Dowiedziałem się dzisiaj w skp że warsztat uprawniony do demontażu kratki wystawia zaświadczenie koszt 200-300zł,potem na stacje koszt 180zł i do urzędu na zmianę dowodu nie wiem jaki koszt ale na pewno coś koło 100zł.Zdziwiło mnie to że ja mam trzeci pas z tyłu i zapięcie na pas :zdziwko: które się znajdowało pod siedzeniem a podłokietnik wystarczy odkręcić.Podobno jak samochód ma powyżej 10 lat i przerobie go na osobowe to nie muszę nic płacić do urzędu żadnego vatu,dokładnie się jeszcze dowiem.Dziękuje za pomoc :piwo: <!-- s:piwo: -->
Krzysiek2 (@Krzysiek2)
Informacje o Krzysiek2
Najlepsze posty napisane przez Krzysiek2
Najnowszy post utworzony przez Krzysiek2
-
-
Tak jak w temacie,mam samochód z kratką,jak go kupowałem to odliczyłem vat.Działalności już nie mam,a samochód już ma ponad 10 lat.Chce go sprzedać osobie prywatnej,jak to wszystko wygląda.Czy musze ten vat zapłacić od ceny sprzedaży samochodu,czy nowy właściciel,jak go sprzedać netto czy brutto.
-
Jak nie bedziesz daleko jezdził,to nie powinno Ci przeszkadzać na dłuższych trasach daje po uszach.Ja właśnie zmieniam ultera na zwykły,cztery lata go mam nawet dziur nie ma i nie widać korozji bardzo dobrze wykonany.
-
Jak będziesz miał uszkodzony drążek to tylko drążek wymień,nie musisz końcówki wymieniać.Można też zestaw kupić końcówka +drążek tak dla świętego spokoju troszke taniej wyjdzie,niż osobno byś to kupował
-
Lepiej na stacje podjechac i zawieszenie sprawdzić-30 zł.Przy uszkodzonym drążku np. jak przyspieszasz to samochód tak jak by Ci w prawo skręcał i kierownica nie jest prosto,a po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy
-
U mnie też temperatura osiągana jest po 10-12km i tak od zawsze było.Jak jest ciepło to po 3-5km osiąga 90st.Spalanie teraz wynosi 7-8l tylko miasto.
-
Z tym paliwem 98 to nie jest tak do końca że przybywa koni,a jak już przybędzie to max 2km.Nie opłaca się przepłacać.Jedyne co daje to żę silnik ciszej i równiej chodzi