Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. canni
    C

    canni (@canni)

    0
    Reputacja
    8
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o canni

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez canni

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez canni

    • C
      [F1] Wymiana koła kierownicy

      Dzięki wszystkim za info, w sumie nie spodziewałem się że ta operacja będzie tak prosta 🙂 <!-- s:) -->

      Wymieniać kierownicę chcę na identyczną tylko mniej zniszczoną, no i nie nową, ponieważ przymierzam się do wymiany fabinki na nową octavke, i z doświadczenia wiem, że każdy kupujący zobaczy moje koło kierownicy i będzie zarzut wyssany z palca, że autko ma cofany licznik 😕

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1] Wymiana koła kierownicy

      Witam,

      w mojej fabince, mam przejechane około 112tys. samochód mam od nowości, więc z przebiegiem wszystko ok.

      No i mam problem z kołem kierownicy, szczególnie górna część łuku kierownicy jest bardzo mocno powycierana, praktycznie czuć już chropowate wnętrze łuku.

      Rozumiem zużycie kierownicy, ale takie objawy powinny się pojawiać w samochodach z przebiegami chyba powyżej 200, 300tys, czy to normalne, też tak macie?

      Moje pytanie, czy można wymienić samo koło kierownicy na jakieś mniej zniszczone, bez kupowania kompletu, czy można przełożyć moją poduszkę (nie była wystrzelona - na szczęście)

      A może ktoś z Was ma jakieś używane koło kierownicy, i chciał by sprzedać?

      Pozdr
      Darek

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1] Wyjęcie chipa immobilizera- czy komuś się udało ?

      Tak, mi się udało, nawet dwukrotnie 😄 <!-- s:D -->

      Niestety mój sposób skutkuje uszkodzeniem obudowy kluczyka, zwyczajnie zabrałem do tego piłkę do plastiku i wyciąłem immo (wraz z kawałkiem obudowy) potem, powoli usuwałem piłką lub drymerem kolejne części plastiku wokół ampułki, aż sama ampułka wypadła.

      Zrobiłem tak z 2 kluczykami i w nowych scyzorykach, wszystko śmiga.

      Potrzebne rzeczy:

      • Drymer z końcówkami tnącymi i szlifującymi
      • OGROMNA ilość cierpliwości i spokoju

      Minusy:

      • stare obudowy kluczyków nadają się do wyrzucenia.

      Można to zrobić u dorabiaczy kluczy na ul. Pilotów (mojemu znajomemu taką samą operacje tam zrobili też 2 razy) ale nie dają jakichkolwiek gwarancji, robisz to na własne ryzyko.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      [F1 i F2] Kluczyk - scyzoryk/dorabianie/kodowanie

      Ja miałem fabryczny centralny (dokładany - na siłownikach) i zakupiłem na allegro alarm firmy Stig, scyzoryki miał w komplecie, standardowo chińskie groty z kompletu odrazu poszły do śmieci, kupiłem jeszcze 2 oryginalne groty, dorobiłem i wszystko działa wyśmienicie.

      Niestety żeby wyciągnąć immo z starych kluczyków musiałem je potraktować piłką do plastiku i je prawie na żywca wyciąć, na szczęście wszystko przeszło bez problemu i oba scyzoryki działają super.

      Nie wiem jak mogłem 6 lat jeździć bez otwierania z pilota 😄 <!-- s:D -->

      (Przekładanie immo robiłem sam, alarm montowałem przy secesji na wielickiej, cenę mają trochę zaporową, ale za to nie widziałem jeszcze tak porządnie i z głową zamontowanego alarmu - poza fabrycznymi, polecam)

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      Kraków i okolice

      Ok, dzięki za radę, znalazłem warsztat na Heltmana 15, który się podjął zadania, choć otwarcie powiedzieli, że szanse małe, ale spróbują.

      Do tego okazało się, że to same styki coś nie domagają, a sama pompa jest sprawna, więc może się uda, jak coś to dam znać czy im się udało 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztaty & ASO
    • C
      Kraków i okolice

      Jak w temacie, czy wiecie gdzie można by w krakowie lub w okolicach zrobić regenerację pompy wspomagania? O ile mi wiadomo to pompa KOYO

      napisane w Warsztaty & ASO
    • C
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      Dzięki za info, takich informacji potrzebowałem, dziś naprawiałem zepsutą wkładkę zamka, trochę się nadenerwowałem przy ściąganiu tapicerki, ale w końcu poszło... (Wkładka była zaśniedziała i musiałem ją wybijać od środka 😕 <!-- s:/ --> )

      Pozdrawiam 🙂

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      Witam,

      przeszukałem dział i jest już kilka tematów podobnych jednak nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie moje pytania.

      W mojej fabince (2004r.) mam fabryczny centralny zamek, sterowany tylko kluczykiem od strony kierowcy. Gdy przestało działać otwieranie drzwi od pasażera, wszyscy (nawet w ASO) mówili mi że będzie trzeba wymienić całą kasetkę zamka, jednak okazało się że miałem tam pneumatyczne siłowniki spięte z guzikiem zamknięcia drzwi i wymiana samego siłownika pomogła.

      Czy takcie coś jest normalne? Czy w salonie zrobili mi kuku i centralny zamek zamontowali po kosztach, do samochodu który go nie miał?

      Chciałbym teraz zamontować otwieranie drzwi z pilota, po przeczytaniu kilku tematów na forum wnioskuję, że mniej problematyczne (i niedużo droższe) będzie założenie całego systemu alarmu, niż samo otwieranie centralnego pilotem.

      Czy takie coś: http://allegro.pl/show_item.php?item=1381328283<!-- m --> się do tego nada? Czy to czasem nie jest jakiś bubel i nie powinienem szukać czegoś innego/lepszego?

      Kolejne pytanie dotyczy montażu el.szyb (tylko przód) jak się do tego zabrać, znaczy nie chcę tego robić sam, tylko co muszę kupić? Czy jakieś uniwersalne zestawy pomogą, czy muszę szukać konkretnych części?

      No i na końcu, czy wiecie gdzie w Krakowie, to wszystko mi szybko i dobrze zamontują 🙂

      Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi,
      Darek

      napisane w Warsztat elektryczny