Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Astronom_Obcy
    A

    Astronom_Obcy (@Astronom_Obcy)

    0
    Reputacja
    8
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Astronom_Obcy

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Astronom_Obcy

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Astronom_Obcy

    • A
      [F1] wyłączenie czujnika ilości płynu w chłodnicy

      Ja mam inny ale może podobny problem. Gdy jest niska temperatura (około 0 i niżej) po odpaleniu po około 10 sekundach zapal się kontrolka i temp. płynu i piszczy. Po rozgrzaniu silnika, przejechaniu około 1km, zatrzymaniu wyłączeniu i ponownym odpaleniu już wszystko jest ok.
      W lecie ten problem nie występuj. Ostatnio miałem to jakieś 2 lata temu ale jak była temperatura -20, dolałem płynu i było do tej pory wszystko ok. W tym roku dolanie płynu nic nie dało. Co może być tego świecenia przyczyną?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      [F1] kontrolka temperatury i opadanie wskaźnika paliwa

      Mam inny rodzaj tego problemu, mianowicie jak jest duży mróz np. -15 to po zapaleniu silnika po kilku sekundach zapala sie kontrola temperatury. Po przejechaniu około 1km zatrzymaniu się, wyłączeniu oraz po ponownym rozruchu już nie zapala się. To zjawisko występuje tylko przy dużych temp minusowych. Co może być przyczyną? Może zbyt niski poziom płynu chłodzącego?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      Jak się okazało to cewka nie padła, tylko "wyskakiwał" błąd zapłonu. Pierwsza diagnoza była, cewka padła. Po wymianie cewki i przejechaniu około 50km. Znowu to samo. Po dalszym szukaniu przyczyny okazało się że było rożne ciśnienie. Po zrobieniu szlifu na głowicy wszystko na razie jest ok. A tak nawiasem pisząc miałem wypalone gniazda po przejechaniu 97000 km. to zdecydowanie za wcześnie moim zdaniem. Ciekawy jestem czy ktoś miał podobnie.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      Nie prawidłowe ciśnienie pod głowicą. Było przyczyną w moim przypadku.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      No i czeka mnie sprawdzenie kabli.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      Nie wiem , czy u mnie też nie będzie to samo (poj. 1,2 silnik 40 kW). Wyskoczył błąd na 3 cewce. Wymieniłem na oryginalną (4 dni temu). Dziś po przejechaniu około 50 km zatrzymałem się na światłach i znowu zaświeciła się kontrolka "nieprawidłowa praca silnika". Po południu pojadę do warsztatu i sprawdzę co się dzieje. Przeczuwam że coś z tą 3 cewką. Może gdzieś zwarcie na kablach??

      napisane w Warsztat elektryczny
    • A
      Tarcze i klocki - temat zbiorczy

      Sprzedawca poleca mi klocki takie jak tu
      http://e-autoparts.pl/zestaw-klockow-hamulcowych-hamulce-tarczowe-premier-p-236069.html<!-- m -->
      tylko że jest w opisie rozmiar felgi 13"
      ja mam 14", będą pasować do mojej fabki??

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      Tarcze i klocki - temat zbiorczy

      Witam.
      Muszę wymienić tarcze i klocki - przód
      co powiecie na taki zestaw??
      http://e-autoparts.pl/tarcza-hamulcowa-premier-high-carbon-p-230571.html<!-- m -->

      http://e-autoparts.pl/zestaw-klockow-hamulcowych-hamulce-tarczowe-premier-p-236069.html

      muszę wymienić też tłumik środkowy czy taki za 79pln dobrze spełni swoja role i długo wytrzyma??

      (to jest mój pierwszy post na tym forum 🙂 pozdrawiam)

      napisane w Warsztat mechaniczny