Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. fabias61
    F

    fabias61 (@fabias61)

    0
    Reputacja
    11
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o fabias61

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez fabias61

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez fabias61

    • F
      Alternator-Ładowanie

      Dziś dalej poczyniłem pomiary i takie wyniki;;; pomiar napięcia na stykach akumulatora 12V. Po odpaleniu silnika i pracy na biegu jałowym napięcie na końcówce(śrubie )przy alternatorze 14.4V na akumulatorze wzrosło do 13,8V.
      Po około półgodzinnej jazdy na alternatorze 14V a akumulatorze 13,5V.
      Po około godzinnej jeżdzie na alternatorze 13,8V a akumulator 13,4V

      jak ruszę kierownicą na postoju napięcie na alternatorze spada 12,7V-12,8V a akumulatorze 12,4V???
      Pytałem się elektryka w serwisie powiedział że napięcie nie może być na alternatorze poniżej 13V a większe 15V .Ale mnie to nie przekonuje , ja rozumiem to tak że regulator alternatora dostosowuje się do napięcia akumulatora jak za niskie napięcie do regulator daje np.14,4V a jak podładuje akumulator to spada do około 13,5V .Czy dobrze to rozumiem .Pozdrawiam i przepraszam że dalej drąże!!!!!! :padam: <!-- s:padam: --> Pozdrawiam:

      napisane w Warsztat elektryczny
    • F
      Alternator-Ładowanie

      Wracam do tematu alternator napięcie ładowania akumulatora. W maju kupiłem nowy akumulator wczoraj ponownie sprawdziłem napięcie na akumulatorze 12,3V po odpaleniu silnika na biegu jałowym 13.7-13,8V włączone światła dzienne i nawiew powietrza. Po przejechaniu ok 5km spadło do 13,4-13,5V i pytanie czy to jest OK? Czy nowy akumulator i nie potrzebuje dużo ładowania i regulator dostosowuje prąd ładowania do stanu naładowania akumulatora czy dobrze rozumuję? A jakie powinno być napięcie na stykach akumulatora podczas pracy silnika na postoju tzn. biegu jałowym czy będzie spadało przy dłuższej pracy?

      [color=#008000]Post edytowany przez Tomuś[/color]

      napisane w Warsztat elektryczny
    • F
      Alternator-Ładowanie

      Mam pytanie jakie napięcie na wyjściu z alternatora powinno być podczas biegu jałowego silnika u mnie jest 14,2V na śrubie przy alternatorze i akumulatorze, po 15 minutach mierzone napięcie na klemach akumulatora spada do 13,7V-13,8V a na alternatorze dalej 14,2V a prąd ładowania skacze 2,8-3,5A czy to w porządku? Czy mam się martwić kontrolka ładowania nie świeci

      napisane w Warsztat elektryczny
    • F
      Cyfrowa zmieniarkę Yatour YT-M06 jakie złącze.

      Mam Skodzie Fabii1 z 2001r radio Skody Symphony MS512 i chcę kupić cyfrową zmieniarkę Yatour YT-M06
      ale z jąka kostką 8pin czy 12pin ????? Pozdrawiam

      Link modelu;

      http://autokacik.pl/showflat.php?Number=285681826<!-- m -->

      Link zmieniarki;

      http://allegro.pl/show_item.php?item=3693576791&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

      napisane w Car-Audio
    • F
      [F1] Tłumik - temat zbiorczy

      Mam pytanie muszę wymienić tłumik końcowy i środkowy i mam dylemat jakiej firmy kupić Bosel ,Asmat,Ferezo czy orginalny może jakaś podpowiedz .Pozdrawiam!!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1 i F2] Pasek wieloklinowy/wielorowkowy/klinowy

      [quote="andrzejk26"]To trzeba by podać przebieg samochody to wtedy byłoby łatwiej określić co się dzieje, bo pasek to jest popękany już przy 40 tysiącach[/quote]

      Przebiegu mam 50 tysięcy/km

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      [F1 i F2] Pasek wieloklinowy/wielorowkowy/klinowy

      Dziś wymieniłem pasek klinowy napedzajacy alternator bo był spękany
      oznaczenie 5PK 1215 i założono mi 5PK 1219 jako zastępczy.
      Teraz po odpaleniu na zimno cos "chrobocze odgłosy dochodzą jakby na rolce odwracającej i po około 3 minutach krecenia przy zimnym silniku , wszystkie szmery i chrobotanie ucicha a nie było tego przed wymianą.Proszę o opinie!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      Błedne wskazanie komputera zużycia paliwa Fabi 1,4MPI

      Ja to zauważyłem już tego lata tak więc nie ma mowy o chłodzie!!!Wskaznik temperatury silnika :padam: <!-- s:padam: --> pokazuje dobrze!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      Błedne wskazanie komputera zużycia paliwa Fabi 1,4MPI

      Mam pytanie do kolegów moja Fabia Sedan 1,4MPI dziwnie pokazuje średnie zużycie paliwa !!! Jak kupiłem to po odpaleniu samochodu i przejechaniu około 300m komputer pokazywał 12L/100 i zaczeło spadać ąż do 6,4L a na trasie nawet pokazywało 5,8L/100 .Teraz po rozruchu pokazuje 28L/100 i powoli spada i tak do momentu przejechania około 50km pokaże dopiero 6.6-6,4L/100.Mam pytanie czy jestem przewrażliwiony bo wydaje mi się że coś jest nie tak ,sonda uszkodzona itp.Pozdrawiam!!!!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • F
      Archiwum

      Mam pytanie do kolegów co możecie powiedzieć o serwisie Skoda-Jano w Opolu czytając opinie z lat poprzednich był chwalony i tani jak na dzień dzisiejszy dalej sa dobrzy i czy warto tam sie udać ????? Pozdrawiam!!!

      napisane w Warsztaty & ASO