Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. jac_ski
    J

    jac_ski (@jac_ski)

    0
    Reputacja
    12
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o jac_ski

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez jac_ski

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez jac_ski

    • J
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      Witam,

      U mnie wymiana rozrządu także aktualna Przebieg 90 000 km. A ponieważ mam blisko do AUTOKOMETA postanowiłem odezwać się do nich w tej sprawie. W sumie to już drugi raz. Pierwszy miał miejsce w maju tego roku gdzie zaproponowano mi zestaw naprawczy "B" oraz kwotę za wymianę plus części około 1700 zł. Wczoraj po rozmowie z Panią konsultant usłyszałem cenę 3100 zł (w tej cenie była wymiana rozrządu plus przegląd podstawowy przy przebiegu 90000, wszystkie części ASO). Poprosiłem aby wysłać wykaz prac i części nadmieniają, że olej plus filtry będą moje na maila i o dziwo cena jest 3300 zł (myślałem, że przy moim oleju i filtrach cena będzie niższa a tu szok). Na liście jest "rozczłonkowany" na poszczególne części zestaw "A" plus dołożone koło zębate od zestawu "B". Na moje pytanie dlaczego nie skorzystają z gotowego zestawu B a nie z sumowanych pojedynczych części usłyszałem BO PEWNIE JEST JUŻ NIE DOSTĘPNY. Nie wiem już co o tym myśleć. Na razie szukam dalej.

      pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      [F2, F2FL] Przewody paliwowe 1.2 TSI

      Też u nich byłem. Poprawili tylko prowadzenie przewodów w podwoziu samochodu.Pomogło ale nie do końca. Problem w tym że według mnie turkocze w okolicach podszybia pasażera. Pamiętasz może jaki zakres prac wykonani u Ciebie?

      Byłem już w trzech ASO i ciągle mam to samo. Zastanawiam się nad metodą zastosowaną przez użytkowników vw polo. Stosował może ją ktoś z forumowiczów?

      http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=196&t=48626&start=0&sid=a826dc6ab2b39f98c2ca7a072fe224aa&view=print<!-- m -->

      pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      Tutaj trochę przesadziłeś.

      To co napisałeś jest tylko i wyłącznie Twoją opinią a nie żadną zasadą. Skoro się kolega powołuje na zasadę to chciałbym się dowiedzieć na jaką. Wychodzi na to, że żadnej formalnej zasady nie ma bądź nie potrafimy jej znaleźć.

      Pewnie kilka lat temu była cała masa samochodów o mocy ponad 100 KM i miały hamulce bębnowe z tyłu. Czyżby wtedy zasada zdrowego rozsądku nie obowiązywała? Tarcze hamulcowe nie są rozwiązaniem które ktoś wymyślił 3,4,5..7 lat temu tylko znacznie wcześniej.

      Jakbyś zerknął wyżej to zobaczyłbyś , że 1.2 TSI 86KM na hamowni uzyskuje moc rzędu 95 - 98 KM i nie ma problemu aby się rozpędzić do podanej przez Ciebie prędkości.

      Proszę mnie źle nie zrozumieć. Chce się dowiedzieć/zobaczyć tą zasadę na którą się powołujecie. Bezdyskusyjnie hamulce tarczowe są lepszym rozwiązaniem.

      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      A czyja to zasada? Koncernów samochodowych?

      Nie odbieraj tego jako słowna zaczepka. Chciałbym się dowiedzieć skąd się to wzięło.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      [quote="marcing040381"]Bębny montuje się w słabszych autach, w mocniejszych już są tarcze ze względu na skuteczność hamowania.[/quote]

      Zgadza się. Przede wszystkim chodzi o odprowadzenie ciepła i na skuteczność hamowania z tym związaną.

      Tylko w tym przypadku różnica 19 KM mechanicznym mówi o aucie mocniejszym bądź słabszym.
      Bardziej wierzę w czynnik ekonomiczny który tutaj zastosowano.

      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      U mnie wyszło około 1250 zł. Zmiana softu.
      W serii wyszło 97 KM (187 NM) po zmianie 128,7 KM (210 NM)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      To jakiś problem? Co to przeszkadza?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      1.2 TSI - wrażenia, opinie

      Witam,

      Możesz zastosować inny manewr. Kupić wersje 86 KM i prostym sposobem zrobić z niej 130KM (210NM). Ja ta zrobiłem i nie narzekam. DUŻO radości z jazdy.

      pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      Witam,

      Dzięki za odpowiedź. Na innym forum znalazłem przykładowy koszt dla silnika 1.4 tsi. Wydaje mi się, że dla 1.2 tsi może być niestety podobnie.

      nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
      łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
      napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
      prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
      prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
      uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
      uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
      o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • J
      [F2] Problemy z silnikami TSI

      Witam,

      Dzięki za odpowiedź. Na innym forum znalazłem przykładowy koszt dla silnika 1.4 tsi. Wydaje mi się, że dla 1.2 tsi może być niestety podobnie.

      nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
      łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
      napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
      prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
      prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
      uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
      uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
      o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat mechaniczny