Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. boziol
    B

    boziol (@boziol)

    0
    Reputacja
    16
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o boziol

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez boziol

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez boziol

    • B
      [F1] stuki/skrzypienie po wymianie zawieszenia z przodu

      tylne tuleje nie były wymienione, bo były podobno w dobrym stanie

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] stuki/skrzypienie po wymianie zawieszenia z przodu

      przy skręcaniu na postoju cisza nic nie słychać

      a gumę wahacza to o którą chodzi, bo nie wiem? chodzi o tuleje? jeśli tak, to są wymienione na nowe wzmocnione

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] stuki/skrzypienie po wymianie zawieszenia z przodu

      Tak, sprawdzane były. Mogę jedynie dodać, że auto ma 220 tyś i amory były już wymieniane na Sachs performance (auto sprowadzane, także nie znam historii napraw) z tego co zauważyłem.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] stuki/skrzypienie po wymianie zawieszenia z przodu

      kurcze, pytanie za 100 punktów... nic mi na ten temat nie powiedzieli więc uznałem, że skoro nic nie mówią to jest ok, a wydruków nie dają, bo od 5 lat drukarka jest zepsuta

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] stuki/skrzypienie po wymianie zawieszenia z przodu

      No więc Panowie, zbliżał się przegląd i postanowiłem powymieniać elementy zawieszenia z przodu. Wymienione zostały końcówki drążków, łączniki stabilizatora, tuleje wahacza przednie oraz sworznie wahacza. Niestety nie do końca poszło wszystko po mojej myśli. W fabii dalej słychać jakby 2 rodzaje odgłosów: 1 to tak jakby skrzypienie/zgrzytanie słychać go głównie na większych dziurach, 2 natomiast to typowe stukanie, coś jakby jakiś element metalowy miał luzy i uderzał, no trudno mi to określić, w każdym razie słychać go losowo, czasem na dziurach, czasem przy skręcaniu.
      Teraz mam takie pytanko. Jakie elementy jeszcze mogę powodować te objawy i czy mogą one dochodzić z układu kierowniczego? Mogą to być zużyte przeguby? Zastanawiałem się także, nad przekładnią, ale to raczej odgłosy by dochodziły cały czas a nie losowo. Dodam, że na przeglądzie nie było problemów z jakimiś luzami na kole itp.

      pozdrówa

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] sygnalizator akustyczny kierunkowskazów/wł świateł

      póki co mam zajob w pracy i nie mam siły pogłówkować przy samochodzie, na dodatek ta pogoda.... a ja jak coś zacznę robić to czynność która wymaga godzinki, zajmuje mi 2-3 😐 <!-- s:| --> mam nadzieje, że w weekend opanuje temat. Jak coś to odezwę się na PW. dzięki

      napisane w Warsztat elektryczny
    • B
      [F1] sygnalizator akustyczny kierunkowskazów/wł świateł

      Mam pytanko. Czy w fabii w ogóle jest takie coś jak w temacie? Chodzi o "tikanie" przy włączonym kierunkowskazie lub sygnał dźwiękowy włączonych świateł po otwarciu drzwi. Czytałem, że ma to też coś wspólnego z mikro stykiem w drzwiach, ale lampka zapala mi sie poprawie. Czy ktoś w ogóle wymieniał ten sygnalizator? Na necie ciężko znaleźć cokolwiek na ten temat. Pozdro

      napisane w Warsztat elektryczny
    • B
      [F1] wymiana płynu hamulcowego... fail :/

      Koszt wymiany płynu ( płyn + robocizna) wyniósł mnie 60 zł u mechanika. Co do tego ręcznego to może wystarczy podciągnąć linkę, być może tłoczek (o ile masz tarcze z tyłu) jest pordzewiały/zapieczony i nie działa tak jak powinien. Swoją drogą podczas robienia wymiany hamulców z tyłu wymieniałem także tłoczek.... jakie zdziwienie przeżyłem gdy zobaczyłem, że tłoczek jest na ślimaku od środka :o... niby oczywista rzecz, bo w końcu z tyłu hamuje także ręczny, jednak człowiek się uczy na okrągło czegoś nowego naprawiając te same rzeczy 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] wymiana płynu hamulcowego... fail :/

      pozostaje odwiedzić jednak mechaniora. dziękować za podzew!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • B
      [F1] wymiana płynu hamulcowego... fail :/

      Witam panowie. Wymieniałem dzisiaj tarcze i klocki w mojej fabii 1.9TDi ATD. Po kilku zapieczonych śrubach w końcu załatwiłem sprawę i wzięliśmy się z wujkiem za wymianę płynu hamulcowego. Płyn został wymieniony metodą dolewania nowego do starego w zbiorniczku, pompowania i odsysania kalamitką. Dodam, że nie było widać powietrza, płyn został cały wymieniony na nowy. Niestety podczas jazdy hamulce "chwytają" dopiero jak jest pedał wciśnięty przy podłodze. Czy to oznacza, że układ jest zapowietrzony? Czytałem sporo na temat wymiany płynu w fabiach i jedni piszą, że można tradycyjną metodą, drudzy z kolei, że tylko maszyną do odpowietrzania/odsysania? Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny