[quote="kapi"]sprawdź błędy w sterowniku i mikrostyki w drzwiach kierowcy i tylnej klapie.[/quote]
problemy ustąpiły po wymianie żarówki od podświetlenia tablicy. Jak nic tylko wilgoć robi swoje.
[quote="kapi"]sprawdź błędy w sterowniku i mikrostyki w drzwiach kierowcy i tylnej klapie.[/quote]
problemy ustąpiły po wymianie żarówki od podświetlenia tablicy. Jak nic tylko wilgoć robi swoje.
Niestety fabię dopadły dolegliwości jak powyżej. Wystarczy odpalić auto i pii, sygnał, lampka otwartej klapy i klapa otwarta.
Co sprawdzić i gdzie szukać przyczyny ?
Nie jest to kwestia pilota, bo na drugim to samo.
[quote="kapi"][quote="Ememems"]Jedyna uwaga: na starym czujniku SMAR, a smar może być tylko z łożyska, które jest OK[/quote]
niekoniecznie ok.
może pierścień na piaście uległ uszkodzeniu ?
albo chiński czujnik zamontowany który nie działa ? normalnie jak nie dasz 100-120 za czujnik to ma prawo nie działać ale też mogę się mylić.
ja temat "chińskiego" przerabiałem i też na prawym przodzie.
najpierw kabel miałem złamany wewnątrz izolacji, potem ten czujnik.... po wymianie na "właściwe" części wszystko działa jak należy.
ABS i ASR sa zależne od siebie i jak ABS ma awarię to obydwa nie działają.
ciekaw jestem jak u ciebie się temat zakończy.[/quote]
Kupiłem czujnik ATE, za 160,00zł mimo to nie ma efektu. Kolejna diagnoza na kompie i dalej to samo. Mechanik obstawia łożysko, ze względu na smar który był na starym czujniku - a nie ma prawa go tam być. Łożysko OK, bez luzów a jednak chyba będzie wymiana.
Mam ten sam problem. Świeci się ABS i ASR, oczywiście nie działa.
Na diagnostyce wskazało na czujnik w prawym przednim kole.
Mechanik wymienił czujnik i dalej to samo. Sprawdził kabel - przewodzi, mechanicznie wszystko super, zero luzów, hamulce idealne.
Jedyna uwaga: na starym czujniku SMAR, a smar może być tylko z łożyska, które jest OK.
Prośba o sugestię.
Pozdrawiam