nic w rurze nie zostało,wiązka cała,,,,pali na wszystkie 3 cylindry. odcina obroty przy 3000.
nie wiem gdzie szukać?
grzegorz 1 (@grzegorz 1)
Informacje o grzegorz 1
Najlepsze posty napisane przez grzegorz 1
Najnowszy post utworzony przez grzegorz 1
-
-
Witam. Zmieniłem Fabię z 1.9d na 1.2/47kw i miałem problem z wydechem, po pospawaniu wydechu /akumulator nie był odłączony/ pojawiły się problemy z silnikiem. Maksymalne obroty na jakie się wkręca to 3000obr mimo wciśniętego pedału gazu do końca. Szarpie silnikiem i nie ma mocy. Błędy pokazuje : czujnik położenia wałka rozrządu/sygnał niezrozumiały.: przerwa w obwodzie podgrzewania sondy lambda., zawór EGR nie prawidłowe działanie. Czy te uszkodzenia są wiarygodne i czy mogły powstać na wskutek przepięcia przy spawaniu? Proszę o pomoc.
-
spróbuj z innego akumulatora i sprawdź napięcie ładowania. najprawdopodobnie siadł ci akumulator...
-
też mi się tak wydaje że pompa jest ok.Po świętach poszukam kogoś z takim czujnikem i zrobię podmianke.Napisze co się działo....Dzieki. <!-- s:) -->
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-12-2011, 15:26[/i] ][/size]
aha...i jeszcze jedno. założyłem nowy akumulator przed chwilą i take same objawy.....ładowanie w granicach 14,1-14,3V[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 30-12-2011, 19:47[/i] ][/size]
Jestem z powrotem, wyjąłem czujnik skrętu przemyłem odtłuszczaczem w sprayu i potraktowałem płynem do styków elektrycznych również w sprayu, zalałem go całego i zamontowałem. I DZIAŁA ! ! ! JUŻ 3 DNI....oby nie zapeszyć. Dziękuję za zainteresowanie i służę pomocą. Pozdrawiam. -
zrobiłem badanie i tak to wyszło...nie podoba mi się brak reakcji na "szybkość kierowania" może być padnięty czujnik? i jeszcze brak żadanej predkości silnika /elektr/ przy poruszaniu kierownicą, proszę ,oto link do filmiku.dziekuje za zainteresowanie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S1TwAFFYWvY[/youtube]
-
ok. ale czy jest jakis sposób na sprawdzenie go bez podmianki? jak by nie było to min.300zł.
-
a więc jestem....rozebrałem pomke rok produkcji jej to 2007 TRW. więc była wymieniana.w środku jak nówka tranzystory wizualnie nie popalone, nie przegrzane , wysuszyłem profilaktycznie przez 2 dni w domu i założyłem dekielek na silikon,po zamontowaniu jak zwykle zadziałało ale zaraz zapaliła sie kontrolka, mimo to działało, ale wyłączeniu i ponownym włączeniu nie działa, komunikat KTS /sterownik wspomagania, napiecie odniesienia,zwarcie do masy/jednak jak nie działa a samochód stoi w miejscu z zapalonym silnikiem to kontrolka sie nie pali ale wystarczy ze rusze 1m i zapala się, Szlag mnie trafia! Pomóżcie mi, przecież gdyby była padnieta to nie działała by w ogóle.Postoi godzinke i sytuacja sie powtarza.
-
to chyba nie ma juz sensu dalej debatować czujnik chyba dobry wiec wywale tę pompe i pobawie sie , jak zrobie....albo i nie to opisze, narazie dzieki za zainteresowanie..... <!-- s:) -->
-
ok. wyjme ją i rozbiore....a czy oprócz pompy i czujnika skretu sa jeszcze jakies inne urzadzenia na zewnatrz?
-
sprawdziłem pobór prądu podczas kiedy działa ,waha sie w granicach od kilku do ponad 60A w zależnosci od skrętu...sprawdzałem to KTS em,i jak pisałem wywala mi błąd napiecie odniesienia sterownika. zwarcie do masy....