[F1] Montaz tylnych glośników w Fabia Combi

Topic created · 3 Posts · 9592 Views
  • Witam wszytkich :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->
    Do montazu głosnikow bedziemy potrzebowali:

    • Głosniki ( owalne 4x6)
      Ja zamontowałem takie oto głosniki(JBL GTO 6427)
      [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/421b98a6b35b74b0.html][img]http://images27.fotosik.pl/53/421b98a6b35b74b0m.jpg[/img][/url])

    • kabel głosnikowy (11 metrów spokojnie wystraczy, grubosc kabla zalezy od mocy głosników, takze kazdy musi dobarc do swoich głosnków)

    • reszta drobiazgów ( blaszki 4 szt. 8 małych srubek )

    • śrubokret

    • no i oczywiscie jakis browarek :zdrowko: :piwo:
      To zabieramy sie do pracy:
      1.Najpierw musimy wyciagnac z bagaznika rolete
      2.W miejscach gdzie zaznaczyłem strzałka znajduja sie sruby które nalezy odkrecić ( 2 sruby sa widoczne, 3 sruba znajduja sie pod lampka)

    [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98373a5dfc9365a6.html][img]http://images25.fotosik.pl/53/98373a5dfc9365a6m.jpg[/img][/url]

    4.Potem musimy połke wycignac z 4 zatrzasków ( zaznaczyłem strzałkami na zdjeciu)

    [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e27f2a6fe072714e.html][img]http://images29.fotosik.pl/53/e27f2a6fe072714em.jpg[/img][/url]

    5.Przykrecamy głosnik do połki ( no i tu pojawił sie problem, bo moje JBL nie pasowaly w orginalny otwór na głosnik i musialem troche powycinac plastiku, zaznaczyłem to na czerwono) [b]Nie wiem jak to bedzie wygladac przy montazu innych głosników!! [/b]

    [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/306531b7bb767293.html][img]http://images27.fotosik.pl/53/306531b7bb767293m.jpg[/img][/url]

    6.Jesli juz mamy przykrecone głosniki to musimy sie teraz zabrac za podłczenia ich pod radio, w tym celu musimy poprowadzić kabel od radia do głosników. Ja poprowadziłem kabel pod plastikowymi progami od strony kierowcy ( najtrudniej było przprowadzic kable przy dzwigniach od otwierania wlewu paliwa i bagaznika) tutaj bedzie pomocny kawałek drutu, na ktory przyklejamy kabel i przecigamy go razem z tym drutem przez ta osłone plastikowa przy dzwigniach!

    1. Gdy juz mamy przeciagniety kabel to podpinamy go do kostki w radiu i głosnikach (Uważajmy aby nie pomylic biegunów!!! )

    8.Sprawdzamy czy wszytsko dobrze podlączylismy i wkładamy połki na swoje miejsce, ładnie wszystko skrecamy:)

    1. Gotowe :super:

    Ps. Jesli macie jakies pytania to piszcie :zdrowko: [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?p=35158#35158]TUTAJ[/url]

  • Hej czy montaz tylnych glosnikow do fabi 2 przebiega w ten sam sposob???moze ktos wie jakie do tylu wstawic glosniki???pozdrawiam

  • Jak grają takie głośnika JBL-a? Bo ja się zastanawiam nad sensem wrzucania tam czegokolwiek. Fabryczne mam ale są na wykończeniu:-) Radio zrobiło swoje

Log in to reply