wciśnięty czy nie, stuk ciągle taki sam.
      Pacjent Fabia I 2003 12.12v

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1] spadek obrotów przy hamowaniu 1.2 12V

      Witajcie

      Ostatnimi czasy Fabioszka ma problemy z obrotami. W ogóle mam wrazenie, że trochę muli ale to może być tylko złudzenie.
      Mianowicie czasem przy odpalaniu, obroty skacza do 500 i wbijają tak do 1500 i tak sobie falują, po wciśnięciu gazu uspokaja się to. Czasem też, jak odpalę i wycofuję, to sama gaśnie. Muszę na prawdę dawać po obrotach by wyjechała.
      Gorsza i bardziej niebezpieczną rzeczą jest spadek obrotów poniżej 750, tak leci do około 500 nie ważne czy sprzęgło wciśnięte czy nie.
      Co sprawdzałem:
      Rozrząd i jest ok, wycięcia są w poziomie tak jak mają być.
      Robiłem adaptacje przepustnicy i odmuliła, ale to nie ma związku z obrotami. Była tez dobrze wyczyszczona z jednej i drugiej strony.
      Pompowanie pedałem hamulca a następnie wciśnięcie sprzęgła powoduje, że obroty spadają do 500.
      Aku jest naładowany, błędy były sczytywane po 1,5 miesięcznym staniu.

      Fabia 1.2 12V 2003 rok przebieg 70 tyś

      Błędy jakie sczytałem
      OM Version: Release 409.1-S

      Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
      Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69


      Address 01: Engine
      Controller: 03E 906 033 F
      Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5330
      Coding: 00071
      Shop #: WSC 20270
      TMBPY46Y833827260 SKZ7Z0C1984089
      3 Faults Found:
      17966 - Throttle Actuator (G186): Electrical Malfunction
      P1558 - 35-10 - - - Intermittent
      16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
      P0301 - 35-10 - - - Intermittent
      16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
      P0303 - 35-10 - - - Intermittent
      Readiness: 0000 0000


      Address 03: ABS Brakes
      Controller: 6Q0 907 379 G
      Component: ABS 5.7 FRONT V30
      Coding: 00044
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent


      Address 08: Auto HVAC
      Controller: 6Y0 820 045
      Component: Klimaanlage X0830
      5 Faults Found:
      01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
      30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
      01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
      30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
      01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
      28-10 - Short to B+ - Intermittent
      01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
      41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
      00819 - High Pressure Sensor (G65)
      07-00 - Signal too Low


      Address 09: Cent. Elect.
      Controller: 6Q1 937 049 C
      Component: 00 BN-SG. 1S33
      Coding: 25608
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01598 - Drive Battery Voltage
      07-10 - Signal too Low - Intermittent


      Skipping Address 15-Airbags


      Address 17: Instruments
      Controller: 6Y0 920 880 M
      Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
      Coding: 00101
      Shop #: WSC 13765
      TMBPY46Y833827260 SKZ7Z0C1984089
      No fault code found.


      Address 19: CAN Gateway
      Controller: 6N0 909 901
      Component: 30 GATEWAY CAN 1S33
      Coding: 00014
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.


      Address 44: Steering Assist
      Controller: 6Q0 423 156 R
      Component: LenkhilfeKYO V913
      Coding: 10140
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      End --------------------------------------------------------------------------------------------------

      napisane w PB
    • K
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      Mała aktualizacja, wylał mi z tyłu jeden z amorów, reklamacja nie uwzględniona, to nie pozostało mi nic, jak oddanie do regeneracji. Efekt jest taki, że wyjęte zostały bebechy z ultraSR wsadzone w standardową obudowę amorów, wymienione co było uszkodzone i zalane innym płynem. Są tak twarde, że ręką ledwo dało się je wyciagnąć, a po zamontowaniu siada na max 5 cm.

      napisane w Tuning mechaniczny
    • K
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      Od Siebie polecę KYB ultra sr, nie rozrywają portfela, a auto dużo mniej się przechyla w winkalach i lepiej w nich prowadzi. U mnie są z Spręzynami sparco, ale wątpie, byś je już dorwał. Możesz napisać do rallyshop, bo oni tam mają je w ofercie.

      napisane w Tuning mechaniczny
    • K
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      Wielkie dzięki, jutro postaram się napisać ile poszedł na obecnym setupie, może ktoś będzie chciał w przyszłości założyć taki sam 😉 <!-- s;) -->

      No to na zestawie ultra SR+SPręzyny sparco przód usiadł o 2,5 centa do 18 cm, a tył aż do 17,5 cm.

      napisane w Tuning mechaniczny
    • K
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      Mam taką mała prośbę, gdyby ktoś miał fabkę I na seryjnych amorach i kapciach 165/70/14 ew innych byle średnica całego koła byłą mniej więcej taka sama, i mógł mi zmierzyć ile cm nad ziemią jest próg przy przednim i tylnym kole był bym bardzo wdzięczny 😉 <!-- s;) -->
      założyłem nową zawiechę, ale z taką prędkością to robiliśmy, że nikt nie pomyślał, by zmierzyć ile poszła w dół

      napisane w Tuning mechaniczny
    • K
      [F1] awaria silnika 1.2 12v. Pare błędów, pali na 2 cyl

      dzięki bardzo szukając na pewno tam zadzwonię 🆗 <!-- s🆗 -->

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 22-12-2011, 14:13[/i] ][/size]
      Hmm wymieniłem na razie świece bo cewki jeszcze nie doszły, chcieliśmy odpalić to przy odpalaniu pika alarm i tak jak by próbował ale nie odpala. Co to może znaczyć ? Akus się rozładował czy alarm rozkodował ?

      P.S 1: miałem dziwną biała maź na świecy od strony cewki. co to może być ?
      P.S 2: I do kiego grzyba jak odczepić przewody od cewek ?

      napisane w PB
    • K
      [F1] awaria silnika 1.2 12v. Pare błędów, pali na 2 cyl

      dzięki za odpowiedź. W tym tyg będę brał się za wymianę cewek i świec. Jak robic to kompleksowo.
      Takie pytanko tylko, jakie świece kupić i gdzie ( przy okazji cewki ) by wyszło w miarę tanio

      napisane w PB
    • K
      [F1] awaria silnika 1.2 12v. Pare błędów, pali na 2 cyl

      Po pierwsze witam wszystkich, mam nadzieję, że mi pomożecie 🙂 <!-- s:) -->

      otóż dzisiaj podczas jazdy zapalił się helikopter i silnik zaczął kopcić na 2 gary. Zatrzymałem się na światłach, po wyżej 2 tys już nie wskoczył to szybko zepchnąłem go na parking ale mniejsza o to.

      po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy

      
      VAG-COM Version&#58; Release 409&#46;1-US
      
      
      Chassis Type&#58; 6Y - Skoda Fabia
      Scan&#58; 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69
       
      -------------------------------------------------------------------------------
      Address 01&#58; Engine
         Controller&#58; 03E 906 033 F
         Component&#58; 1,2l/4V SIMOS3  00HS5330
         Coding&#58; 00071
         Shop #&#58; WSC 20270
         TMBPY46Y833827260     SKZ7Z0C1984089
      2 Faults Found&#58;
      16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
                  P0301 - 35-10 - - - Intermittent
      17966 - Shareware Version&#46; To Decode all DTCs
                  P1558 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
      Readiness&#58; 0000 0000
      
      -------------------------------------------------------------------------------
      Address 03&#58; ABS Brakes
         Controller&#58; 6Q0 907 379 G
         Component&#58; ABS 5&#46;7     FRONT   V30
         Coding&#58; 00044
         Shop #&#58; WSC 13765
      1 Fault Found&#58;
      01314 - Engine Control Module
                  79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
      
      
      
      16685 P0301 Cylinder #1 &#8211; wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
      
      17966 P1558 Nastawnik przepustnicy &#40;silnik krokowy&#41; ISC lub obwód &gt; przewody, ISC, silniczek krokowy
      
      01314 Sterowniki silnika
      

      możliwe, że jest tego więcej bo wyskoczył mi komunikat o nie aktywowanym vagu ( szukałem wersji 409.1 ale ciężko znaleźć )

      Przeszukałem trochę forum i odnośnie 1 błędu prawdopodobnie mam cewkę lub świece do wymiany prawda ?

      Ale co z pozostałymi dwoma ? a w szczególności z tym 3 ?

      I takie pytanko, czy jak serwisuje co rok auto w ASO to gwarancja obejmuje coś takiego czy nie ?

      napisane w PB