Dziś dalej poczyniłem pomiary i takie wyniki;;; pomiar napięcia na stykach akumulatora 12V. Po odpaleniu silnika i pracy na biegu jałowym napięcie na końcówce(śrubie )przy alternatorze 14.4V na akumulatorze wzrosło do 13,8V.
Po około półgodzinnej jazdy na alternatorze 14V a akumulatorze 13,5V.
Po około godzinnej jeżdzie na alternatorze 13,8V a akumulator 13,4V
jak ruszę kierownicą na postoju napięcie na alternatorze spada 12,7V-12,8V a akumulatorze 12,4V???
Pytałem się elektryka w serwisie powiedział że napięcie nie może być na alternatorze poniżej 13V a większe 15V .Ale mnie to nie przekonuje , ja rozumiem to tak że regulator alternatora dostosowuje się do napięcia akumulatora jak za niskie napięcie do regulator daje np.14,4V a jak podładuje akumulator to spada do około 13,5V .Czy dobrze to rozumiem .Pozdrawiam i przepraszam że dalej drąże!!!!!! :padam: <!-- s:padam: --> Pozdrawiam: