Witam czy polecił by mi ktoś jakis przyzwoity warsztat dla mojej Fabii ? najlepiej Gdańsk lub okolice trójmiasta ? chce zajać sie tym zawieszenie i układem napedowym tzn przegub wew półośki i mechanizm różnicowy musze to posprawdzać a niechciał bym żeby mnie zrobili w na szaro <!-- s:) -->
KubaS (@KubaS)
Informacje o KubaS
Najlepsze posty napisane przez KubaS
Najnowszy post utworzony przez KubaS
-
-
Witam, wracam do tematu poznieważ szukałem na forum i niewiem czy odp dokładnie dotycza takich objawów jak w mojej fabi...
mam fabie 1.9 tdi pd seryjnie 101 km a ja mam 130 km tak już kupiłem w aucie od jakiegoś czasu występują niepokojące drgania kabiny (całego auta) te drgania są natyle nietypowe ze wystepują tylko w pewnym zakresie obrotów silnika i predkosci okolo 1800 obr tak do około ponad 2 tyś obr i np przy predkoscie 100 km na godzine sa bardzo intensywne a już przy predkosci ponad 120 prawie nie wystepują ale najbardziej też je czuc przy takim dosłownie muskaniu pedału gazu bo gdy sie go wcisnie tak naprawde mocno i auto sie zbiera to wogóle tego niema ... czuć to najbardziej na trasie przy stałej predkości gdy tak naprawde tylko muska sie gaz , skoleji na biegu jałowym jak dodam gazu do tego zakresu obr takze mam wrazenie ze wibracja dobiega z silnika ale cieżkoi mi na 100 % sprcyzować czy napewno to on powoduje drgania. pompowtryskiwacze niby pracują w normie tzn mieszczą sie w tych jakis paramtrach bo podlaczalem go do vag u mechanikow dlatego ze moje pierwsze podejrzenia własnie padło na te nieszczesne żekomo pompowryskiwacze... sam już niewiem od czego zaczać i jak sie do tego zabrać bo niechciał bym zostawić majątku mechanikom w poszukiwaniu przyczyny i tak pewnie wnieskonczoność. moze cos podpowiecie poratujecie ?