Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. brzeszczot_33
    B

    brzeszczot_33 (@brzeszczot_33)

    0
    Reputacja
    7
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o brzeszczot_33

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez brzeszczot_33

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez brzeszczot_33

    • B
      [F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI

      Mam problem ;(
      Poprawiła się pogoda, w końcu mogę coś przy samochodzie porobić.
      Udało mi się w końcu rozkręcić pokrywę i wtyk na pierwszym cylindrze był wahliwy, docisnąłem go palcem i już myślałem że jest to czego się spodziewam. Położyłem przykrywę na głowicę i próbnie uruchamiam, słucham, wyczuwam reakcję samochodu, jest poprawa! 🙂 Ale niestety radość nie trwała ona długo 😞 Podczas jazdy próbnej problem niestety powrócić, w trochę mniejszym stopniu, ale jest dalej uciążliwy 😞 <!-- s:( -->
      Postanowiłem zrobić drugie podejście do wtyczki cylindra, tym razem udało mi się go wyciągnąć i spryskałem zarówno gniazdo jak i cylinder WD40, wtyki zagiąłem i włożyłem ponownie wtyczkę w gniazdo, teraz wtyczka siedzi jak w innych cylindrach 🙂 Doczytałem też że problem może występować przed głowicą w takim okrągłym gnieździe, odkręciłem go, ale tam nic nie widziałem i z powrotem go przykręciłem.
      Ale niestety obecnie nie mogę uruchomić samochodu 😕 Tak jakby komputer był odłączony? Rozrusznik kręci ale na tym się kończy 😞 Co zrobić?

      napisane w ON
    • B
      [F1] Odkręcenie pokrywy

      udało się jakoś odkręcić, jednak coś chyba jeszcze trzyma? a nie chcę na siłę aby czegoś nie urwać
      czy tylko te 12 śrub od góry trzyma pokrywę? czy coś jeszcze

      napisane w ON
    • B
      [F1] Odkręcenie pokrywy

      [img]http://img823.imageshack.us/img823/931/jakodkrecic.jpg[/img]

      Pozostała mi jedna śruba do odkręcenia :mur: <!-- s:mur: --> , niestety nie mogę do niej dojść.
      czy muszę wszystko dookoła demontować? czy jest jakiś klucz aby odkręcić tą śrubę?

      napisane w ON
    • B
      [F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI

      [quote="zdono"]a masz możliwość dać nasadkę i taką giętką przedłużkę?[/quote]

      nie mam takiego klucza niestety 😞 <!-- s:( -->

      [quote="kapi"][b]brzeszczot_33[/b], poszukaj informacji nt. wiązki przewodów do pompwtyskiwaczy, gdzieś czytałem, że uszkodzenie tej wiązki może powodować objawy jak u ciebie. - sprawdzić można.[/quote]

      hmmm, a jak ta wiązka wygląda? gdzie się znajduje?

      napisane w ON
    • B
      [F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI

      są tam śruby 10, ale ani nasadowym nie ma dojścia, a płaski się ślizga, bo nie cały wejdzie

      napisane w ON
    • B
      [F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI

      [quote]

      [quote]I jak odkręcić pokrywę zaworów?[/quote]
      kilka śrubek które są na pokrywie (od góry)[/quote][/quote]

      no właśnie z jedną jest problem, kiepskie dojście i nie mogę jej odkręcić ;/

      napisane w ON
    • B
      [F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI

      Niestety mam pewien problem z moją Skodą Fabią 1.9TDI 101KM
      Podczas jazdy szarpie, rzuca całym samochodem, kierownica się trzęsie, a na dodatek samochód nie ma mocy, minimalne wzniesienie jest dla niego sporym wyzwanie.
      Kiedyś występowało coś takiego, ale to raz na bardzo długi czas i było to chwilowe, wymieniłem filtr paliwa i pomogło na bardzo długo, jednak ostatnio to się znowu zaczęło pojawiać, wtedy nastąpiła niestety stłuczka i samochód stał miesiąc w naprawie. Po odebraniu samochodu z naprawy który trwał dokładnie miesiąc, te szarpania na początku nie występowały, jednak po przejechaniu z 200-300km zaczęły one występować i to stopniowo coraz częściej, że teraz to nawet po odpaleniu silnika to występuje.
      Po podłączeniu komputera wyskakują takie błędy o numerach:
      18074
      16685
      17978.
      Co one mogą znaczyć i jak tę usterkę naprawić?

      I jak odkręcić pokrywę zaworów?

      napisane w ON