Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. D_B_M_15
    D

    D_B_M_15 (@D_B_M_15)

    0
    Reputacja
    7
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o D_B_M_15

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez D_B_M_15

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez D_B_M_15

    • D
      Zbyt uboga mieszanka

      To bardzo dobrze. Nic mnie tak nie cieszy jak 1,2 HTP z idealną kompresją:). O ile pamiętam, to 1 rząd oznacza pierwszy cylinder (może się mylę - od 6 lat nie mam kontaktów z HTP), więc zamieniłbym wtryski miejscami i sprawdził czy błąd się przemieści. Jak to nic nie da, można by sprawdzić czy lambda nie świruje. Jak padła w mojej - nie miałem żadnych komunikatów z Vaga.

      napisane w PB
    • D
      Zbyt uboga mieszanka

      Zrób dla pewności badanie kompresji cylindrów. Zrobią Ci to od ręki w każdym zakładzie. Koszt nie większy niż 30 zł. Zdarza się, że te silniczki padają - a komunikat o zbyt ubogiej lub bogatej mieszance może być pierwszym sygnałem, że źle się dzieje (oczywiści MOŻE - nie musi). A Skąd wiem? - z autopsji 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w PB
    • D
      [F1] kilka problemów 1,4 MPI 68KM

      Problem rozwiązany! Okazało się, że tkwił w elektryce - błąd w komunikacji pomiędzy prędkościomierzem i zegarami a komputerem. Stąd bezsensowne komentarze z VAGa. Po dwudniowym sprawdzaniu instalacji, pan Elektryk ograniczył się do oczyszczenia styków i dociśnięcia końcówek. Koszt symboliczny a skutecznie pomogło. Żadnych błędów!

      napisane w PB
    • D
      Świece i olej

      [quote="marcing040381"]Olej na pewno powinien być 5W...

      [/quote]

      Jeśli się nie mylę, to produkcję BKY skończyli na początku 2008 roku. Czas i przebieg robią swoje. Ja zacząłbym już myśleć o półsyntetyku - MOTUL 10W jest bardzo dobry do tych jednostek. Ale każdy ma swoje przekonania...

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      Skoda Fabia 1.2 HTP 54Hp 2004r. Przymula.

      Hej!
      Kilka lat wcześniej żona miała Fabkę 1,2 HTP 40 KW. Był ten sam problem o którym piszesz. Straszne - zwłaszcza przy wyprzedzaniu;) Raz mało się nie pos..... ze strachu:D.
      Problem pojawił się po jakiś 80 tys. Spalanie było w normie, tylko te niespodziewane zmulania. Robiłem VAGa i nic, mechanicy robili testy - również innym oprogramowaniem i nic. Czy zimny czy ciepły - zawsze wszystko ok. Sporadycznym błędem jaki się pojawiał była zbyt bogata mieszanka. Sprawdziliśmy wtryski - wszystkie działały prawidłowo. W końcu mechanik zadecydował, że wymieniamy sondę lambdę i wyobraź sobie że problem zniknął. Najdziwniejsze, że sonda przechodziła wszystkie testy. To było z 4 lub 5 lat temu i nie pamiętam już którą wymienił, ale efekt był piorunujący - samochodzik jeździł jak z salonu. Z ciekawostek - wuj miał podobny problem w kijance - z tym że jego bryka jak zrobiła 120 tys zaczęła mulić cały czas - diagnostyka ok - też wymienił lambdę - pomogło.

      napisane w PB
    • D
      [F1] kilka problemów 1,4 MPI 68KM

      No dobra! A u mnie jest tak...
      Skoda 1,4 MPI - 50 KW - 2003, spalanie w zasadzie w normie. Problem pojawił się w niedzielę. Odpaliłem samochód, ruszyłem. Po kilku minutach jazdy, po wejściu na trójkę - samochód zareagował tak jaby obroty były zbyt niskie na wejście wyższego biegu. Zredukowałem do dwójki i w tym momencie poczułem wyraźny spadek mocy i telepanie silnika - tak jakby przestał pracować przynajmniej jeden garek. Poza tym opóźniona reakcja na pedał gazu, powolny wzrost obrotów silnika. Następnie zaczęła migać kontrolka silnika (helikopter). zatrzymałem pojazd, kontrolka zaczęła się palić w sposób ciągły. Podniosłem maskę - silnik ewidentnie kulał i telepało nim. Wyłączyłem silnik. Uruchomiłem po kwadransie - wszystko wróciło do normy.
      Zrobiłem VAGA.
      VAG-COM Version: Release 311.2-N

      Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
      Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

      Address 01 -------------------------------------------------------
      Controller: 047 906 033 C
      Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4A
      Coding: 00031
      Shop #: WSC 13765
      TMBPW46Y633786245 SKZ7Z0C1920921
      1 Fault Found:
      17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
      P1570 - 35-10 - - - Intermittent
      Readiness: 0010 0001

      Address 03 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 907 379 G
      Component: ABS 5.7 FRONT V30
      Coding: 00044
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

      Address 09 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q2 937 049 C
      Component: 00 BN-SG. 2S07
      Coding: 01032
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01598 - Drive Battery Voltage
      07-10 - Signal to Low - Intermittent

      Skipping Address 15-Airbags

      Address 17 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Y0 920 860 M
      Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
      Coding: 00101
      Shop #: WSC 13765
      TMBPW46Y633786245 SKZ7Z0C1920921
      No fault code found.

      Address 19 -------------------------------------------------------
      Controller: 6N0 909 901
      Component: 30 GATEWAY CAN 2S07
      Coding: 00014
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      Address 44 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 423 156 R
      Component: LenkhilfeKYO V913
      Coding: 10140
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      End -------------------------------------------------------

      Wykasowałem błędy. Ponownie uruchomiłem silnik i zrobiłem VAGA jeszcze raz...

      VAG-COM Version: Release 311.2-N

      Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
      Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

      Address 01 -------------------------------------------------------
      Controller: 047 906 033 C
      Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4A
      Coding: 00031
      Shop #: WSC 13765
      TMBPW46Y633786245 SKZ7Z0C1920921
      1 Fault Found:
      17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
      P1570 - 35-10 - - - Intermittent
      Readiness: 0010 0001

      Address 03 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 907 379 G
      Component: ABS 5.7 FRONT V30
      Coding: 00044
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

      Address 09 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q2 937 049 C
      Component: 00 BN-SG. 2S07
      Coding: 01032
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      Skipping Address 15-Airbags

      Address 17 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Y0 920 860 M
      Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
      Coding: 00101
      Shop #: WSC 13765
      TMBPW46Y633786245 SKZ7Z0C1920921
      No fault code found.

      Address 19 -------------------------------------------------------
      Controller: 6N0 909 901
      Component: 30 GATEWAY CAN 2S07
      Coding: 00014
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      Address 44 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 423 156 R
      Component: LenkhilfeKYO V913
      Coding: 10140
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      End -------------------------------------------------------

      Co o tym myśleć? Pod korkiem oleju nie ma masła, poziom oleju raczej też się nie podnosi, a miałem wrażenie jakby zakrztusił się spalinami. Same spaliny - na oko i węch - są chyba normalne. Płyn chłodniczy też raczej się nie zmienia.
      Czy to może być rozrząd - Skoda ma 131 tys przebiegu, poprzedni właściciel robił rozrząd po 60 lub 70 tys (ew. czujnik wałka rozrządu). Ostatnio delikatnie chałasuje. No i chyba immo lub rozkodowany kluczyk?
      Z góry dzięki za pomoc

      napisane w PB
    • D
      D_B_M_15 wita was bardzo serdecznie!

      Witajcie! Mam Fabkę 1,4 MPI (68 KW) z 2003 r.

      napisane w Przywitaj się!