Witam wszystkich podepne sie pod temat dzis zakłładałem do fabi 6y alarm tytan s 400 can montarz śmiesznie prosty mam tylko problem pod co (pod jaki kabel) podłączyć odcięcie zapłonu?
Proszę o propozycje
z góry dziekuje i pozdrawiam
Witam wszystkich podepne sie pod temat dzis zakłładałem do fabi 6y alarm tytan s 400 can montarz śmiesznie prosty mam tylko problem pod co (pod jaki kabel) podłączyć odcięcie zapłonu?
Proszę o propozycje
z góry dziekuje i pozdrawiam
Kolego pompie sie nic nie stanie a co do nie działania czasem wspomagania to sprawdz wiążkę która lezy na lewej podłużnicy ta wiązka gnije kable pruchnieją i też tak potrafi sie robic musisz wszystkie odilolować i po kolei posprawdzac i powymieniac napewno jak nie byly robione to nie sa w najlepszym stanie! a co do cujnika to moze by dobry tylko jak kolumna puszcza olej do tej komory w ktorej jest czujnik to moze mu sie pierdzielic ja tak mialem kolumna nieszczelna czujnik tłusty i wszystko sie pierdzielilo a ze mialem 320000 km wymienilem wszystko pompa wiazka przewody i kolumne i 5000 km spokój!
A u mnie koledzy zapali sie kontrolka i wtedy wspomaanie zaczyna minimalnie ciezej chodzic ale po wylaczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu jest ok zdarza to sie raz na 500 km chociaz teraz moze i czesdciej testerem w ASR wywala błąd:
816 sensor wspomagania kierownicy G250 czy to pierwsze oznaki pompy?
dodam ze fabie niedawno kupiłem z nie dzialajacym wspomaganiem bez oleju we wspomaganiu ale po dolaniu wszystko było ok znajomy. kuzn mechanik mówi ze olej napewno poszedł w elektronike i jak jest dóżo wiórów to sie wkońcu pompa zepsuje ale narazie nie mam sie tym przejmowac
a i światła tez nie swiecą sie równo tylko mrugaja??
Co sądzicie? pozdrawiam