Ja mam centralny i też miałem problem z otwieraniem. Trzeba było docisnąć klapę. Regulowali mi to w serwisie lecz pomagało na bardzo krótko. Kupiłem smar (nie WD40) lecz smar w płynie rozkręciłem plastiki i posikałem na cały mechanizm. Dokręciłem śruby i...działa jak nowy.
Jak to kolega już wspomniał na początek proponuję przesmarować całość nawet próbować wlać trochę do linki (mogła delikatnie przerdzewieć na wejściu.
kecram (@kecram)
Informacje o kecram
Najlepsze posty napisane przez kecram
Najnowszy post utworzony przez kecram
-
-
Mam trochę dziwny problem z zamykaniem drzwi podczas jazdy.
Gdy wsiadam do samochodu i zaczynam ruszać przy prędkości około 15-20 km/h automatycznie zamykają się drzwi w aucie. Lecz od pewnego czasu od strony kierowcy zamek otwiera się automatycznie. Dokładnie wygląda to tak, że jak przekroczę prędkość słyszę i widzę jak zamykają się drzwi lecz od razu po zamknięciu otwierają się od strony kierowcy. Problem ten pojawia się tylko podczas ruszania. Nawet jeżeli ręcznie zamknę drzwi od kierowcy otwierają się.
Natomiast gdy załączam alarm drzwi zamykają się prawidłowo.
Czy ktoś jest w stanie stwierdzić co to może być? Jak do tego się zabrać. Kompletnie nie mam pojęcia co się zepsuło. -
[quote="kapi"]w moim ATD 2002r była nagrzewnica. pokrętło ogrzewania na max i po paru min. było już ciepło. oczywiście dmuchawa na 1-szy bieg. bo na większy to nie ma sensu - nie zagrzeje się.
z temperaturą silnika róznie było, jak był mróz to spadała. a jak auto jechało ok. 3000 obr to trzymał wskazówke pionowo.
do Twojego samochodu wystarczy zwykły kabelek za 30-40 zł od viaken-a i soft 3.11 - on jest wystarczający do większości zadan z tym samochodem i jest w wersji PL[/quote]Z chęcią przyłączę się do tematu i też pozyskam vaga 3.11 lecz kupując jest zdecydowanie za drogi.
ktoś może posiada coś tańszego? -
Nic nie wyszło... przynajmniej jak mi sprawdzali...ale było to ogólne sprawdzenie.
Może ktoś z forumowiczów z Łodzi bądź okolic ma odpowiednie doświadczenie i mógłby pomóc? -
[quote="MirekS"]Niestety nie umiem pomóc.[/quote]
czy wgrywając nową mapę coś pomoże? Jest to dość kosztowny zabieg więc chcę mieć 100% pewności. Może jest jakaś forma diagnozy dawki paliwa przy rozruchu w tym stanie? -
[quote="MirekS"]Tak jak napisałem podejrzewam, że masz skrzywiony macperson, jednak bez demontażu i weryfikacji wymiarów tego nie stwierdzisz.[/quote]
czy badanie kąta wyprzedzenia lub przechylenia pokaże uszkodzenie?
-
[quote="marcing040381"][quote="MirekS"]Pytanie jest jeszcze takie jaką założyli Ci tą sprężynę diesle mają twardsze, benzyniaki miększe. Może masz założoną od innego motoru, poza tym podejrzewam u Ciebie skrzywienie całego macpersona.[/quote]
Tego też się obawiam stąd pytałem czy nie zaliczyłeś jakieś dziury.[/quote]Szczerze nie wiem jaką włożyli, ale przed wymianą też ściągało.
Nie mam wydruku ze zbieżności, ale zaczynam się zastanawiać nad tymi trolejami. Jak puścił kierownice to mocno ją skręciło (o prawie 90*)
Co może być tego przyczyną?
Ma ktoś pomysł? -
[quote="marcing040381"]W jakim stanie miałeś łożysko McPersona jak wymieniałeś sprężynę?Może tu tkwi problem.[/quote]
z tego co pamiętam to też było wymieniane -
[quote="marcing040381"]Oj oj.Tu może tkwić problem, bo wszystkie elementy zawieszenia wymienia się parami!!! :zdziwko: <!-- s:zdziwko: -->[/quote]
No tak ale jeżeli wymieniłem jedną (lewą) to na chłopski rozum powinno ściągać na prawą...(większe zmęczenie materiału i możliwe przechylenie auta).
Przed wymianą sprężyny też ściągało na lewą i po zmianie ściąganie zostało dlatego raczej wykluczyłem ten problem.[quote="zlloty"]Koledzy słusznie prawią, wymień też drugą sprężynę. Niemniej to nie powinno mieć większego wpływu na ściąganie auta.
Badałeś hamulce z przodu? Nie masz czasem przyblokowanej któregoś zacisku?
Ściąga podczas:
a) przyspieszania
b) jazdy na luzie
c) hamowania?jeśli a), to może być problem z mechanizmem różnicowym lub luzami w maglownicy (właśnie przerabiam temat)
jeśli b) to może być to kwestia tulei wahacza, poluzowanego amortyzatora, wybitego sworznia wahacza, jednym słowem elementy trzymające koło w osi podłużnej. Może to być również kwestia przyblokowanych hamulców
jeśli c) to w pierwszej kolejności do sprawdzenia hamulce.
Oczywiście w/w punkty się nie wykluczają, ta sama przyczyna może powodować ściąganie w różnych sytuacjach.[/quote]
Ściąga w każdy z w/w przypadków... Na trolejach skręcało kierownicą w lewo i to mocno. Nie wiem co z tego wywnioskować...
Zaciski hamulców... hmmm może lecz jak auto jest na delikatnym przechyleniu to zaczyna się toczyć.
Już nie wiem co sprawdzać... -
jakieś 10 tyś temu. Nie wydaje mi się, ze to jest problem filtru paliwa, gdyż normalnie jeździ, nie dławi się no i na zimnym pali elegancko. Tylko po przejechaniu jest problem.