Dzięki. Spytam.
Z uszczelką pomiędzy blokiem a pompą jest najmniejszy problem. A cieknie mi najwyraźniej z pompy (spod dekla <!-- s:/ -->).
Dzięki. Spytam.
Z uszczelką pomiędzy blokiem a pompą jest najmniejszy problem. A cieknie mi najwyraźniej z pompy (spod dekla <!-- s:/ -->).
Cześć,
Mam problem z cieknącą pompą podciśnienia. Cieknie pod czarnym plastikowym deklem, przykręconym na wkręty.
Sprawa dotyczy 1.4 TDI, 80KM i pytanie - czy można ją uszczelnić uszczelką (np. zestawy naprawcze) i czy to w ogóle się opłaca (czy to trwały zabieg)?
Z góry dzięki za ewentualne zaangażowanie w temat <!-- s:) -->
Pozdrawiam
Celowe? Come on? To co napisał DAWZO nie wyjaśnia sprawy, gdyż sam szukałem informacji w tym temacie i ten post niczego na 100 % mi nie rozjaśnił - może również z powodu wypowiedzi wprowadzających w błąd. Po tym jak doszedłem w czym tkwi szczegół, postanowiłem opisać to w sposób merytoryczny. Teraz wiem na 100%, że klubowicze szukający odpowiedzi w temacie zostaną oświeceni.
Pozdrawiam,
BMK
[b]Więc wyjaśniam: [/b]
ZWRACAM UWAGĘ NA TYCH UŻYTKOWNIKÓW, KTÓRZY NIE WIEDZĄ LUB NIE SĄ PEWNI, A WPROWADZAJĄ W BŁĄD!!! TO NAPRAWDĘ MOŻE KOGOŚ ROZCZAROWAĆ!!! --->>> "weuek »; MirekS »"
To, co inni koledzy dostrzegli w różnicy np. numerów katalogowych było świetnym tropem (BRAVO "Ciacho »"). Otóż kombi posiadają inne tylne drzwi i w żaden sposób nie obędzie się "bez problemów przy montażu"...ba...ich prawidłowe założenie (lub użytkowanie) okaże się wtedy niemożliwe.
[b]Reasumując:[/b]
Drzwi przednie w każdej fabii są identyczne, natomiast tylne są inne w wersji kombi. Chodzi o inny obrys trójkąta (szyby), wynikający z trochę innego profilu karoserii.
[img]http://www.gnomon.pl/samochody_os/photos/skoda_fabia6Ykombi.jpg[/img]
[img]http://img.chceauto.pl/arts/skoda-fabia-i-tanie-auto-dla-kazdego-187-512_v1.jpg[/img]
[img]http://img.chceauto.pl/skoda/fabia/skoda-fabia-hatchback-5-drzwiowy-133-9442_v1.jpg[/img]
Mam nadzieję, że przyda się potomnym <!-- s:D -->