Dzięki za pomoc, wszystko działa, bardzo pomocny opis, u mnie domykanie szyb z pilota działa.
bart_ek_82 (@bart_ek_82)
Informacje o bart_ek_82
Najlepsze posty napisane przez bart_ek_82
Najnowszy post utworzony przez bart_ek_82
-
-
Witam,
Mam ogromny problem, chce założyć do Fabi I moduł centralnego zamka aby otwierać drzwi z pilota, kupiłem odpowiedni zestaw ale powiem szczerze że nie mogę znaleźć żadnej pomocy na forum w tym temacie.
Nie jestem specjalistą w tym temacie ale kiedyś już podłączyłem w aucie centralny z pilota i elektryczne szyby ale robiłem to od podstaw potrzebując tylko + i - z instalacji auta.
Nie potrafie podpiąć się pod istniejącą instalację.
Napisałeś kolego że będziesz umieszczał dokładny opis oraz zdjęcia z czynności które wykonałeś.
Mi wystarczy opis gdzie co podpiąć do instalacji.
Z góry dziękuje za pomoc. -
Witam,
Naszą Fabią jeździ żona, nauczyłem ją paru zasad EcoDrivingu i myslę że przynosi efekt:
Miasto: (rekord 4,2) ale na codzien ok 4,5(nawet ja tak nie potrafię)
Trasa: 4,7(moja noga, prędkosć 110-120, jeżdżę dynamicznie) -
Nie pali się u mnie na zapłonie kontrolka ładowania ani kontrolka błędu kompa.
Jak sprawdzić ten przewód wzbudzenia??
Dzięki za zainteresowanie -
Witam,
Zmieniłem niedawno termostat w 1,9 SDI z klimatyzacją - u mnie popsuty termostat objawiał się tym, że w korkach lub na niskich obrotach wskazówka temperatury spadała ale ogólnie podczas duższego odcinka samochód się dogrzewał - teraz jest lepiej, wskazówka stoi idealnie w pionie.
Oto krótki opis wykonanych przeze mnie czynności:- odkręciłem dolną pokrywę pod silnikiem, spóściłem ok 4 litrów płynu
- odpiełem akumulator
- zdjąłem pasek wieloklinowy
- odkręciłem alternator i przełożyłem go obok filtra paliwa(bardzo mało miejsca)
- Imbusem odkręciłem 2 śruby trzymające obudowę termostatu
- obudowę wyjąłem razem z termostatem(niestety ułamałem jeden bolec trzymający termostat- obudowę trzeba wyciągać bardzo delikatnie aby nie ułamać 2 delikatnych bolców trzymających termostat, w moim przypadku termostat mocno trzymał się bloku silnika)
- założyłem uszczelkę, nastepnie termostat na obudowę
- Całość wkładamy w blok i przykręcamy
- Reszta pokolei od pkt. 5 do 1(oczywiście w odwrotnej kolejności)
-
Witam,
Odkryłem właśnie że u mnie jest tak samo - nie świeci mi się kontrolka od ładowania a musze przergazować na ok 2500 obr/min żeby podczas sprawdzania ładowania miernikiem weszło na 14,4 V przy ok 900 obr/min.(po odpaleniu jest ok 11V)
Jeżeli ktoś wie jak zaradzić potrzbie przegazowywania i naprawieniu kontrolki to proszę dajcie znać.
Dużo ludzi pisze o tym problemie ale nikt jeszcze nie podał jego rozwiązania.