Witaj na forum Fabia Club Polska

Lekkie kolo zamachowe - zakladac??

Topic created · 21 Posts · 9985 Views
  • Witam wszystkich.
    Mam pytanie i delemat bo zastanawiam sie nad załozeniem lekkiego kola zamachowego.pisalem do Pana Chojnackiego i odp.[b]Jeżeli wykorzystuje się dynamicznie swój samochód nie szczędząc obrotów
    silnikowi, na pewno lżejsze koło zamachowe w granicy 15% ale koniecznie
    wyważone po obróbce, da większą dynamikę samochodowi nie wpływając[/b]
    [b]negatywnie na żaden składnik trwałości silnika.[/b] a pozniej podalem mu ten link http://allegro.pl/item215...olf_passat.html<!-- m --> i odp. [b]Widzi Pan w jakiej imprezie startuje ten samochód ? Człowiek robi biznes
    na
    naiwności ludzi i nie radzę tak lekkiego koła zakładać do UŻYTKOWEGO
    samochodu a zrobi Pan jak chce.[/b]
    co wy sadzicie o tym jakie macie opinie itp jakie sa za a jakie sa przeciw i czy radzice zelozyc czy nie z gory dzieki za komentarze

  • Linkk do allegro juz nie dziala.

  • Jak odnajde tego kolesia to wysle od nowa jego link
    ale on tylko odchudzał kolo
    aukcje mu sie skonczyly
    http://allegro.pl/item215705433_tuning_lekkie_kolo_zamachowe_honda_civic_crx.html<!-- m -->

  • ja to ci nie pomoge bo sie nie znam na tym.

  • chyba nikt nie wie

  • a to az tak "szalejesz" ze tak powiem ze potrzebujesz lzejsze kolo zamachowe ?? moze lepiej w walek, dolot zainwestowac ?

  • prawde mowiac gniote go ale do 3tys. obrotow a co do walka to myslalem tez zmienic ale jak czytalem u Pana Chojnackiego to zeby silnik mial dalej dobra zywotnosc to nie zmieniac na sortowy tylko na mocnieszy z innego modelu i tu jest pytanie jakiego modelu jak cos

  • moze z mocniejszych 75 albo 101 KM ?? i pomysl o samym wyczyszczeniu kanalow kolektora dol i wylotowego

  • [quote="maniek"]moze z mocniejszych 75 albo 101 KM ??[/quote]
    wlasnie nie wiem tego
    [quote]i pomysl o samym wyczyszczeniu kanalow kolektora dol i wylotowego[/quote]
    czyli też trzeba wyczysciec :?: <!-- s:?: -->

  • no wiesz trzeba nie trzeba to wszysytko sa odlewy i kanaly nie sa dokonca gladkie wsrodku tylko poszczerbione na pewno jej nie zaszkodzi 😉 <!-- s;) --> wiem ze wydech tez moze pomoc ale nie taki ze sklepu tylko norllanie na zamowienie wszystko obliczone pod dane auto pojemnosc i moc
    na a tez pytanie ile ty chcesz tych konikow czy nie bedzie lepiej sprzedac auta i kupic mocniejszego

  • wiesz ja i tak bede chciał kupic inny samochod ale fabia zostaje w domu
    Ja chciałem troche lepiej polepszyc przyspieszenie ale tak polepszyc zeby nie zniszczyc silnika czyli wlasnie tym walkiem i kolem bo sa bezpieczne dla silnika

  • aha no wiec jak mowisz waleczek moze jakies planowanie glowicy dolot i wylot poprawic a co do kola to mi jest ciezko cos powiedziec osobiscie nigdy nie mialem z tym stycznosci i nie mam pojecia jaka jest roznica miedzy seryjnym a odchudzonym (mozesz wnetrze wybebeszyc kuleczka waziutkie) tez cos pomoze 😛 <!-- s:P -->

  • nie wiem "lżejsze koło zamachowe w granicy 15% ale koniecznie
    wyważone po obróbce, da większą dynamikę samochodowi nie wpływając
    negatywnie na żaden składnik trwałości silnika" napisał to Pan chojnacki wiec cos to ma bo jest uawzany za najlepszego w sprawach tuningowych

  • aha no to powodzenia jak zalozysz napisz jak wrazenia i jak sie autko zachowuje moze tez sobie sprawie 😉 <!-- s;) -->

  • ok nie ma sprawy 🙂 <!-- s:) -->

  • [b]Chris[/b], a masz takie kóleczko zamontowane. mówie ze ja i tak jezdze do 3tys. orotów no wiec jak uważasz z tym i ile odchudzone masz :?: <!-- s:?: -->

  • To widze że jak kazdy tuning do 3tys nie zadziała tylko wymiana autka

  • zaden tuning nie jest tani zdolalem sie o tym przekonac tylo jeszcze ile Ci spala teraz a ile wczesniej :?: <!-- s:?: -->

  • aha dzieki za info

  • a jeszcze ma takie pytanie czy jest w tych typach kolo jedno masowe czy dwu :?: <!-- s:?: -->

Log in to reply