Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. jarlem
    J

    jarlem (@jarlem)

    0
    Reputacja
    2
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o jarlem

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez jarlem

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez jarlem

    • J
      [F1] Pompa paliwa chodzi po wyłączeniu zapłonu

      Witam, spotkałem się z podobnym problemem, który powodował u mnie całkowite rozładowanie akumulatora w tydzień. Po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu auta co 2 minuty było słychac zadziałanie przekaźnika, który załączał silniczek przepustnicy na 10 sekund i tak w kółko dzień i noc. Komputer nigdy nie przechodził w stan uśpienia po upływie 30 minut i podobnie jak pracujący co 2 minuty silniczek przepustnicy czerpał sporo energii (średnio jakieś 350 mA).
      W moim przypadku przyczyną było notoryczne parkowanie auta na wstecznym biegu, co powodowało załączenie czujek parkowania, które z kolei pomimo wyłączonego zapłonu i zamkniętego auta nie pozwalały na uśpienie komputera i powodowały załączanie się silniczka przepustnicy. Może to Cię naprowadzi jakoś na właściwy trop, pozdrawiam.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • J
      Alternator-Ładowanie

      Witam, męczyłem się z niedoładowanym akumulatorem od grudnia, pod obciążeniem na biegu jałowym (załączone światła, wentylator na 2 bieg i radio) ładowanie na klemach akumulatora oscylowało od 13,7 V na zimnym silniku do 13,5 V na rozgrzanym silniku. Zdania były podzielone czy jest to w normie czy też nie, pojawiały się opinie o zbyt krótkich przebiegach itp. W końcu odstawiłem autko do elektryka, który twierdził, że minimalne ładowanie pod obciążeniem to 14 V. Zdiagnozował uszkodzony regulator napięcia, wymienił i ładowanie pod obciążeniem na biegu jałowym po nagrzaniu silnika jest nie mniejsze niż 14,1 V. Problem z głowy 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat elektryczny