Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. krakers
    K

    krakers (@krakers)

    0
    Reputacja
    4
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o krakers

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez krakers

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez krakers

    • K
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      No tak wyczytałem na forach.

      VW 502 00 - Oleje lekkobieżne do silników benzynowych pracujących w trudnych warunkach.

      VW 504 00 - Oleje silnikowe z systemem Longlife. Do nowych silników benzynowych FSI.

      Olać longlife bo można zmieniać i co 10kkm ale przeznaczone do silników z bezpośrednim wtryskiem.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      Dzięki Tomku za info. Pewnie wezmę go dla siebie, bo z tak małym przebiegiem za te pieniądze warto. Widziałem, że olej lać trzeba z normą VW 504.00 ale też tysiące zdań. Najlepiej lać 5W30?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      Samochód jest z PL. Serwisowany ostatni raz w ASO w 2013 (pewniak, znajomy sprzedaje) - muszę sprawdzić co było robione. Zastanawiałem się czy nie wziąć go dla rodziców (mama dojeżdża do pracy 2km w jedną stronę), ale z tego co piszesz to chyba byłaby najgorsza opcja nawet jeśli zmieniłbym łańcuch na ten poprawiony. Mocno dostawałby na tak krótkich dystansach? Przebieg roczny rodziców jest tak niski, jak przysłowiowego niemca, który tylko po klej do protez jeździł 😉 <!-- s;-) -->

      Sam dojeżdżam do pracy 25km w jedną stronę, więc pewnie dla mnie byłoby ono lepszym rozwiązaniem...

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      Witam,

      Panowie mam okazję zakupić VW Polo 1.2 TSI 105KM z bardzo niskim przebiegiem (9 tys.) z 2011r.

      W związku z tym mocno interesuje się sprawą rozrządu w tym aucie i problemami z nim związanymi. Przeleciałem ten temat od początku. Nasuwają mi się pytania czy w ogóle warto iść w ten silnik czy sobie odpuścić? Czytam, że wymiana rozrządu na ten z mocniejszym łańcuchem (03F198229A) nie wiele daje, bo ponoć ten łańcuch nadal jest kiepskiej jakości i po jakimś czasie się wyciąga. Czy jeśli kupię auto to rozrząd wymienić od razu po kupnie? Co byście mi polecili mając większe doświadczenie z tym silnikiem?

      napisane w Warsztat mechaniczny