jednak po wymianie czujnika wszystko gra, dzieki
cichy_luk (@cichy_luk)
Informacje o cichy_luk
Najlepsze posty napisane przez cichy_luk
Najnowszy post utworzony przez cichy_luk
-
witam, na temat tego już wiele tematów było ale mam taki problem iż mruga kontrolka świec żarowych, oczywiście sięgnąłem po info na forum i 99% wskazuje na czujnik stopu,
mam fabie I 2002r 1,9 TDI 101 KM i u mnie jest tak:
- [b]brak świateł stop[/b]
- [b]mruga kontrolka świec żarowych[/b] ( po ok 30 sek po odpaleniu nawet gdy przez ten czas nie nacisnę na pedał hamulca)
> Sprawdziłem czujnik i jest dobry, otwiera i zamyka obwód,
> żarówki stopu sprawdzone
> w miejscy podpięcia czujnika 12 V
> w miejscy bezpiecznika nr 2 (światła hamowania) brak napięcia
proszę o rady co jeszcze muszę sprawdzić aby naprawić te światła stop
-
witam, na temat tego już wiele tematów było ale mam taki problem iż mruga kontrolka świec żarowych, oczywiście sięgnąłem po info na forum i 99% wskazuje na czujnik stopu,
mam fabie I 2002r 1,9 TDI 101 KM i u mnie jest tak:
- [b]brak świateł stop[/b]
- [b]mruga kontrolka świec żarowych[/b] ( po ok 30 sek po odpaleniu nawet gdy przez ten czas nie nacisnę na pedał hamulca)
> Sprawdziłem czujnik i jest dobry, otwiera i zamyka obwód,
> żarówki stopu sprawdzone
> w miejscy podpięcia czujnika 12 V
> w miejscy bezpiecznika nr 2 (światła hamowania) brak napięcia
proszę o rady co jeszcze muszę sprawdzić aby naprawić te światła stop
-
witam, wymieniono chłodnice z osuszaczem, uzupełniono czynnik i klima bez problemu działa, pozdrawiam
-
witam wszystkich,
posiadam fabie I 1,9 TDI 2002 r.
po zakupie auta okazało się, iż chłodnica klimatyzacji jest uszkodzona i w układzie nie ma czynnika chłodniczego, więc pytanie co się mogło międzyczasie stać z układem i sprężarką (DENSO 6 SEU 12C) która to nie ma sprzęgła elektromagnetycznego i działa stale/jeden z mechaników powiedział że to nic takiego i trzeba wymienić chłodnice klimy, spr układ nabić i wyczyścić, wszystko za ok 400zł bo chłodnice juz mam/
/drugi twierdzi ze po rozszczelnieniu auto nie powinno przejechać ani jednego km (przejechało napewno kilka tys. km) i po oględzinach stwierdził ze że do wymiany jest jakieś tam sprzęgło, czyszczenie spr szczelności napełnienie itp w cenie ok 1000zł ale po rozebraniu sprężarki jak stwierdzi że jest zepsuta to cza kupić nową (ok 800zł) i płukać układ jakimś drogim płynem za ok 500 zł)czy ktoś z forumowiczów ma coś na ten temat do napisania?? pozdrawiam