Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Flypers
    F

    Flypers (@Flypers)

    0
    Reputacja
    9
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Flypers

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Flypers

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Flypers

    • F
      [F1] 1.4 MPi 68KM Samochód nie jedzie, gaśnie,

      Witam po dłuższej przerwie. Zapomniałem poinformować ale problem został rozwiązany - okazało się że pompa paliwa padła, po wymianie autko chodzi jak nowe, nawet na obrotach nie faluje. 😄 <!-- s:D -->

      napisane w PB
    • F
      [F1] 1.4 MPi 68KM Samochód nie jedzie, gaśnie,

      Witam po dłuższej nieobecności 🙂 <!-- s:) -->
      Mam problem ze swoją fabką. Otóż samochód pewien czas stał w garażu ponieważ w ogóle nie dało się nim jeździć i ubywało dużo płynu. Za jakiś czas zmobilizowałem się i wymieniłem uszczelkę pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, wszystkie uszczelki, głowica splanowana i sprawdzona ciśnieniowo. Odpaliłem samochód a tu zonk, pochodził chwilkę ładnie (około 3 minut) i nagle silnik zaczął szarpać, przygasać, nie chciał się w ogóle wkręcać na obroty, o jeździe praktycznie nie ma mowy, ledwo co do domu się dokulałem z jazdy testowej. Sprawdziłem go Vagiem pod kątem błędów i wyszedł błąd P0171 VAG16555 - Bank 1 , System pomiaru paliwa - Mieszanka zbyt uboga. Wyczyściłem przepustnice, założyłem na nowej uszczelce i ponownie zaadaptowałem przepustnicę. Samochód chwilę pochodził równo i znowu to samo, jednak błąd już się nie pojawia. Co może być przyczyną takiego zachowania? Już brak mi sił bo poświęciłem trochę kasy na to autko a tu nadal nie chce jeździć... :cenzura: Jakie testy przeprowadzić? Mam dostęp do VWTools. Czy winna może być cewka? Co do prądu właśnie - samochód ma tendencje do rozładowania akumulatora, akumulator jest sprawny bo jeżdżę na nim drugim samochodem i nic takiego się nie dzieje. Dzisiaj próbowałem ją odpalić około 7 razy bo silnik nie mógł załapać i akumulator odmówił posłuszeństwa a drugi samochód na nim odpalił bez problemu. Filtry wszystkie wymieniłem.

      Bardzo proszę o jakieś sugestie co sprawdzić, jakie testy wykonać itd. 🙂

      napisane w PB
    • F
      [F1] Nierówna praca silnika PB - temat zbiorczy

      Fabka nie jest zagazowana. Wydaje mi się, że po świętach będzie trzeba przeczyścić przepustnice, jeśli to nie pomoże to trzeba będzie szukać dalej. 😉 <!-- s;) -->

      napisane w PB
    • F
      [F1] Nierówna praca silnika PB - temat zbiorczy

      Dziura jest w tym wężyku który jest podłączony w miejsce wlewu oleju. Wąż ten zaznaczyłem na poglądowym zdjęciu :

      http://iv.pl/images/88843927523913492338.jpg<!-- m -->[img]http://iv.pl/images/88843927523913492338.jpg[/img]

      Czy przeczyszczenie przepustnicy sprawia jakieś problemy? Czy jest potrzebny do tego komputer żeby później zrobić adaptacje, i czy jest jakieś ryzyko przy rozbieraniu/składaniu że coś się może uszkodzić?

      napisane w PB
    • F
      [F1] Nierówna praca silnika PB - temat zbiorczy

      Czy wpływ na prace silnika może być pęknięty wężyk który podaje ciepłe powietrze?

      Michał co masz na myśli mówiąc serwo? 😉 <!-- s;) -->

      napisane w PB
    • F
      [F1] Nierówna praca silnika PB - temat zbiorczy

      Witam. Mam problem ze swoją fabią. Przy przyśpieszaniu do około 2000 obr/min silnik zachowuje się dziwnie tzn. łapie tzw. muła. Na biegu jałowym silnik co jakiś czas lubi szarpać i zmieniać obroty ( głównie spadek obrotów) . Wymienione były filtry, świece, uszczelka pod głowicą, olej, wymieniony rozrząd, wyregulowane zawory. Co jeszcze może być nie tak? Komputer nie wykazał błędów.

      napisane w PB
    • F
      [F1 i F2] przebieg naszych Fabii

      2002, właściciel od nowości, 170.000km i silnik przechodzi mały remoncik tzn rozrząd, regulacja zaworów i nie wiadomo czy nie będzie do roboty głowica bo najprawdopodobniej już i ją wymęczyło. Silnik 1.4MPI 8V 68KM. 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Dosłownie wszystko
    • F
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      Niestety od nowości nie było kluczyka od alarmu, tylko pilot. W takim razie jak się pozbyć tego alarmu chociaż by na czas dojazdu do elektryka?

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-03-2011, 20:44[/i] ][/size]
      Problem rozwiązany. Pilot rozebrałem i wyłączyłem alarm śrubokrętem stykając 2 blaszki. Teraz można jechać do elektryka aby z tym zrobił. Pozdro i dzięki za odpowiedzi. 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • F
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      Witam ! 🙂 <!-- s:) -->
      Mam pewien problem w Fabi 1.4MPI Classic 2002r. Od pewnego czasu zepsuł się pilot od alarmu, tak że nie można było zazbroić i rozbroić alarmu. Na szczęście zatrzymał się na pozycji rozbrojonego alarmu więc nie było problemów, jednak do czasu. Samochód stoi u blacharza ( lekka stłuczka) , dziś poinformował mnie że alarm się włącza i nie może go wyłączyć, zaznaczył że wcześniej odpinał akumulator. Teraz mam pytanie, jak odłączyć całkowicie alarm? Muszę przewieźć jakoś samochód do elektryka, a niestety nie da się ponieważ gdy odpali się samochód i jedzie się to po 30 sekundach samochód gaśnie i włącza się alarm. Alarm ten był "dokładany" w serwisie skody w ramach wzięcia samochodu na raty. Nie znam modelu tego alarmu, mogę jedynie powiedzieć że ma on okrągły pilot skody z okrągłym przyciskiem na środku, charakteryzuje się jednym piknięciem przy otwarciu samochodu i 2 piknięciami przy zamknięciu samochodu ( albo na odwrót) . Wie ktoś gdzie znajduje się centrala alarmu i jak ją odłączyć? Samochód z elektryki od domykania/zamykania posiada jedynie centralny zamek który otwierał i zamykał się również na pilota, jednak na kluczyk też działa.

      Liczę na waszą pomoc. 😉

      napisane w Warsztat elektryczny