Serwo, wakum pompa, albo....??

Topic created · 5 Posts · 1155 Views
  • Witam..Mam takie pytanie, moze z was ktos to juz przerabial? mianowici jest takie zjawisko podczas wylanczania silnika(1.9 SDI) i trzymania nogi na hamulcu pedal momentalnie dziwiga sie do gory a nie powinien. Przypuszczam ze to bedzie ten zawor na rurce laczaca serwo z wakum pompa,ale nie jestem pewien

  • a podczas jazdy sa problemy z hamulcami ? bo jezeli nie to ja w takiej sytuacji nie rozumiem pytania 😐 <!-- s:| -->

  • wydaje mi sie że chodzi o to ze jesteś przyzwyczajony ze hamulec chodzi w miarę lekko na włączonym silniku a jak wyłączysz silnik to wszystkie wspomagania itp. się wyłączają

  • podam przykład: jadac pod stroma gore w miare powoli (dziury;polskie drogi) redukujac z trojki na dwojke wbija sie czworka silnik sie dusi i gasnie i co wtedy robisz? wciskasz hamules a w tym wypadku go nie ma, bo jest problem z podcisnieniem w serwie. Jak dlugo zyje nigdy nie mialem takiego auta w ktorym po wylaczeniu silnika serwo momentalnie przestalo dzialac....

  • temat juz nie aktualny! naprawione :hurra: przyczyna byla w plastikowym weżyku laczacym serwo i pompe,rurka byla peknieta :super: <!-- s:super: -->

Log in to reply