Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. canapl
    C

    canapl (@canapl)

    0
    Reputacja
    33
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o canapl

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez canapl

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez canapl

    • C
      [F1] wybita końcówka drążka

      Czy po uniesieniu auta, na wyłączonym silniku chwytając i szarpiąc poziomo za koło powinno być ono całkiem sztywne? mechanik wymienił dzisiaj końcówkę drążków z obu stron, stuki znikneły, powiedział że drążki i magłownica jest OK.
      Ale po podniesieniu auta i szarpiąc koło prawo lewo koło jak i kierownica porusza się o około 1 centymetr. Mechanik powiedział że tak ma być.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1] wybita końcówka drążka

      Witam,
      Mam pytanie, czy wybita końcówka drążka z lewej strony powoduje luz tylko na lewym kole, czy przenosi się również na drugie prawe koło? Podlawerowałem samochód i podczas poziomego szarpania kołem z prawej jak i lewej strony wyczuwalny jest luz, chwyciłem końcówkę drążka i luźna jest tylko lewa końcówka.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1 i F2] Pasek wieloklinowy/wielorowkowy/klinowy

      Dzięki za odpowiedź. Pasek nie był nigdy wymieniany, czyli od 97k km. Wymianiał ktoś ten pasek w 1.2 htp - tak samo wymienia się jak opisano tutaj dla Octavii [url]http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/131[/url] ?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1 i F2] Pasek wieloklinowy/wielorowkowy/klinowy

      Czy ciche "ćwierkanie" słyszane tylko przy wyłączonym radiu podczas przyśpieszania przy obrotach 1600-2300 może świadczyć o zużytym pasku?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Czyszczenie zaworu EGR w 1.2 htp

      Witam,
      Komputer wyrzuca błąd EGR, chciałbym go wyczyścić, ale mam pytanie czy tą tzw. puszkę gdzie jest naklejka PIERBURG jest ona zdejmowalna? jeżeli nie to przez który otwór należy czyścić EGR?
      przykładowe zdjęcie:
      [img]http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqQOKpUE6T2s6Sl4BOptQCm-IQ~~60_12.JPG[/img]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1] Złącze elastyczne pytanie

      Mam podobny problem z złączem elastycznym i muszę go wymienić, jako że nie mam możliwości dostępu do spawarki chciałbym się zapytać czy można zlutować to za pomocą palnika propan butan + np lut AlumWeld (topienie przy 400 stopniach) będzie to trzymało?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1] Tłumik - temat zbiorczy

      Mój stary tłumik powoli robi się dziurawy, w związku z tym niedługo będę zmuszony wymienić tłumik środkowy jak i końcowy na nowy. Czy oprócz tłumika środkowego i końcowego coś jeszcze jest potrzebne do montażu? mam na myśli wieszaki, pasty itp.?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      [F1 i F2] Hamulce

      Samodzielnie da radę to sprawdzić za pomocą VIN?

      napisane w Tuning mechaniczny
    • C
      [F1 i F2] Hamulce

      Szukam nowych klocków hamulcowych i zauważyłem, że w sprzedaży są hamulce z różnymi systemami hamulcowymi volkswagen itp. chciałbym się zapytać w jaki sposób najłatwiej to sprawdzić, aby dobrze dobrać klocki?

      napisane w Tuning mechaniczny
    • C
      [F1] Uszkodzone łożysko tylnej piasty

      Tak F1, skoro nic z tym nie da się zrobić to czeka mnie zakup nowej piasty :zdegustowany: <!-- s:zdegustowany: -->
      Dziękuje za odpowiedź.

      napisane w Warsztat mechaniczny