Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. ewheniusz
    E

    ewheniusz (@ewheniusz)

    0
    Reputacja
    22
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o ewheniusz

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez ewheniusz

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez ewheniusz

    • E
      F1 Sonda lambda

      Gazownik sprawdzał skanerem. Błedy: 16556 System zbyt bogaty (strona 1)
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      17598 Podgrzewana sonda lambda strona 1 - napięcie odniesienia
      W marcu br. zmieniłem wlasnie na oryginał NGK LZA11-V2 1774 i podziała tylko 8 m-cy.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • E
      F1 Sonda lambda

      Witam. Czy ktos moze wie jaki zamiennik można zastosowac zamiast pierwszej oryginalnej sondy NTK o nr 036 906 262G (po wymianie padła mi po 8 m-cach). oryginał kosztuje ok. 500 zł i nie stac mnie ponownie na taki wydatek.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • E
      F1 Problem z silnikiem AUA

      Aku i ladowanie jest w porządku. Byłem na regulacji gazu. prze zokoło 50 km było ok i znów mam błędy:
      17559 Regulacja długoterminowa 1 strona 1 - poza granicą - mieszanka za bogata
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      17978 Moduł sterujący zablokowany
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      17949 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

      napisane w Warsztat elektryczny
    • E
      Kontrolka sterowania silnikiem - sonda lambda

      Drugą można zmienić na zamiennik np. taki: http://allegro.pl/sonda-lambda-skoda-fabia-octavia-roomster-superb-i3013177917.html , u mnie działa ok, lub też dokupić emulator: http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-usuniecie-kata-strumienica-i2990537613.html<!-- m -->

      napisane w PB
    • E
      Kontrolka sterowania silnikiem - sonda lambda

      VAG pokazuje która sonda i radzę dobrać sondę po kodzie do silnika. Ja niedawno wymieniałem dwie: silnik AUA 1 kosztowała 380 zł a druga 120

      napisane w PB
    • E
      F1 Problem z silnikiem AUA

      około tygodnia wstecz mi wariować silnik. Dławił sie nie chciał wejsc na obroty, pracował jakby nie na wszystkich cylindrach. migała kontrolka check engine. Po sprawdzeniu vagiem były takie błędy:
      17574 Regulacja długoterminowa 2 - poza granicą - mieszanka za uboga
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      17589 Podgrzewana sonda lambda 1 strona 1 - napięcie odniesienia - przerwa
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      17604 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły prąd podgrzewania
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

      Świece wymienione, cewka wymieniona, sonda lambda pierwsza i druga wymienione (były niesprawne). Przez ok. 100 km było wszystko ok. ale zaczeło sie znów - nierówna praca dławienie sie silnika na PB i gazie.
      Vag wskazał:
      17574 Regulacja długoterminowa 2 - poza granicą - mieszanka za uboga
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem; Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2, bank 1- mieszanka bogata (pompa, EVAP
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      1598 Nie znany kod błędu niskie napiecie akumulatora
      sygnał za mały

      Może ktoś pomoż :mur: <!-- s:mur: -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • E
      F1 Problem z silnikiem AUA

      około tygodnia wstecz mi wariować silnik. Dławił sie nie chciał wejsc na obroty, pracował jakby nie na wszystkich cylindrach. migała kontrolka check engine. Po sprawdzeniu vagiem były takie błędy:
      17574 Regulacja długoterminowa 2 - poza granicą - mieszanka za uboga
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      17589 Podgrzewana sonda lambda 1 strona 1 - napięcie odniesienia - przerwa
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      17604 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły prąd podgrzewania
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

      Świece wymienione, cewka wymieniona, sonda lambda pierwsza i druga wymienione (były niesprawne). Przez ok. 100 km było wszystko ok. ale zaczeło sie znów - nierówna praca dławienie sie silnika na PB i gazie.
      Vag wskazał:
      17574 Regulacja długoterminowa 2 - poza granicą - mieszanka za uboga
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem; Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2, bank 1- mieszanka bogata (pompa, EVAP
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16684 Losowe wypadanie zapłonu
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16685 Brak zapłonu cylinder 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16688 Brak zapłonu cylinder 4
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
      1598 Nie znany kod błędu niskie napiecie akumulatora
      sygnał za mały

      Może ktoś pomoż :mur: <!-- s:mur: -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • E
      F1 sonda lambda, uszczelka pokrywy zaworów

      Witam czy ta sonda: http://allegro.pl/sonda-lambda-skoda-fabia-vw-polo-1-4-16v-nowa-i3028812481.html<!-- m --> jest przed czy za katalizatorem??
      Czy w silniku AUA pod pokrywą zaworów jest uszczelka czy uszczelnienie na silikon jak w misie olejowej??

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • E
      F1 problem - pompa paliwa ??

      Witam. Mam problem od około 3 m-cy z moją fabką. Zapala bez problemu, po kilku minutach lub po przejechaniu ok. 1 km zaczyna się dławienie silnika (jakby dostawał za mało paliwa). Wymieniłem filtr paliwa, (świece i przewody zmienione ok. 15 tys km wstecz, cewka jest jedna) ale problem nie zniknął. Problem chyba jest tylko na zimnym silniku (jak jest ciepły to b. szybko przełącza się na gaz - na gazie jest ok.) Czyżby padała pompa paliwa??

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • E
      Filtr paliwa w Fabii

      Zamiennik jest bez regulatora ciśnienia. A watpie żeby dało sie przełozyć ze starego - rdza. Ja kupiłem ten - http://allegro.pl/filtr-paliwa-pp836-3-fabia-octavia-golf-polo-ibiza-i2588237049.html - wymiana bez problemu, wszytsko gra i burczy 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny