Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. fenomen1886
    F

    fenomen1886 (@fenomen1886)

    0
    Reputacja
    6
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o fenomen1886

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez fenomen1886

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez fenomen1886

    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      Dzięki za rady , na vag-u o wtryskiwaczu nic nie było napisane , tak czy inaczej zobaczę te rzeczy jak będę miał dostęp do samochodu

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      w takim razie , gdzie uważasz że powinienem szukać miejsca w którym dostaje się to "fałszywe powietrze" ?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      Te zawory mogły by działać na zimnym , potem nie na ciepłym żeby potem działać na zimnym?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      Cewki zamieniałem miejscami ( 1 cyl. z 2 cyl. ) i później efektu nie było na cyl.2 tylko nadal na cyl.1 więc raczej to nie wina tej cewki.
      @EDIT
      Po weekendzie może dane będzie mi sprawdzić ciśnienie sprężania.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      Wydaje mi się że to raczej nie to , ale połączenia sprawdzałem , btw mam v6 nie v16

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1] Przerwa zapłonu w jednym cylindrze na ciepłym silniku

      Witam.
      Mam pewien problem z moją skodą , otóż chodziła normalnie do pewnego momentu (czyli jak zawsze w takich przypadkach) , pewnego razu w trasie zaczęło trochę [b]trząść i zapaliła się kontrolka silnika[/b] , ale było blisko do celu więc dojechałem . Następnego dnia rano odpaliłem i wszystko chodziło tak jak kiedyś , pojechałem kawałek i też było w porządku , później zgasiłem silnik na moment i jak [b]uruchomiłem nagrzany[/b] to znowu nim zaczęło trząść.
      Podpiąłem [b]VAG[/b]-a i ukazały się błędy
      -przerwa w zapłonie cyl. 1
      -za bogata mieszanka cyl. 1
      i jakiś trzeci błąd coś ze sterowaniem silnikiem
      niestety nr. nie pamiętam.
      pozmieniałem cewki miejscami (1 z 2) , skasowałem błędy i błąd występował nadal na cyl.1 , wymieniłem też świece na cyl. 1 i to samo , zawsze się tak dzieje na [b]rozgrzanym silniku[/b] , na zimnym , samochód chodzi co najmniej dobrze.
      Czy ktoś z forumowiczów miał taką przypadłość lub ma pewne spojrzenie na tą sprawę.

      PS. Zanim napisałem przejrzałem wszystkie tematy związane po części z tym problemem z 28 stron tematów.
      Przebieg 51 tys. km.
      Rocznik 2004.
      1,2 HTP 40kW.
      Pozdrawiam.

      napisane w Warsztat mechaniczny