Witam po dłuższej przerwie. Zapomniałem poinformować ale problem został rozwiązany - okazało się że pompa paliwa padła, po wymianie autko chodzi jak nowe, nawet na obrotach nie faluje. <!-- s:D -->
Flypers (@Flypers)
Informacje o Flypers
Najlepsze posty napisane przez Flypers
Najnowszy post utworzony przez Flypers
-
-
Witam po dłuższej nieobecności <!-- s:) -->
Mam problem ze swoją fabką. Otóż samochód pewien czas stał w garażu ponieważ w ogóle nie dało się nim jeździć i ubywało dużo płynu. Za jakiś czas zmobilizowałem się i wymieniłem uszczelkę pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, wszystkie uszczelki, głowica splanowana i sprawdzona ciśnieniowo. Odpaliłem samochód a tu zonk, pochodził chwilkę ładnie (około 3 minut) i nagle silnik zaczął szarpać, przygasać, nie chciał się w ogóle wkręcać na obroty, o jeździe praktycznie nie ma mowy, ledwo co do domu się dokulałem z jazdy testowej. Sprawdziłem go Vagiem pod kątem błędów i wyszedł błąd P0171 VAG16555 - Bank 1 , System pomiaru paliwa - Mieszanka zbyt uboga. Wyczyściłem przepustnice, założyłem na nowej uszczelce i ponownie zaadaptowałem przepustnicę. Samochód chwilę pochodził równo i znowu to samo, jednak błąd już się nie pojawia. Co może być przyczyną takiego zachowania? Już brak mi sił bo poświęciłem trochę kasy na to autko a tu nadal nie chce jeździć... :cenzura: Jakie testy przeprowadzić? Mam dostęp do VWTools. Czy winna może być cewka? Co do prądu właśnie - samochód ma tendencje do rozładowania akumulatora, akumulator jest sprawny bo jeżdżę na nim drugim samochodem i nic takiego się nie dzieje. Dzisiaj próbowałem ją odpalić około 7 razy bo silnik nie mógł załapać i akumulator odmówił posłuszeństwa a drugi samochód na nim odpalił bez problemu. Filtry wszystkie wymieniłem.Bardzo proszę o jakieś sugestie co sprawdzić, jakie testy wykonać itd.
-
Fabka nie jest zagazowana. Wydaje mi się, że po świętach będzie trzeba przeczyścić przepustnice, jeśli to nie pomoże to trzeba będzie szukać dalej. <!-- s;) -->
-
Dziura jest w tym wężyku który jest podłączony w miejsce wlewu oleju. Wąż ten zaznaczyłem na poglądowym zdjęciu :
http://iv.pl/images/88843927523913492338.jpg<!-- m -->[img]http://iv.pl/images/88843927523913492338.jpg[/img]
Czy przeczyszczenie przepustnicy sprawia jakieś problemy? Czy jest potrzebny do tego komputer żeby później zrobić adaptacje, i czy jest jakieś ryzyko przy rozbieraniu/składaniu że coś się może uszkodzić?
-
Czy wpływ na prace silnika może być pęknięty wężyk który podaje ciepłe powietrze?
Michał co masz na myśli mówiąc serwo? <!-- s;) -->
-
Witam. Mam problem ze swoją fabią. Przy przyśpieszaniu do około 2000 obr/min silnik zachowuje się dziwnie tzn. łapie tzw. muła. Na biegu jałowym silnik co jakiś czas lubi szarpać i zmieniać obroty ( głównie spadek obrotów) . Wymienione były filtry, świece, uszczelka pod głowicą, olej, wymieniony rozrząd, wyregulowane zawory. Co jeszcze może być nie tak? Komputer nie wykazał błędów.
-
2002, właściciel od nowości, 170.000km i silnik przechodzi mały remoncik tzn rozrząd, regulacja zaworów i nie wiadomo czy nie będzie do roboty głowica bo najprawdopodobniej już i ją wymęczyło. Silnik 1.4MPI 8V 68KM. <!-- s:) -->
-
Niestety od nowości nie było kluczyka od alarmu, tylko pilot. W takim razie jak się pozbyć tego alarmu chociaż by na czas dojazdu do elektryka?
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-03-2011, 20:44[/i] ][/size]
Problem rozwiązany. Pilot rozebrałem i wyłączyłem alarm śrubokrętem stykając 2 blaszki. Teraz można jechać do elektryka aby z tym zrobił. Pozdro i dzięki za odpowiedzi. <!-- s;) --> -
Witam ! <!-- s:) -->
Mam pewien problem w Fabi 1.4MPI Classic 2002r. Od pewnego czasu zepsuł się pilot od alarmu, tak że nie można było zazbroić i rozbroić alarmu. Na szczęście zatrzymał się na pozycji rozbrojonego alarmu więc nie było problemów, jednak do czasu. Samochód stoi u blacharza ( lekka stłuczka) , dziś poinformował mnie że alarm się włącza i nie może go wyłączyć, zaznaczył że wcześniej odpinał akumulator. Teraz mam pytanie, jak odłączyć całkowicie alarm? Muszę przewieźć jakoś samochód do elektryka, a niestety nie da się ponieważ gdy odpali się samochód i jedzie się to po 30 sekundach samochód gaśnie i włącza się alarm. Alarm ten był "dokładany" w serwisie skody w ramach wzięcia samochodu na raty. Nie znam modelu tego alarmu, mogę jedynie powiedzieć że ma on okrągły pilot skody z okrągłym przyciskiem na środku, charakteryzuje się jednym piknięciem przy otwarciu samochodu i 2 piknięciami przy zamknięciu samochodu ( albo na odwrót) . Wie ktoś gdzie znajduje się centrala alarmu i jak ją odłączyć? Samochód z elektryki od domykania/zamykania posiada jedynie centralny zamek który otwierał i zamykał się również na pilota, jednak na kluczyk też działa.Liczę na waszą pomoc.