Witam, w związku z falowaniem obrotów to może okazać się przydatne moje doświadczenie z takim problemem.
Otóż, poprzednim moim samochodem był VW Polo 1.4 TDI i w nim to pojawił się taki problem (po odpaleniu silnik startował z obrotami w granicach 1300 obrotów i po chwili stopniowo obroty malały aż do 800/900). Po podpięciu pod Multidiaga, otrzymałem komunikat "uszkodzony obwód czujnika płynu chłodzącego". Przyznam, że nie uwierzyłem w tą komputerową diagnozę, ponieważ wskaźnik temperatury płynu chłodzącego działał i co mają wspólnego obroty silnika z czujnikiem temperatury płynu..... Ale będąc w sklepie motoryzacyjnym, poruszyłem ten temat ze sprzedawcą (w ramach luźniej rozmowy), otrzymałem wyjaśnienie, że komputer dobrze zdiagnozował. Otóż w tym czujniku jest kilka obwodów, jeden jest uszkodzony, komputer dostaje informację, że jest zimny silnik i nie działają świece żarowe, więc daje zwiększoną dawkę paliwa. Zakupiłem ten czujnik, koszt (kilka lat temu 52 zł), założyłem i "jak ręką odjął. Byćmoże jest to ten sam problem.
K
kanak96 (@kanak96)
0
Reputacja
2
Posty
1
Wyświetlenia
0
Obserwujący
0
Obserwowani
Informacje o kanak96
Dołączono
Ostatnio online
Najlepsze posty napisane przez kanak96
Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.
Najnowszy post utworzony przez kanak96
-
-
Witam Forumowiczów, jestem posiadaczem Skody Fabia 2 z 2009r, silnik 1.9 TDI kod BSW 105KM przebieg 167 tyś km.
Mam pytanie, otóż przy puszczeniu gazu (w czasie jazdy) słychać taki dziwny "rzegot" z okolicy sprzęgła, skrzyni biegów...
Znajomy twierdzi, że kończy mi się dwumasa, czytałem gdzieś, że w Fabiach z tym silnikiem było zwykłe sprzęgło.....
Czy może któryś w Forumowiczów pomoże rozwiać moje wątpliwości !?