Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. andk
    A

    andk (@andk)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o andk

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez andk

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez andk

    • A
      Warszawa i okolice

      <a href="mailto:rafal_barzyc@op.pl">rafal_barzyc@op.pl</a><!-- e --> tel. 501-555-003 - tutaj spytaj, to jest w Zakroczymiu.

      napisane w Warsztaty & ASO
    • A
      Wymiana oleju - konieczna?

      Marketing to we współczesnej gospodarce najważniejsza gałąź wiedzy :kwasny: <!-- s:kwasny: -->
      Mnóstwo urządzeń - głównie elektronicznych - ma już zaprogramowane "samobójstwo" po określonym okresie eksploatacji. Ktoś doszedł do wniosku, że samochody "żyją" na rynku za długo i nowe słabo się sprzedają. Silnik wraz z czasem eksploatacji samochodu najmniej traci na wartości - rozumując tym tokiem - z czasem stanowi ponad połowę wartości samochodu. Wnioskując wprost: śmierć silnika=śmierć samochodu. Współczesnym silnikom nie robi się kapitalnych remontów. Materiały są teraz na tyle dobre, że bez wymiany oleju samochód powinien pojeździć 5-10 lat a potem kaput 🙂 - ale za to totalnie, auto na szrot. Chyba o to w tym wszystkim chodzi.

      napisane w Wiadomości ze świata
    • A
      [F1] Pytanie dotyczące czujnika temp. + ręcznego.

      [quote="Sebson"]Witam mam 2 małe pytanka nie wiecie może gdzie znajduje się czujnik temperatury w Fabce 1.4 mpi i jak naciągnać linke hamulca recznego bo wymieniłem szczeki z szczekami urwanie ch*ya ! 😄 <!-- s:D -->[/quote]
      Regulacja ręcznego pod tunelem między fotelami za dźwignią. Nie trzeba całego zdejmować, odkręcić wkręty i uchylić - będzie widać dwie linki i jarzemko, pośrodku nakrętka regulacyjna.

      napisane w Warsztat mechaniczny