po wymianie czujnika obrotów szarpanie nadal było, ale mój "gazownik poradził wymienić gumy na listwie zapłonowej i ... po problemie. Pozdrawiam. :hurra: :hurra: :hurra: <!-- s:hurra: -->
ArtB (@ArtB)
Informacje o ArtB
Najlepsze posty napisane przez ArtB
Najnowszy post utworzony przez ArtB
-
-
obroty wachlowały już wczesniej, więc w sobotę wyczysciłem przepustnicę, wymieniłem swiece, filtr powietrza i filtry od LPG. Po wymianie była poprawa ale dalej szrpał i "wachlował". W poniedziałek byłem na VAG. Wprowadzili mi dane. Wczoraj rano jak odpaliłem to znów szarpanie i tym razem już nie wachował na wolnych obrotach tylko od razu gasł.
-
Mam pytanko:
czy szarpanie silnika (tak jakby pracował chwilowo na trzechcylindrach) i jego gaśniecie na wolnych obrotach (czyszczona przepustnica i podpięta pod VAG) to oznaka zepsutej listwy zapłonowej (cewki) i czy ma to jakiś wpływ na instalację gazową? -
W sytuacjach awaryjnych mozna dolać wody pitnej ale zaleca się aby w zbiorniczku wyrównawczym uzupełniać płynem G12
-
Dzięki wszystkim!!! Wymieniłem olej i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.
-
właśnie też myślę że to może być od oleju ale jeżdże na mobil 5W-50 i zrobiłem po wymianie ok 15 - 17 tys.
-
W mojej Fabce 1.4. 60KM od jakiegoś czasu po złapaniu temperatury przez siknik zaczynają "klekotać" zawory. Z tego co już się zorientoewałem to podobno nie można ich wyregulować bo regulacja odbywa się hydraulicznie. Czy to coś poważnego czy można jakoś samemu zaradzić?
-
Mam fabkę na gaz (sekwencja). jeżdżę na świecach NGK V-line 24 ( BKUR6ET-10). Co ile tysięcy należy je wymienić.
-
To w takim razie czy istnieje jakaś regulacja sprzęgła bo mi bardzo wysoko bierze.