[quote="TOMUŚ"]Fotel nie regulowany jest w takiej samej pozycji co regulowany w najniższym położeniu.[/quote]
No to kicha - chciałem usiąść trochę niżej ... niżej siedziało się w np. w Felicii.
kicha....
[quote="TOMUŚ"]Fotel nie regulowany jest w takiej samej pozycji co regulowany w najniższym położeniu.[/quote]
No to kicha - chciałem usiąść trochę niżej ... niżej siedziało się w np. w Felicii.
kicha....
Jeszcze jedno w kwestii wyjaśnienia :
---> Fotel bez regulacji ma wysokość taką jak fotel regulowany w środkowym zakresie swojej regulacji ??
Tzn. jak kupię ten regulowany to opuszczę go poniżej poziomu standardowego fotela, który teraz posiadam??
Pytam bo nie chcę walnąć gafy. Liczę na opuszczenie fotela w dół - teraz na standardzie mam raptem 3cm luzu do dachu...
Tak chce kupić używkę - cały używany fotel (lekko podniszczony) i wykręcić z niego stelaż z regulacją, który następnie chciałbym wkręcić go do swojego dobrego fotela ale bez regulacji.
Stąd pytanie - czy to wykonalne.
Witam!
Dziękuję za dotychczasowe opinie.
Proszę również o wypowiedź w kwestii osiągów i komfortu jazdy innych osób, które bezpośrednio dokonały przesiadki z opon 165/70 R14 na 195/50 R15 i którym nasunęły się inne wnioski po tej przesiadce.
Proszę również o wypowiedź osób, które wybrały inny rozmiar opon dla 15" felg.
Pozdrawiam!
Pytanie z innej beczki --> czy któryś z forumowiczów przekładał stelaż z regulacją do fotela bez regulacji ??
Mój fotel jej nie ma i rozważam zakup samego stelaża i przekładkę. Czy stelaż z regulacją podpasuje do "reszty" fotela, tzn. czy będzie możliwe przykręcenie go do spodu siedziska ( ale tak bez komplikacji ) :] <!-- s:] -->
(Przepraszam jeżeli był już poruszany taki temat - nie znalazłem go)
Pozdrawiam !
WITAM!
Chciałbym uzyskać opinie n.t. jazdy na letnich oponach 195/50 R15 - chodzi mi głównie o komfort, osiągi i zużycie paliwa.
Czy zauważalny był spadek komfortu po przesiadce ze standardu (165/70 R14) i czy faktycznie odczuwalne było pogorszenie osiągów + wzrost zużycia paliwa (jak duży) ?
Jeżeli tak to proszę o chodź by subiektywne wrażenia odebrane w trakcie jazdy po wymianie ogumienia na 195/50 R15.
Pytam bo zakupiłem niedawno 15" alufelgi i stoję teraz przed dylematem doboru do nich opon letnich. Od razu nasunęły się 2 głównie polecane rozmiary:
-195/50 R15 (tanie (+), duży wybór(+)) i
-185/55 R15 (droższe (-), węższe(na + jak dla mnie), minimalnie więcej gumy(+)).
Kolejny rozmiar, który wchodziłby w grę to 175/60 R15. Jednak nie spotkałem się by ktoś na forum proponował takie rozwiązanie. W sumie dla słabowitego 1,4 60KM - byłby by najłatwiejsze do uciągnięcia, + mają ok. 7mm gumy więcej - na polskie drogi. Cenowo są ok. 40zł droższe /szt. i ich wybór jest już dużo bardziej ograniczony.
Czy, któryś z forumowiczów jeździ może na takim ogumieniu w F1 ?
Anybody help me ?
Upraszczając pytanie - czy wchodzą, bez cudowania ( ze standardowo zapinającymi się boczkami), na jakim dystansie?
Pozdrawiam.
Witam!
Czy mógłbym otrzymać jednoznaczną odpowiedź czy woofery z zestawu Helixa B62C - wejdą w drzwi i jeżeli tak to na jakim dystansie ??
Pytam ponieważ w samym wątku pojawiały wykluczające się opinie . . .
Z tego co wyczytałem można trochę zyskać na ściągnięciu gumy z magnesu. . ile daje ściągnięcie gumy ? 1mm- 2mm ? Jeżeli 2 to z wyjściowych 61mm dostaniemy 59mm, a więc tak na granicy.
Proszę o pomoc osób (m.in. mojego przedmówcę) mających styczność z tymi przetwornikami.
Pozdrawiam.