Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. herosexu
    H

    herosexu (@herosexu)

    0
    Reputacja
    23
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o herosexu

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez herosexu

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez herosexu

    • H
      Instalacja LPG do Skody Fabii

      http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38<!-- m -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Rufus przyczyna tego może być prozaiczna- nasze silniki są wrażliwe na jakość paliwa. Po tankowaniu na Nestele samoobsługowej też mi się zapalała żółta lampka w kształócie silnika. zaczełem tankować na Schelu i problem z żółtą lampką bezpowrotnie minął

      napisane w Warsztat elektryczny
    • H
      [F1 i F2] Filtr oleju

      Ja w swojej skodzie pokrywe odkręciłem kluczem nastawnym tzw żabką-nastawiasz do profilu sruby i kręcisz w lewo-wyciągasz filtr z obudowy, nasadzony jest na plastikowym czpieniu- pamiętaj że to plastik i nic na siłe wszystko z wyczuciem.Zeby wyciągnąć wkład filtra należy go podważyć / ja to robiłem tak -pomiędzy obudowe filtra a rant filtra włożyłem widelec i energicznym ruchem pchnełem widelec w dół / wkład schodzi z plastikowego czpienia i po sprawie. Filtr w naszych fabkach jest z bibuły. Porzednio miałem wkład filtrona teraz założyłem orginalny SKODY / w sklepie w poznaniu orginał kosztuje 23 zł/ Przy wymianie filtru mniemam że wymieniasz olej/ proponuje Shell 5 w 40/ i nie zapomnij o wymianie uszczelki pod korkiem spustowym oleju.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      LPG- problem z przełączaniem się na gaz

      problem rozwiązany- byłem u gazownika i się okazało że z reduktora wypadł jakiś przewód który idzie do czujnika temperatury. Na kompie wskazywał tylko temperaturę w komorze silnika a temperatury w środu reduktora nie odczytywał. Kabelek podłączony jestem lżejszy o 20 zł ale gaz załącza się po ok 2 km i jest si

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      LPG- problem z przełączaniem się na gaz

      Fabka 1,2 po wymianie filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej po wymianie świec.
      Problem- przelącza się na gaz po ok 15 km jazdy z tym że muszę zgasić silnik odczekać jakieś 4-5 minut ponownie odpalić i wtedy łaskawie się przelączy na LPG. pomaga czasami jazda po wertepach lub kocich łbach. Po jeżdzie już na upragnionym LPG i zgaszeniu silnika i natychmiastowym ponownym odpaleniu też nie przelącza się na LPG i trzeba powtórzyć calą procedurę od początku.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      Dolewka plynu chlodniczego

      chłopie nic nie dolewaj.wymień całkowicie.A G12 to gówno.Wymiana jest dziecinnie prosta.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1 i F2] Filtr oleju

      Czy ktoś wie jak się wyjmuje wkład filtra oleju z obudowy w 1.2 54 KW?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1 i F2] Wymiana oleju silnikowego

      jaki jest klucz do korka spustowego oleju?

      napisane w Zrób to sam
    • H
      [F1] Wymiana termostatu

      Jeśli ktoś wymieniał w 1.2 HTP 54 kM to niech podpowie jak wyciągnąć ten brązowy czpień. Po rozkręceniu obudowy mam ten jasny plastikowy krążek i sprężtnę, Czpień tkwi w 2 części obudowy na równo z obudową.Już nie mam pomysłu jak sobie z nim poradzić. A zdjęcia powyżej zabardzo nic mi nie pomagają.

      napisane w Zrób to sam
    • H
      [F1] Wymiana termostatu

      Panowie widze że u was wymiana termostatu to bułka z masłem jak ktoś ma zapędy sadomasochistyczne to proponuje wymianę termostatu w 1.2 HTP. Masakra. Apeluje jak nie musisz robić tego sam to niech ktoś inny się męczy.

      napisane w Zrób to sam