Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. endrju_ostoja
    E

    endrju_ostoja (@endrju_ostoja)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o endrju_ostoja

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez endrju_ostoja

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez endrju_ostoja

    • E
      [Inne] woltomierz cyfrowy

      [b]@ MŁODY[/b]

      Tak jak napisał [b]omron[/b], można kupić bezpośrednio na stronie producenta, jest wersja w obudowie i bez obudowy. nie pamiętam ale kosztuje coś ok. 40 zł + wysyłka. W/g mnie warto, firma ma bardzo solidne wyroby.
      Moduł VSC1 jest gotowym klockiem, ma tylko podłączenie dla "[b]+[/b]" i "[b]-[/b]", wyświetlacze są w 3 kolorach, z tym, że niebieski z tego co pamiętam ma mniejszą wysokość cyfr.
      Podłączenie jest banalnie proste, ja podpiąłem się pod kostkę od zasilania radia, interesuje nas część [b]A[/b] kostki radiowej: PLUS podpinamy do [b]brązowo czerwonego[/b] +12V ze stacyjki a minus do [b]brązowego[/b] (-) masa. To wszystko, woltomierz zaczyna wskazywać po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

      napisane w Tuning optyczny
    • E
      [Inne] woltomierz cyfrowy

      He ... dzięki 🙂 <!-- s:) -->

      Zawsze miałem woltomierze w autach (najczęściej diodowe), ten cyfrowy jest extra, bardzo dokładne wskazania. Przynajmniej wiem, że mam alternator sprawny 🙂 . Na uruchomionym silniku pokazuje 14,2 do 14,4 V. Na postoju najniższe było w granicach 12,2 V. Ale podczas podgrzewania świec żarowych spada do trochę ponad 10 V no i przy rozruchu nawet do 9,5 V.
      Podłączyłem za stacyjką dzięki czemu nie świeci przy wyjętym kluczyku (pobór ma w granicach 30 mA).
      Ja wykorzystałem układ firmy MJM o oznaczeniu VS1C który ma już wbudowaną przetwornicę, dzięki czemu mamy tylko 2 kabelki do podłączenia. (nie wymaga oddzielnego napięcia zasilania).

      napisane w Tuning optyczny
    • E
      [Inne] woltomierz cyfrowy

      Witam,

      Ja też popełniłem woltomierz w aucie na tym samym module firmy [b]MJM[/b] jak kolega [b]omron[/b]. Tyle, że nie rozdzielałem płytki tylko wykorzystałem 2 zaślepki 🙂 <!-- s:) -->
      Wygląda to tak jak na załączonych foto:

      [img]http://www.endrju.info/foto/Vol_2.jpg[/img]
      [img]http://www.endrju.info/foto/Vol_1.jpg[/img]

      Dzięki temu płytka i wyświetlacz nie musiał być rozdzielony, natomiast było więcej pracy z wykonaniem otworu w obu zaślepkach, ... ale efekt jest niezły 😉

      Pozdrawiam ...

      endrju_ostoja

      napisane w Tuning optyczny