Witam.
Dzisiaj po tygodniowym postoju moja Fabią I 1.4. MPI 2001r. niestety nie chcę odpalić. Była podpięta na kable do innego samochodu, niestety nic to nie pomogło. Przy przekręcaniu kluczyka rozrusznik kręci normalnie, auto tak jakby zaskakuje, jednak po 1-2 sekundach gaśnie. Wskazówka obrotomierza cały czas stoi w miejsu. Kontrolka Immobilizera gaśnie po przekręceniu zapłonu. Następnie powtórzyło się to kilka razy. Po 2-3 h auto w dalszym ciągu nie odpala. Podobny problem występował wcześniej na ciepłym silniku, wymieniony był czujnik położenia wału korbowego. Od 2 miesięcy co chwila zapala mi się i po jakimś czasie sama gaśnie kontrolka airbaga, może ma to jakiś związek? Obecnie po przekręceniu zapłonu kontrolka poduchy pali się cały czas i nie gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł co może niedomagać? Auto aktualnie stoi w Warszawie przy ul. Kazury na Ursynowie, czy zna ktoś może jakiegoś dobrego mechanika, do którego mógłbym podholować auto? Ewentualnie kogoś z lawetą lub kogoś kto podjąłby się naprawy na miejscu. Chociaż laweta w tym przypadku to chyba przekroczy wartość auta ;/
Z góry dzięki za pomoc.
Grabulini (@Grabulini)
Informacje o Grabulini
Najlepsze posty napisane przez Grabulini
Najnowszy post utworzony przez Grabulini
-
-
Witam.
Dzisiaj pojechałem moją Fabią I 1.4. MPI 2001r. na grzyby, chciałem zmienić miejsce. Przy przekręcaniu kluczyka auto za pierwszym razem odpaliło, wskazówka obrotomierza jednak nawet nie drgnęła i po chwili auto zgasło. Następnie powtórzyło się to kilka razy. Po godzinie, gdy auto ostygło odpaliło bez najmniejszych problemów. W drodze powrotnej ta sama sytuacja miała miejsce na stacji benzynowej, po 1,5h samochód odpalił bez problemów. Pod samym domem zgasiłem auto, spróbowałem znowu odpalić. Odpaliło od razu, jednak wskazówka obrotomierza wskazywała 0, po chwili zaczęła mrygać kontrolka oleju. Zgasiłem auto. Wieczorem będę mógł podpiąć auto pod VAGa. Ok. rok temu też miałem problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku (2-3x), sam ustąpił. Od 2 miesięcy co chwila zapala mi się i po jakimś czasie sama gaśnie kontrolka airbaga, może ma to jakiś związek? Zauważyłem jeszcze, że wskaźnik temperatury gdy auto nie chce odpalić podnosi się tylko do pierwszej białej kreski, pomimo że silnik bezpośrednio po zgaszeniu na pewno jest cieplejszy. Ma ktoś jakiś pomysł co może niedomagać? Udać się z tym do jakiegoś majstra, czy spróbować pokombinować samemu? Niedawno się przeprowadziłem i nie chciałbym trafić do jakiegoś mechanika nieudacznika. Może znacie kogoś godnego polecenia w Radomiu?
Z góry dzięki za pomoc. -
Witam.
Korzystałem z tego tematu po czyszczeniu przepustnicy w mojej fabii. Po przeczyszczeniu miałem problem z instalacją VAGa i postanowiłem odpuścić adaptację. Obroty nadal falowały, myślałem że samo zaadoptuje się po przejechaniu 300-1000km. Jednak po 2 trasach Gdańsk- Warszawa problem nie ustąpił. Po przyjeździe dokonałem adaptacji i silnik pracuje wzorowo. Nie zgadzam się więc z postem kolegi i zalecam kalibrację vagiem po czyszczeniu przepustnicy.