E tam zaraz pożegnanie, nie ma co tak wzniośle. Jaka marka teraz cię uwiodła? <!-- s:) -->
Hose (@Hose)
Information about Hose
Best posts made by Hose
Latest posts made by Hose
-
-
[quote="emmjot"]
Mam jednak pytanie:
Zapalila mi sie kontrolka Check ingine (juz przy zakupie auta). Komputer odczytał błędy:
>016687: P0303 - Wykrycie przerwania zapłonu cylindra 3
>016555: P0171 - Mieszanka za uboga (Blok 1)
>016825: P0441 - System odprowadzania par - Nieprawidłowy przepływ
Po wykonaniu powyzszych napraw, poprosiłem mechanika o wykasowanie błędów i czekam czy coś sie teraz pojawi.
Poczytałem troche na necie i wyszło mi że wymiana świec może pomóc conajmniej na dwa pierwsze błędy. Co do trzeciego to widzialem ze ludzie pisza rozne rzeczy, o "przepustnicy" zaworze EGR (nie wiem czy takowy jest tutaj) i jeszcze o paru innych sprawach, ktorych nie rozumiem.
Macie moze jakies sugestie?
.[/quote]Czujnik spalania stukowego około 100zł, albo w przepustnicy jest jakieś czujnik - ustrojstwo do mieszanki z powietrzem. Miałem kiedys to na benzynie w 1.4 MPi silnik Akk
-
Trudny temat. Ja bym zrobił drobną naprawę lakierem i wszystko. Kasy szkoda sam napisałeś. Za rok będzie rdza atakować to zrobisz w większym zakresie
<!-- s:) -->
-
[quote="Ryszard"]Ja na Twoim miejscu najpierw delikatnie spróbowałbym pastą polerską...[/quote]
Z ryskami to problem występuje w każdym aucie, na ratunek stosuję [url=http://k2.com.pl/kosmetyki/pielegnacja-lakieru/product/1678-k2-turbo-120-g]pastę z woskiem do karoserii K2 TURBO[/url], albo w ostateczności lakiernik.
Rysa od wandala zawsze bardziej boli, ja miałem ostatnio od łap psa<!-- s:) -->
-
Jeżeli na zachodzie ktoś kupuje diesla, to nie po to, żeby stał w garażu. Tam się jeździ do pracy, na urlopy, weekendy i nie są to nasze 20 tys rocznie.Po kilku latach okazuje się, że serwis jest drogi, spełnienie wymogów eco i co z takim samochodem? Do handlarza i po korekcie do Polski.