Zajadę prawdopodobnie we wtorek do tego gościa i wytknę co nieco, daleko nie mam więc zobaczymy co powie. Ja mu powiem, że wiem jaki ma oryg. przebieg, co było do robienia i że nie była do końca serwisowana w ASO (jedynie na gwarancji).
czarekcw (@czarekcw)
Informacje o czarekcw
Najlepsze posty napisane przez czarekcw
Najnowszy post utworzony przez czarekcw
-
-
Właściciel Fabii sprzedał dla handlarza za 4500zł. Znalazłem teraz ją w necie:
http://otomoto.pl/skoda-fabia-1-rece-stan-super-C20413535.html<!-- m -->Dziwnym trafem odmłodzona do 130 tyś km (a ma oryginalnie 180tyś km) .
-
Sprawa ma się tak- na razie ze swojej strony dysponuję kwotą 4000zł + to co ojciec dorzuci, jak sprzedam skuter za 1800zł to ja ze swojej strony daję 5800zł plus ojciec jako pożyczka nieoprocentowana. Kwota max za auto to 12 tyś zł, wersja hb, silnik benzynowy (ale nie ten co ma 60 czy 68 km, jednak słabo się zbiera) bez gazu.
Oglądaliśmy dziś Golfa IV z 1999 r, silnik 1.6, skóra, klima, 4x szyby el, el. lusterka, szyberdach wspomaganie itp za 13 tyś i ojciec skłonny jest dorzucić <!-- s:) --> .
Tak więc Fabia powinna mieć tą klimę i przynajmniej 2x el. szyby, centralny zamek. -
Nie kupiłem, im dłużej jeździłem tym więcej znalazłem niedoróbek (typu zużyte amortyzatory) i kilka innych pierdół wewnątrz. A to już nie za wesoło, po co mam wkładać drugie tyle w auto. Nie żałuję, czas teraz szukać innych sztuk <!-- s:) --> .
-
Wychodzi wstępnie:
- rozrząd: 500zł
- olej i filtr: 150 zł
- lampa tył: 100zł
- 2 lampy przednie: 400 zł
- malowanie progu i drzwi: ok 1000zł
- szczęki hamulcowe: 200zł, ew cylinderki: 150zł
- 2 osłony silnika: 100zł
To są te koszty których nie przeskoczę, 2600zł muszę wydać, pomijając koszt blach i OC bo to co innego. W następnej kolejnośc:
- radio cd: 300zł
- malowanie 2 zderzaków + uzupełnienie przedniego zderzaka o brakujące plastiki: 700-800 zł
- jakieś kółka na lato z alusami: 600zł (za 500 zł znalazłem alu z gumami oryg Skoda za 500zł)
- kilka pierdółek typu zaślepki itp: 100zł.
Co ja mogę powiedzieć o lakierze i wnętrzu- jeśli przejadę pół Polski (z Mrągowa do Kołobrzegu) to za free będę miał odnowienie lakieru i kompletne czyszczenie tapicerki.
-
Mam w swoich rękach Fabię, rocznik 2001, przebieg 180 tyś, moc 60 km. Co jest do zrobienia (również zapobiegawczo):
- lampa tył (stłuczona)
- 2 lampy przednie (zaniedbane, matowe)
- zapinka pasów przednich
- centralny zamek (nie ma go a wolę mieć)
- osłona silnika (nie ma go)
- lusterko kierowcy (nie trzyma się za dobrze w drzwiach)
- radio CD (brak aktualnie)
- rozrząd, olej
- zbieżność (krzywo jest kierownica jak prosto się jedzie)
- no i najgorsze- malowanie 1 progu i być może 2 drzwi (szkoda parkingowa- ktoś najechał na te auto)
- szczęki i może cylinderki (niemalże wcale ręczny nie trzyma).
Z wyposażenia to tylko poducha i immo. Nie trzyma za bardzo wolnych obrotów (nie ma tragedii ale lekko szarpie na biegu jałowym, być może wymiana filtra i świec pomoże), do tego jak wcisnę pedał gazu to często po ok pół sekundy załapie i jedzie. Mi się fajnie jeździ i wygodnie. Do tego raz działa a raz nie wskaźnik temp płynu chłodniczego oraz uchwyt drzwi za który się łapie jak zamyka się drzwi nie trzyma za dobrze.
Podaję link do fotek: https://picasaweb.google.com/116077844140290159164/Fabia?authkey=Gv1sRgCIu39rWQh-LAfw<!-- m -->
Cena to 4900zł, nie wiem czy brać czy sobie odpuścić... Mam czas do dziś wieczór więc pomóżcie...
-
Co ja wiem po dzisiejszym dniu:
- rocznik 2001
- przebieg 170 tyś km
- powiedział że troche mi spuści z tych 5tyś zł
Pytanie- czy w tym roczniku występowały silniki zarówno 68 km i 60 km czy tylko któryś z tych?
-
[i]Mam na oku od znajomego ojca Fabię 1, rocznik albo 1999 albo 2000, silnik 1.4 produkcji Skody (koni nie powiem ile ma, albo 60 albo 68), wersja najuboższa ale nie wiem co posiada, ma ją od nowości, nie była bita, przebieg będę jutro wiedział, gazu nie widziała, kolor jak i "wyposażenie" jak na zdjęciu (przykład):
[img]http://www.inzercenet.cz/img/autosoft///af-car/obr/AV48_11_1.JPG[/img]Sprzeda mi za cenę 5000zł. Opłaca się? Do czego mi ma służyć auto- dojazd do pracy, często jazda po dziurach, na weekend wyjazd na studia, rocznie robię ok 13 tyś km. Auto ma być w miarę bezawaryjne. Jak się przedstawia kwestia serwisu zawieszenia?
[/i]No właśnie, tu jest duży atut że wiem co z nim i wiem, że jest bezwypadkowe i że nie był dobijany bo to chłop ok 40 roku życia i nie jest rajdowcem. W weekend zapewne obejrzę go i się przejadę, jak będzie ok to go biorę.
Jeszcze mam pytania- czy lampy przednie od RS'ki (soczewkowe) będą pasowały bez problemu? Czy tylne lampy po lifcie również założę bez zbędnego kombinowania? Również zderzaki- czy od RS normalnie wchodzą do "cywilnej" wersji? O alu nik e wspominam ale jak kupiłbym teraz auto to na wiosnę coś się zakupi. Przydałoby się trochę jednak zrobić z optyki bo trochę razi w oczy <!-- s:) --> .
-
Witam wszystkich
Nazywam się Czarek, mieszkam w Mrągowie, trafiłem na forum poprzez google <!-- s:) --> .