Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Jeromiar
    J

    Jeromiar (@Jeromiar)

    0
    Reputacja
    17
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Jeromiar

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Jeromiar

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Jeromiar

    • J
      Dobrý den

      [quote="sid"]Witaj na forum [b]Fabia Club Polska[/b] 😉 <!-- s;) -->

      No to chyba już wiem kogo czasami widuje na ulicach 😛 [/quote]

      O! Sorki, że teraz odgrzebuje temat, ale jakoś tak zerknąłem... widujesz? 😉

      napisane w Przywitaj się!
    • J
      [F1] Wiarygodność poziomu paliwa przy zapalonej kontrolce

      [quote="TOMUŚ"] ... to tam jest taki [b]dzyndzlik[/b] którego się przesuwa ... przynajmniej ten [b]dzyndzlik[/b] jest w F2 ... [/quote]

      Aż sprawdzę to odpowietrzanie, i to nie z chęci usunięcia usterki, ale z konieczności znalezienia tego... "[b]dzyndzlika[/b]" 😉 😉 😉 <!-- s;) -->

      napisane w PB
    • J
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      [quote="MirekS"][quote="Jeromiar"] 10w40[/b].[/quote]

      Pytanie jest tylko takie czy coś Ci się dzieje z motorem, że przeszedłeś na półsyntetyk?[/quote]

      Generalnie nie, poza faktem, iż już nakręcone jest 130 k km, a z tego co się dowiaduję, zalecane jest przejście na gęstszy olej. Na 10w40 jeździ już kilka dobrych lat.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      [F1] Wytarte litery na tablicy rejestracyjnej - co zrobić?

      Nie wiem, jak tam ostatecznie Panowie temat się zakończył, ale ja od siebie dodam, że w moim przypadku wystarczył zwykły, czarny, niezmywalny marker do płyt CD. Kilka złotych w supermarkecie. Z odległości pół metra nie widać najmniejszej różnicy, a z racji tego, iż Fabkę kupiłem od osoby z tego samego miasta, to tablic nie zmieniałem i mają one już swoje lata.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      Głośniki przód

      Żywot fabrycznych głośników dobiegł końca w zeszłym roku.

      Każdy ma swój limit cenowy, ale też i patrzy na jakość. Dlatego w swojej Fabce zdecydowałem się na dosyć popularny, [b]odseparowany zestaw Helix B62C[/b]. Do tego dedykowane dystanse i wszystko ładnie się zmieściło.

      W kwestii odtwarzacza zależało mi na wejściu CD, bo mam sporo klasyków na płytach, a i płyty często wpadają z Antyradia. Wybór padł na solidną w mojej ocenie jednostkę [b]Sony CDX-GT450[/b] + mini pendrive wystający na 5 mm z panelu radia, by mi czasem pasażer kolanem nie wyłamał. 😉 <!-- s;) -->

      Nie jestem wyrafinowanym melomanem, analizującym jakość każdego dźwięku, jaki wydobywa się z głośnika 😉 Nie sprawdzałem całości programami typu "car audio tester", ale subiektywnie oceniając - przy zamkniętych szybach (a drzwi nie wygłuszałem) jest to [b]dla mnie wręcz filharmonia![/b] 😉
      Tym bardziej, że w mojej Fabce nigdy nie było "umcy-umcy", a zawsze słychać rocka i alternatywnych, mocniejszych brzmień.

      Zdecydowanie polecam taki zestaw.

      [i]P.S.[/i]
      Jeżeli jest ktoś z Krakowa bądź okolic, posiadający wersję Combi, kto ma głośniki z tyłu w swojej karocy, prosił bym o kontakt.
      Zastanawiam się nad kupnem czegoś na tył, bo pasażerowie z tyłu mówią "zrób głośniej", gdy z przodu słychać aż nadto. Ale jak widzę zdania i opinie o dokładaniu głośników z tyłu są podzielone. Dlatego chętnie bym zobaczył 'na własne uszy', jak to się prezentuje.

      napisane w Car-Audio
    • J
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      Ja z kolei, wrzucając swoje 3 grosze do tematu dodam, że jestem świeżo po wymianie oleju. Z Mobila przerzuciłem się na [b]Valvoline Maxlife 10w40[/b].
      A wymiana - co 10, góra 12 k km, w zależności jak się wstrzelę w swój grafik i stan licznika 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      [F1] Demontaż Foteli, Kanapy i Półki

      Wszystkich, którzy jeszcze nie wykręcali foteli przednich, a mają taki zamiar, zdecydowanie przestrzegam przed kluczem trzpieniowym, załączonym na obrazku :

      [img]http://polmarprojekt.pl/1533-2472-thickbox/topex-35d031-klucz-trzpieniowy-nasadowy-10-mm.jpg[/img]

      Kupiłem za 4 zetki w narzędziowym, do tego końcówka do śrub, ale 'ni hu hu' nie drgnie. [b]Nie ma niestety tego przełożenia.[/b]
      Dopiero [b]grzechotka załatwiła sprawę[/b] od ręki.

      To tak na przyszłość, dla chętnych na porządki. 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Zrób to sam
    • J
      [F1] Wiarygodność poziomu paliwa przy zapalonej kontrolce

      Może kwestia rocznika, u mnie to egzemplarz z 2001, 1.4 MPI.
      Może późniejsze miały poprawioną funkcjonalność czegoś takiego jak "rezerwa" w autku 😉 <!-- s;) -->

      napisane w PB
    • J
      [F1] Wiarygodność poziomu paliwa przy zapalonej kontrolce

      A to szkoda.
      Miałem jednak nadzieję, że to jakiś drobny błąd w elektronice.
      W starych autach, jakie posiadałem, miałem bardzo dobrze obeznaną wskazówkę od paliwa.
      Na szczęście jeżdżę na gazie więc nie polegam tylko na benzynie, ale wypadek zawsze może się zdarzyć i jadąc w trasę lepiej by było mieć świadomość ile tego paliwa zostało w baku do następnej stacji...

      napisane w PB
    • J
      [F1] Wiarygodność poziomu paliwa przy zapalonej kontrolce

      Zastanawia mnie, czy to tylko "ten typ tak ma", czy to konstrukcja wszystkich Fabii.

      Opiszę swoją wątpliwość.
      Sytuacja dotyczy kontrolki (popularnej "rezerwy") poziomu paliwa w baku (mowa o benzynie) i wiarygodności wskaźnika tegoż poziomu.

      Otóż gdy tylko kontrolka zacznie się świecić, wydając charakterystyczne, głośne 'piiiii', a wskazówka dojdzie do czerwonego miejsca na skali, zaczyna ona drastycznie spadać do minimum. I nie mówię tutaj o tym, że po sekundzie, ale na dystansie kilkunastu kilometrów znajduje się ona na 0. A przecież czerwone pole zajmuje 1/5 skali poziomu paliwa w baku.

      Na próbę po zaświeceniu się kontrolki dolałem za 2 dyszki (ok 4l benzyny). Ale wskazówka ani drgnie, leży na 0.
      Dolałem ponownie kolejne 2 dyszki (kolejne ~4l) i dopiero wskazówka podniosła się grubo ponad ćwiartkę skali.

      Zastanawia mnie zatem fakt, czy to u mnie jest jakaś usterka z elektroniką (jeżeli tak to raczej lepiej ją wyeliminować), czy po prostu Fabie tak mają... Dobrze by jednak było mieć jakiś względnie wiarygodny poziom paliwa w baku, bo nie zawsze stacja może być po drodze akurat tak blisko, by móc do niej dojechać. Tym bardziej, że rezerwa, czyli czerwone pole zajmuje 1/5 całej skali.

      Z góry dzięki za kilka słów wyjaśnień.
      Pozdrawiam,
      J.

      napisane w PB