Reduktor do wymiany?
-
Witajcie, mam problem z Fabią, gdy jeżdżę na PB jest wszystko ok, natomiast gdy jeżdżę na LPG po zgaszeniu silnika mam problem z odpaleniem, muszę go chwilę pokręcić, kolejna sprawa gaśnie w momencie przełączania na LPG, gdy na postoju przygazuję powyżej 2500 tyś.obr, obroty gwałtownie spadają i się dławi, podobnie podczas jazdy gdy wrzucam luz lub wciskajac sprzęgło dojeżdżając do skrzyżowania też potrafi zgasnąć. Sądzę że, to reduktor ale nie jestem pewny, Proszę o poradę co z tym zrobić.
Silnik 1.4 MPI 44 kw
Instalacja BRC -
miałem podobne objawy na starej instalacji , reduktor był padnięty i kilka innych części,niestety pojechałem do BASu i żałuję bo po fakcie się dowiedziałem jak traktują klienta a nowa instalacja którą założyli BRC d dzisiaj nie potrafili mi wyregulować jak należy,tak więc radzę poszukać dobrego gazownika i pojechać na sprawdzenie instalacji,bo być może jakaś drobnostka i nie zrobią Cię w konia jak mnie
-
Typowe objawy padniętego reduktora (też tak miałem). Ja nie wymieniałbym reduktora tylko go regenerował.
Kupe kasy zostaje w kieszeni <!-- s:) -->
Kupujsz membrany ( zestaw naprawczy ja dawałem coś 35 zł ale to zależne od reduktora ) i razem z demontażem i montażem zajmuje to z 2 godziny regulujesz i autko zaczyna śmigać