Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. hektor
    H

    hektor (@hektor)

    0
    Reputacja
    6
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o hektor

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez hektor

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez hektor

    • H
      [F1] Sonda Lambda

      czesc

      oto moja sonda lambda. chciałbym spytać czy wg was nadaje się na wymianę czy jest ok. wiem ze na oko to sobie można ale jak ktos z was wymieniał swoje to ma porównanie kiedy jest ok a kiedy nie.

      [url=http://img443.imageshack.us/i/11062010246.jpg/][img]http://img443.imageshack.us/img443/2247/11062010246.th.jpg[/img][/url]

      [url=http://img203.imageshack.us/i/11062010243.jpg/][img]http://img203.imageshack.us/img203/1826/11062010243.th.jpg[/img][/url]

      [url=http://img202.imageshack.us/i/11062010241.jpg/][img]http://img202.imageshack.us/img202/2251/11062010241.th.jpg[/img][/url]

      (plamy/przebarwienia na końcówce to moje paluchy tłuste)

      wywala mi błędy na silniku np 16804 i łudzę sie ze to może jednak sonda. dolną już wymieniłem ale brak poprawy. szarpie przy ruszaniu co opisałem [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=5764]TUTAJ[/url] a fachowcy niezgodnie twierdza ze albo sonda albo druga sonda albo katalizator

      nie specjalnie wiem gdzie mógłbym podpiąć się z tym tematem dlatego założyłem nowy. jeżeli moderator zna ten sekret proszę o przerzucenie.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • H
      [F1] Tłumik - temat zbiorczy

      [quote="enemik"]Zakład Mechaniczny. Włodzimierz Sobolewski
      Adres: gen. Bora-Komorowskiego 15b, 31-476 Kraków
      Telefon: (012) 413-36-36 jesli to jest katalizatror ten ktory u mnie to bez problemu da rade zastosowac zamiennik (ten pod spodem ) a jesli jest to ten wcześniejszy to niestety trezba w ASO 😕 <!-- s:/ -->tak mowil ten gosc. u mnie po wymienie wszystko jest ok
      najlepiej podjechac i spytac

      [color=blue]http://www.zumi.pl/218792,Zaklad_Mechaniczny._Wlodzimierz_Sobolewski,Krakow,firma.html [/color][/quote]

      powiedz mi kolego co masz na myśli mówiąc pod spodem? czy wymienili ci katalizator miedzy sondami czyli tez zaraz za silnikiem, pionowy czy tłumik za 2ga sondą czyli ten pod spodem auta, poziomy

      pytałem w sklepie o te części i z tego co pamiętam :
      za kat za silnikiem, oryginał ok 700
      za tłumik poziomy ok 70

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1] PRZY RUSZANIU SZARPIE - GLOWY POTWIERDZAJA

      i pochwalilem sie za szybko....

      noc minela i szarpie jak szarpalo, rowniez po kieszeni bo lambada tania nie byla

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 11-06-2010, 17:28[/i] ][/size]
      [quote="mss"]znam podobne objawy, ale przy zmianie biegow. trzeba bylo mocno przypalac sprzeglem aby zmiane wykonac "gladko".
      przyczyna - czujnik pedalu sprzegla.[/quote]

      a czy komp zglaszal blad na ten czujnik?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1] PRZY RUSZANIU SZARPIE - GLOWY POTWIERDZAJA

      dla zainteresowanych mimo, że watek umarł

      przyczyna:
      2ga sonda lambda. wymiana

      pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • H
      [F1] Uszczelnianie tylnych drzwi

      Cześć

      Śpieszę z drobnym uzupełnieniem nt drzwi tylnych

      Poniżej wpinam zdjęcia plastikowych elementów. Nad ściągnięciem korbki to spędziłem chyba kilka lat. Wiem trzeba było oglądnąć jutuba... Wewnętrzny plastikowy pierścień trzeba odpowiednio przesunąć odśrodkowo. Nie jest to jednak takie jednorękie jak na filmiku. Dlatego dodatkowo:

      Korba zablokowana
      [url=http://img25.imageshack.us/i/korbazab.jpg/][img]http://img25.imageshack.us/img25/9523/korbazab.th.jpg[/img][/url]
      http://img19.imageshack.us/img19/9523/korbazab.jpg<!-- m -->

      Korba odblokowana
      [url=http://img25.imageshack.us/i/korbaodb.jpg/][img]http://img25.imageshack.us/img25/2199/korbaodb.th.jpg[/img][/url]
      http://img514.imageshack.us/img514/2199/korbaodb.jpg

      Kształt blokady
      [url=http://img412.imageshack.us/i/zawleczka.jpg/][img]http://img412.imageshack.us/img412/3307/zawleczka.th.jpg[/img][/url]
      http://img412.imageshack.us/img412/3307/zawleczka.jpg

      Trójkątny element podłokietnika
      [url=http://img683.imageshack.us/i/trkat.jpg/][img]http://img683.imageshack.us/img683/2518/trkat.th.jpg[/img][/url]
      http://img683.imageshack.us/i/trkat.jpg/

      Podłokietnik główny
      [url=http://img41.imageshack.us/i/podduzy.jpg/][img]http://img41.imageshack.us/img41/3347/podduzy.th.jpg[/img][/url]
      http://img41.imageshack.us/i/podduzy.jpg/

      Głośnik (u mnie było małe nacięcie od strony klamki do zwolnienia zatrzasku).
      [url=http://img24.imageshack.us/i/glosni.jpg/][img]http://img24.imageshack.us/img24/9080/glosni.th.jpg[/img][/url]
      http://img24.imageshack.us/i/glosni.jpg/

      A silikonu użyłem takiego, bo jest na nim napisane ze nie koroduje z metalem. To chyba dobrze i nie śmierdoli.
      [url=http://img248.imageshack.us/i/silikon.jpg/][img]http://img248.imageshack.us/img248/2556/silikon.th.jpg[/img][/url]
      http://img41.imageshack.us/f/silikon.jpg/

      A za zatrzaski, te małe, do tapicerki to płaciłem 1.90pln/szt - oryginalne! Polecam się zatem rozglądnąć za zamiennikami....

      A patent z płynem do mycia szyb jest po prostu mEEga! Wstyd teraz siedzieć z przodu...

      A i jeszcze:
      -do oczyszczenia blachy po uszczelce używałem gąbki do czyszczenia rur miedzianych, natomiast drzwi lakierowane -benzyną ekstrakcyjną.
      -po objechaniu silikonem po zewnątrz przydaje się nóż do kotleta zamoczony w płynie do mycia naczyń. Zostaje ładna gładka powierzchnia a silikon nie przywiera inie zostaje taka estetyka jak na w/w filmie. Wiem, że nie widać.

      Wszystko powyższe w ramach podziękowania za całą legendę o cieknących drzwiach.

      napisane w Zrób to sam
    • H
      [F1] PRZY RUSZANIU SZARPIE - GLOWY POTWIERDZAJA

      Witam

      Mam problem z ruszaniem. 1.2 HT[color=red]P[/color] 2003, 52 k km, combi.

      Chodzi o to ze podczas spokojnego ruszania z auto traci moc na ok 0,5 sek. Wszyscy pasazerowie potwierdzaja ten fakt zgodnie przytakujac glowa. Mam wrazenie ze w momenicie kiedy sprzeglo zaczyna puszczac a pedal gazu zdawaloby sie jest proporcjonalnie wciskany silnik nie dostaje proporcjonalnej ilosci paliwa wlasnie na ten moment. Problemu nie ma gdy troche przegazuje auto no ale nie o to przeciez chodzi zeby ruszac z 2k obrotow. Mam porownianie do modelu 2008 (wiadomo nowsza kostrukcja) ale tam nie trzeba robic takich manewrow - auto poprostu rusza jak nalezy. Mam nadizeje ze ma sens to co napisalem. Prosze o opinie.

      napisane w Warsztat mechaniczny