Trzeszczenie w desce rodzdzielczej
-
Wiem, ze ten temat byl juz poruszany, ale z tego co pamietam to trzebabylo wyciac jakis slupek.
Pytanie : jaki slupek i gdzie?
2 sprawa : u mnie trzeszczy prawdopodobnie z lewej strony zegarow u gory. Czy to te samo trzeszczenie co u Was bylo ?
Poprosze o pomysly co to moze byc... myslalem, ze moze zle zlozylem kiedys zegary, a rozmawialem dzisiaj z kolega, co jego rodzice tez maja fabke i mowil, ze u niego to samo jest, a ma troszke mlodsze auto od mojego.
-
[quote="Hildek"]Wiem, ze ten temat byl juz poruszany, ale z tego co pamietam to trzebabylo wyciac jakis slupek.
Pytanie : jaki slupek i gdzie?
[/quote]Jak masz dwa środkowe nawiewy, jest on dokładnie pośrodku około 10 cm wyżej, ja swego czasu usiłowałem to wyciąć brzeszczotem, ale po konkretnym rozcięciu łapki dałem sobie siana i za parę tygodni samo przestało i tak odpukać jest do dziś. Zanim zdemontujesz nawiewy zaznacz sobie dół trójkącika od awaryjnych, bo niby ma trzy takie same boki, ale jak go założysz inaczej to będzie Ci się zacinał - ja mając pecha dopiero za trzecim razem trafiłem na właściwy bok.
-
[quote="Hildek"]Wiem, ze ten temat byl juz poruszany, ale z tego co pamietam to trzebabylo wyciac jakis slupek.
Pytanie : jaki slupek i gdzie?
2 sprawa : u mnie trzeszczy prawdopodobnie z lewej strony zegarow u gory. Czy to te samo trzeszczenie co u Was bylo ?
Poprosze o pomysly co to moze byc... myslalem, ze moze zle zlozylem kiedys zegary, a rozmawialem dzisiaj z kolega, co jego rodzice tez maja fabke i mowil, ze u niego to samo jest, a ma troszke mlodsze auto od mojego.[/quote]
Hildek mono ty mosz korniki
-
WRC : hahaha moze cos tam zapierdala <!-- s:P -->
Mirus : w takim razie to nie ten slupek u mnie na bank cos przy zegarach brzeczy; lewa strona.
-
[quote="Hildek"]Mirus : w takim razie to nie ten slupek <!-- s:/ --> u mnie na bank cos przy zegarach brzeczy; lewa strona.[/quote]
Słyszałem, że przy zegarach też był jakiś feralny zatrzask jednak nie wiem gdzie u mnie skrzypienie tam nigdy nie wystąpiło.
-
[quote="WRC"]Hildek mono ty mosz korniki[/quote]
:rotfl: :rotfl: :rotfl: <!-- s:rotfl: -->
-
[quote="Hildek"] u mnie na bank cos przy zegarach brzeczy; lewa strona.[/quote]
to ja mam to samo... <!-- s:| -->
-
u mnie też coś dzisiaj trzeszczeć zaczęło jak jechałem na "kostce" - nigdy wcześniej tego nie było - <fuck> :wsciekly: <!-- s:wsciekly: -->
-
widac ze bede musial sam to diagnozowac i tak auto w srodku mam w strzepach, to jeszcze rozbiore deske rozdzielcza i zostana tylko przednie fotele i tapicerka na drzwiach na miejscu no i jeszcze podsufitka reszta wypieprzona <!-- s:) -->
-
Problem trzeszczenia zegarow wystepowal rowniez u mnie lecz byl szczegolnie uciazliwy ze wzgledu na to, ze szybke mialem spekana.
Ja bym radzil odkrecic i wyjac zegary, a nastepnie podkleic jakas tasma od gory caly licznik (najlepiej taka, ktora jest minimalnie grubsza od zwyklej tasmy izolacyjnej), a przy przykrecaniu licznika nie dociskac go tak mocno u gory. -
[quote="wolfmk"]Problem trzeszczenia zegarow wystepowal rowniez u mnie lecz byl szczegolnie uciazliwy ze wzgledu na to, ze szybke mialem spekana.
Ja bym radzil odkrecic i wyjac zegary, a nastepnie podkleic jakas tasma od gory caly licznik (najlepiej taka, ktora jest minimalnie grubsza od zwyklej tasmy izolacyjnej), a przy przykrecaniu licznika nie dociskac go tak mocno u gory.[/quote]o to już jakiś trop... na allegro wyczaiłem szybke od zegarów, także będzie zmaina niedługo to sprubuje twojego sposobu. <!-- s:) -->
-
no więc trzeszczy od dzisiaj okropnie nawet na asfalcie - drobnych wybojach coś się tłucze (w okolicach zegarów) - metaliczny dźwięk, jakby jakaś śrubka się poluzowała i wpadała w rezonans - drgania <!-- s:/ -->
jak się do tego zabrać?? bo chyba zaczynam popadać w desperacje - okropnie mnie to wkurza
a może jednal dać do ASO i niech w ramach gwarancji się pomęczą?? co radzicie???
-
Lestek jedz do ASO i stoj patrz im na rece, jak beda gadali, ze przepisy bhp nie pozwalaja na przebywanie na terenie warsztatu, to powiedz im ze zaraz wyjdziesz i se dalej stoj <!-- s:P --> ja tak zawsze robilem, ale 2 razy musialo auto zostac... i wtedy mi najwiecej syfu zrobili....
-
ASO i nie odstępuj auta na krok.
-
no więc już po wszystkim... trwało to chwilkę - przejechaliśmy się - pierwsza diagnoza = obluzowana osłona silnika - nie pomogło; druga diagnoza = centralka alarmu zamontowana pod kierownicą czy gdzieś w tej okolicy - pomogło <!-- s:) --> nie tłucze się...
przy okazji dowiedziałem się pewnej ciekawostki - otóż pan z serwisu stwierdził, że żadna Fabka nie jest wyposażona w podświetlone gniazdo zapalniczki... potwierdzacie to??
-
[quote="Lestek"]
przy okazji dowiedziałem się pewnej ciekawostki - otóż pan z serwisu stwierdził, że żadna Fabka nie jest wyposażona w podświetlone gniazdo zapalniczki... potwierdzacie to??[/quote]
No to faktycznie ciekawostka...
W takim razie moja fabka jest żadna, bo zapalniczka się ładnie świeci na zielono.
Jedynie gniazdko w bagażniku jest ciemne i przysłonięte klapką. -
no właśnie [b]Kros[/b] - chyba pojadę do innego ASO i zapytam czy moja Fabka ma podświetlenie czy nie...
-
Najlepiej niech Kros jedzie do tego samego ASO co ty byles i spyta sie o to swiecenie.
Jak koles po wie ze zadna fabka tego nie ma, to kros mu zrobi akuku :rotfl: <!-- s:rotfl: -->
Ciekawe co powie wtedy. -
[quote="Zygus"]to kros mu zrobi akuku :rotfl: <!-- s:rotfl: -->
[/quote]
A wiecie, że to nawet jest możliwe...
[b]Lestek[/b] w piątek późnym popołudniem będę w Gliwicach to możemy spróbować (bo będę miał napięty grafik) się spotkaćA z drugiej strony dziwi mnie że w dobie unifikacji części i obniżania kosztów produkcji robią dwa typy zapalniczek zamiast jednego?
I jeszcze jedno. Ty [b]Lestek[/b] masz wersję limitowaną-prawda? Czy na fakturze wspominają coś o Classiku?
Kiedyś wersje limitowane były budowane na classikach (pakując do środka mniej lub więcej bajerów) i może zapalniczke odziedziczyłeś po classiku. -
no spotkać się możemy - z mojej strony nie ma sprawy... <!-- s:) --> a co do faktury to właśnie mam ją przed sobą i jest coś takiego - samochód osobowy skoda fabia sport line 1,4/55kw CLASSIС
pozostaje zatem pytanie, czy classic ma podświetlaną zapalniczkę, czy nie... :]