Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. kaniutek
    K

    kaniutek (@kaniutek)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o kaniutek

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez kaniutek

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez kaniutek

    • K
      Kontrolka abs i migająca kontrolka ręcznego. brak błędów.

      ten bezpiecznik na aku wyjąłeś i sprawdziłeś czy tylko widziałeś, że jest dobry. Jak tylko wzrokowo stwierdzasz, że jest dobry to odkręć go i wyjmij

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      moim zdaniem masz rację, że to silniczek ponieważ miałem taki sam problem. Każdy warsztat powiedział, że do wymiany jest cały moduł bo nic się nie da zrobić, jednak mam znajomego co mi to jednak naprawił:) trzeba wyjąć cały zamek i wymontować z niego silniczek. Silniczek jest nie rozbieralny, ale jak się po odgina troche blaszki to sie da go otworzyć (jak wyjmiesz to zobaczysz o czym mówie). Trzeba przeczyścić szczotki itp i wszystkie inne styki podczas składania to w całość. U mnie zamek działa już ponad pół roku bez problemu a wcześniej drzwi praktycznie wcale się już nie otwierały

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1] 1.2 12V HTP Nie pali na jeden cylinder

      Robiłem takie objawy tydzień temu w mojej skodzie 1.2 12V 2003r 100kkm. Sprawdź kompresje, prawdopodobnie to wypalony zawór na tym cylindrze. Przyłóż rękę do rury wydechowej jak będzie mocno i "rytmicznie" dmuchało to moja teoria się potwierdzi. U mnie było to na 2 cylindrach, silnik pracował coraz bardziej nie równo (szczególnie na wolnych obrotach) i jak sprawdziłem kompresje to na 1 i 2 było po 12 na 3 było 16. Później już było coraz gorzej, migała kontrolka po czym się juz zapaliła na stałe i niestety samochód przeszedł kolejny remont:(

      napisane w PB