Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. kajacek
    K

    kajacek (@kajacek)

    0
    Reputacja
    6
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o kajacek

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez kajacek

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez kajacek

    • K
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Oki, dzisiaj skasuję błąd VAGCOM-em i zatankuję Verwę 98 - zobaczymy, czy błąd się znowu pokaże 🙂 <!-- s:) -->

      BTW: znalazłem opis tego błędu na stronie VAGCOM:

      [quote]16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
      Possible Causes
      Leakage in Intake and/or Exhaust System
      Catalyst faulty
      Oxygen Sensor(s) faulty
      Oxygen Sensor(s) Control faulty
      Possible Solutions
      Check Intake and Exhaust System for Leaks
      Check Catalyst
      Check Oxygen Sensor(s)
      Check Oxygen Sensor(s) Control
      Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check [/quote]

      Szkoda tylko, że po angielsku...

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      [quote="wolfmk"]Jeśli chodzi o problem to spróbuj na początek zmienić stację i zatankować paliwo z większą ilością oktanów.
      Ojciec miał kiedyś podobny problem w VW - jak tylko zmienił stację problem ustąpił.
      Możesz również "przegonić" fabkę na autostradzie fundując jej większą prędkość obrotową silnika.
      Jeśli nic nie pomoże to możliwe, że trzeba będzie wymienić katalizator.
      Przeczytaj sobie jeszcze kilka postów stąd http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72415<!-- m -->[/quote]

      Tankuję cały czas na Orlenie "95" - na tabliczce znamionowej na klapie wlewu paliwa Fabii jest napisane, żeby tankować benzynę "91/95" - tak więc, boję się trochę tankować np. Verwę 98, bo nie wiem, jak to wpłynie na silnik...

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Jakiś czas temu zapalił się w mojej Fabii II wskażnik od modułu katalizatora - ten żółty "Helikopterek" - zadzwoniłem do serwisu i tam mi powiedzieli, żebym przyjechał, to mi to skasują - ale jak powiedziałem, że sprawdziłem to VAGCOM-em i pokazał się taki błąd:

      [quote]16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
      P0420 - 006 - Short to Plus - Intermittent[/quote]

      To powiedzieli, abym go sobie skasował i będzie po problemie... Po skasowaniu problem zniknął, ale tylko do czasu następnego tankowania - wskaźnik zapalił się znowu 😞 <!-- s:( -->

      I tak teraz jest - zaraz po tankowaniu (albo po1-2 dniach od tankowania) zapala się ten wskażnik, ja go kasuję i jest spokój do następnego tankowania...

      Mam pytanie do kolegów, czy może ktoś mi powiedzieć, co oznacza ten błąd w VAGCOM??? i czy ten błąd można tolerować w samochodzie na dłuższą metę - czy też trzeba coś zrobić oprócz tego kasowania w VAG-u???

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      Radia CD/mp3/SD/inne

      Witam 🙂 <!-- s:) -->

      Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy na radiu związane z zasilaniem, ale powiedzieli, że mogło to być spowodowane słabym naładowaniem akumulatora...

      Przed samymi Świętami radio "stanęło dęba" - nie chce się wogóle włączać automatycznie przy włączaniu stacyjki, a przy wcisnięciu przycisku włączania(ten duży przycisk na środku) widać, jak załącza się na ok. pół sekundy i gaśnie (na ekranie pokazuje się czarny cienki pasek i to wszystko - zaraz gaśnie z powrotem...)

      Mam na szczęście w zestawie kable do podłączenia nieoryginalnego radia i sprawdziliśmy inne radio - działa bez problemu - bo bałem się, że jest coś z przewodami zasilającymi, ale jednak chyba coś jest nie tak z samym radiem Wygląda mi na to, że coś się stało w "okolicy" włącznika radia...

      Czy ktoś może mi pomóc i doradzić, co mam z tym robić i czy jest sens naprawiać takie radio??? Nie mam na niego gwarancji i ciekawy jestem, czy takie radia się wogóle naprawia i ile to kosztuje...

      napisane w Car-Audio
    • K
      [F1 i F2] Kluczyk - scyzoryk/dorabianie/kodowanie

      Dziś rozmawiałem z ASO - dorobienie nowego kluczyka trwa ok. 1,5 tygodnia, kodowanie chwila, cena za wszystko ok. 300 zł.Stary kluczyk jest wtedy nieaktywny (tzn. otworzy się drzwi, ale nie wyłączy immobilaisera...)

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] Kluczyk - scyzoryk/dorabianie/kodowanie

      Witam,
      To mój pierwszy post na tym forum, bo od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem Fabii (a właściwie moja żonka, bo ja jedżę Octavią...)

      Kupiłem Fabię II z roku 2007 pochodzącą z Niemiec - kupiłem ją od kupca w Polsce; był tylko jeden kluczyk (z przywieszką z kodami) - samochód był kupiony w Niemczech w komisie i nie miał tam już drugiego kluczyka... Samochód ma immobilaiser, centralny zamek i alarm, ale zamyka się ręcznie kluczykiem (wtedy uaktywnia się alarm i zamykają się wszystkie drzwi...)

      Chciałbym coś zrobić z tym zamykaniem, w związku z tym mam kilka pytań:

      1. Czy można dorobić 2 kluczyk i wtedy zmienić kod do immobilaisera w obu kluczykach? - nie chcę, aby się okazało, że za jakiś czas ktoś mi otworzy samochód oryginalnym drugim kluczykiem i odjedzie w siną dal samochodem...
      2. Czy można zmienić tak, aby samochód można byłoby zamykać zdalnie z pilota?
      napisane w Warsztat elektryczny