Przeprowadziłem diagnozę obd2 i wyskoczył takie błędy
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Skoda
============1==============
P0404
Raw code: 0404
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Exhaust gas recirculation (EGR) system - range/performance problem
Skoda: Exhaust Gas Recirculation (EGR) Open Position Performance
============2==============
P0113
Raw code: 0113
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Intake air temperature (IAT) sensor - high input
Skoda: Intake Air Temperature (IAT) Sensor Circuit High Voltage
============3==============
P0107
Raw code: 0107
ECU: 10
Status: Oczekująca
OBDII: Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - low input
Skoda: Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Low Voltage
============4==============
P0404
Raw code: 0404
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Exhaust gas recirculation (EGR) system - range/performance problem
Skoda: Exhaust Gas Recirculation (EGR) Open Position Performance
============5==============
P0113
Raw code: 0113
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Intake air temperature (IAT) sensor - high input
Skoda: Intake Air Temperature (IAT) Sensor Circuit High Voltage
============6==============
P0107
Raw code: 0107
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - low input
Skoda: Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Low Voltage
Egr ktoś wywalił więc będę musiał to kupić.
Zastanawiają mnie błędy P0113 i P0107. Jest to prawdopodobnie czujnik dualny ponieważ ma cztery piny. Test przeprowadzony na odpiętym czujniku a na P0113 jest napisane high voltage może to oznaczać zwarcie w instalacji ??